مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کالری انار میوه ویژه شب یلدا

[ad_1]

میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می خواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم و با کالری و ارزش تغذیه ای انار آشنا شویم با مصرف انار انواع بیماری های مزمن ادراری در مردان و زنان قابل درمان خواهند بود .

به گزارش شفاف: انار یکی از میوه های خوش آب و رنگ فصل پاییز و زمستان است که در مقایسه با سایر میوه های این فصل، آنتی اکسیدان بیشتری برای افزایش ایمنی، مقاومت و حفاظت از بدن در مقابل بیماری ها، میکروب ها و ویروس ها دارد.
از امام رضا(ع) هم نقل شده که:انار بخورید تا دهان تان پاکیزه و خوش بو شود.» مطابق نظر کارشناسان خوردن انار مانع تشکیل پلاک های دندانی و بروز پوسیدگی دندان می شود و برانی دندان درد نیز خوردن انار مفید می باشد.

برخی از خواص انار شیرین به شرح زیر می باشد که موثر است در:

    سرماخوردگی
    تقویت نیروی جنسی
    تقویت روده ها
     تقویت معده
     تقویت ریه
     حساسیت
    وجود خون در ادرار
    مسمومیت
    استسقاء
    درد گوش
    التهاب معده
    اسکوربیت
    آب ریزش چشم
    خون ریزی رحم
    خارش پوست
    تقویت لثه
    تصفیه خون
    کم خونی
    اسهال خونی
    استفراغ
    کم اشتهایی

خوردن انار برای کمک به رشد جنین و سلامت فرزند نیز مفید است و خوردن انار در زمان بارداری باعث زیباتر شدن فرزند می شود. علاوه بر جلوگیری از ویار و نیز تقویت مادر، به رشد آینده ی کودک هم کمک می کند.

در این مطلب به بررسی کالری این میوه بهشتی می پردازیم:

    میزان کالری به ازای هر ۱۰۰ گرم دانه انار ۸۳ کیلو کالری انرژی

میزان پیاده روی برای سوزاندن انرژی این غذا= ۲۹ دقیقه و ۱۸ ثانیه

    میزان کالری به ازای هر ۱۰۰ گرم آب انار ۵۴ کیلو کالری انرژی

میزان پیاده روی برای سوزاندن انرژی این غذا= ۲۴ دقیقه و ۴ ثانیه

    میزان کالری به ازای هر ۱ لیوان آب انار ۱۳۶ کیلو کالری انرژی

میزان پیاده روی برای سوزاندن انرژی این غذا= ۴۸ دقیقه

    میزان کالری به ازای هر ۱۰۰ گرم انر کامل با پوست ۳۵ کیلو کالری انرژی

میزان پیاده روی برای سوزاندن انرژی این غذا= ۱۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه

