مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی

[ad_1]

آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی

آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی 

کباب تسبحیی شکل جالبی دارد که شبیه به دانه های تسبیح می باشد و برای خوردن یک شام عالی بهترین گزینه است. 

 

مواد لازم برای کباب تسبیحی :

گوشت چرخ کرده  300 گرم 
 سینه مرغ چرخ کرده  300 گرم
 پیاز رنده شده آب گرفته  2 عدد
 خامه  2 قاشق سوپخوری
زعفران دم کرده 2 قاشق سوپخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن 1/3 پیمانه

طرز تهیه کباب تسبیحی :

گوشت چرخ کرده را به همراه نیمی از پیاز رنده شده و نمک و فلفل و زعفران و 1 قاشق سوپخوری خامه مخلوط کرده و کاملا ورز می دهیم و گلوله هایی به اندازه یک گردوی کوچک از مخلوط برداشته و در دست گرد می کنیم تا مایه گوشتی تمام شود با گوشت مرغ هم به همین صورت این کار را تکرار می کنیم فقط باید سایز قلقلی های گوشت از قلقلی های مرغ بزرگتر باشد تا بعد از پخت یک اندازه باشند.

 

به مدت 1 ساعت قلقلی های آماده را در یخچال قرار بدهید تا استراحت کنند بعد از طی این مدت قلقلی ها را بصورت یک در میان به سیخ می کشیم و سیخ های آماده را در روغن ذکر شده سرخ می کنیم در حدی که رنگ بگیرند سپس در فر از قبل گرم شده با حرارت 180 درجه سانتیگراد 10 دقیقه قرار می دهیم

 

تا مغز پخت شوند اگر فر نداشتید ادامه پخت را روی شعله گاز و با حرارت ملایم ادامه دهید پخت زیاده از حد باعث خشکی کباب می شود. کباب ها را بعد از پخت در دیس کشیده و همراه پلوی زعفرانی سرو کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی طرز تهیه کباب کوبیده طرز تهیه کباب ترش طرز تهیه کباب بختیاری طرز تهیه کباب حسینی طرز تهیه کباب تابه ای طرز تهیه کباب چنجه طرز تهیه کباب شامی طرز تهیه کباب سلطانی



لینک منبع :آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی

آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-کباب-خوشمزه-تسبحیی.html‎Cachedآموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی ،آموزش درست کردن کباب،بهترین کباب های ایرانی خوشمزه،طبخ کباب همراه پلو،آموزش کباب تسبیحی خوشمزه و عالی،کباب ... آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی - وسریا wesria.xyz/news/432212 آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی از وبلاگ مجله مطالب خواندنی دریافت و به همراه لینک مستقیم مطلب در سایت مرجع نمایش داده شده است. در صورت تمایل به خواندن متن ... آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی | جستجو - بهتینا behtina.gdn/tags/آموزش-تهیه-کباب-خوشمزه-تسبحیی عبارت آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش آن ... آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی | جستجو در وبلاگها | آرشیو وبلاگ 724 weblog724.gdn/list/آموزش-تهیه-کباب-خوشمزه-تسبحیی‎Cachedعبارت ' آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی ' در بین وبلاگهای سایتهای وبلاگی جستجو شده و نتایج با ذکر منبع به صورت خ ر بازنشر شده و در این صفحه نمایش داده شده ... طرز تهیه کباب کوبیده عالی با نکات و فوت و فن ها https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-کباب-کوبیده-عالی-با-نکات-و-فوت-و-فن-ها/‎Cachedآموزش کامل و دقیق خوشمزه ترین کباب کوبیده با ذکر تمام نکات و فوت و فن. طرز تهیه کباب تابه ای - نمناک namnak.com/کباب-تابه-ای.p17228‎Cachedکباب تابه ای یک کباب خوشمزه برای آن هایی طرفدار غذاهای خانگی خوشمزه هستند. آموزش تهیه را در آشپزخانه نمناک ببینید. آموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین | پردیس سلامت www.irangapco.com/آموزش-کشیدن-نقاشی-با-اعداد-لاتین/ 2 دسامبر 2016 ... آموزش کشیدن نقاشی با اعداد لاتین سرگرمی بسیار جالب برای کودکان می ... آموزش نقاشی با اعداد انگلیسی ... آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی ... ورزش کردن با معده خالی مضر است | پردیس سلامت www.irangapco.com/ورزش-کردن-با-معده-خالی-مضر-است/ 18 جولای 2016 ... سایت خبری و تفریحی و آموزش پردیس سلامت. ناوبری ... آموزش تهیه کیک آلبالو خوش طعم و عالی · 475821571.jpg · آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی ... خوشمزه روز: طرز تهیه کباب چوبی با مرغ و استیک - آپارات ► 0:49www.aparat.com/v/Q1drm/خوشمزه_روز%3A_طرز_تهیه_کباب_چوبی_با_مرغ_و_استیک Jan 17, 2017 - 49 sec روزیاتو rooziato.com خوشمزه روز: طرز تهیه کباب چوبی با مرغ و استیک کباب , ژاپن , آموزش آشپزی , روزیاتو. تسبیح چرخ گوشت - MBA colleges in Noida www.mbacollegesinnoida.in/mining/.../تسبیح-چرخ-گوشت.html‎Cachedطرز تهیه پاستای گوشت - wtaar.com - چرخ گوشت ساوان ... فرورفتن ... دستور تهیه لازانیا با گوشت چرخ کرده - پورتال رنگی ... آموزش تهیه کباب خوشمزه تسبحیی.