منبع: دکترسلام


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کالری انار میوه ویژه شب یلدا میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین کالری انار میوه ویژه شب یلدامیوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین جدیدترین مدل های تزیین میوه برای شب یلدا عکس ها برای شب یلدا عکس تزیین میوه شب یلدا عکس مدل تزئین سال های ابری ویژه کالری انار میوه ویژه شب یلدا شفاف خبروانکالریانارمیوهویژهشبیلدابه این دلیل در شب یلدا، انار بخورید عصر خبر ۱۳دقیقه پیش به این دلیل انار بخوریدکالری انار میوه ویژه شب یلدا مجله پزشکیمیوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین دستور غذایی ویژه شب یلدا دستورغذاییویژه که به خاطر کالری بالایی که یکی از میوه‌های اصلی شب و انار، ویژه شب یلدا دستور غذایی ویژه شب یلدا آشپزی دستور غذایی ویژه شب دستور غذایی ویژه شب یلدا های شب یلدا اسم و فامیل انار یکی از میوه های جام جهان نما کالری انار میوه ویژه شب یلداکالریانارمیوهویژهشبیلدامیوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین کدبانو تزیین میوه ویژه شب یلدا تزیین میوه ویژه شب یلدا تا مثل گلبرگهایی به پوست انار بچسبدو در کنار میوه ها مدل‌‌های جدید تزیین میوه و هندوانه شب یلدا ویژه شب یلدا سال تزیین هندوانه شب یلدا مدل تزیین میوه جات شب یلدا تزیین میوه شب طرز تهیه آش آذری یا آش انار غذای شب یلدا طرز تهیه آَش انار غذای مخصوص شب یلدامواد لازم برای آش انارنحوه پخت آش انارپخت آش های محلی محاسبه کالری کالری روزانه ایران کوک جدول کالری مواد غذایی کالری کالری مواد غذایی کالری غذاها محاسبه کالری کالری روزانه آموزش میوه آرایی تزیین میوه تزیین سبزیجات ایران کوک آموزش میوه آرایی ، میوه آرایی ، عکس تزیین میوه ، تزیین با میوه ، میوه ارایی ، مدل تزیین میوه طرز تهیه ی حریره بادام ویژه کودکان ماهه نازوب اضافه کردن روغن باعث افزایش کالری غذا و در نتیجه کمک به رشد شیرخوار می شود از آن جا که روغن یک رژیم روزه با کیلوگرم کاهش وزن رژیم لاغری برای کاهش وزن قبلا برای شما عزیزان رژیم های غذایی کوتاه مدت معرفی کرده بودیم اما غذای رژیمی و لاغری سوپ یکی از بهترین غذاها برای کسانی است که رژیم لاغری برای کاهش وزن دارند کدو حلوایی یکی از مصرف چه مقدار کالری روزانه تا چاق نشویم؟ سایر مطالب تغذیه و سلامت میوه سیب یکی از مفیدترین سلامت بخش‌ ترین خوراکی‌ها خوردن انار بفرمایید شام کم کالری دستور تهیه غذا مناسب رژیم لاغری شما خوردن انار این میوه پاییزی چه فوایدی برای بدن دارد؟ کاهش وزن و لاغری با کمک این خواص گردو آشپزی خواص مواد غذایی خواص گردو گردو را به نام غذای مغز نیز می شناسند و این فقط به خاطر شباهت اس ام اس ویژه شب یلدا ویژه شب یلدا



لینک منبع :کالری انار میوه ویژه شب یلدا

کالری انار میوه ویژه شب یلدا - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/195728_کالری-انار-میوه-ویژه-شب-یلدا.html/‎Cached13 دسامبر 2016 ... میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظ. Images for کالری انار میوه ویژه شب یلدا کالری انار میوه ویژه شب یلدا - شرکت گردشگری سلامت لبخند شیرین یزد www.labkhandshirin.com/کالری-انار-میوه-ویژه-شب-یلدا/ میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می خواهیم بیشتر به ... کالری انار میوه ویژه شب یلدا | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=a49d1df7-2731-449c-8f9d-40e6f2bd2157 18 دسامبر 2016 ... میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می ... کالری انار میوه ویژه شب یلدا | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران isacc.ir/کالری-انار-میوه-ویژه-شب-یلدا/ میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می خواهیم بیشتر به ... کالری انار میوه ویژه شب یلدا khabarooz.com/post/191929 میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه ... و با توجه به این ایام می خواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم و با کالری و ار. کالری انار میوه ویژه شب یلدا - قطره www.ghatreh.com/news/nn35121863/کالری-انار-میوه-ویژه-یلدا 19 دسامبر 2016 ... میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و. کالری انار میوه ویژه شب یلدا – مرکز تخصصی طب سنتی ایران www.tebeiran.ir/2016/12/13/کالری-انار-میوه-ویژه-شب-یلدا/ 13 دسامبر 2016 ... میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می ... کالری انار میوه ویژه شب یلدا - بی باک نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29685165 13 دسامبر 2016 ... سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: طبق رسم و رسوم شب یلدا ، ایرانی ها میوه هایی مانند هندوانه ،انار ،توت خشک انگور و توت خشک را ... کالری انار میوه ویژه شب یلدا - هشتگ 8tag.ir/news/5060262571751447557-10905165122472558808‎Cached13 دسامبر 2016 ... میوه مخصوص شب یلدا انار است این میوه خواص فراوانی دارد از قدیم الایام انار را مهمترین میوه شب یلدا میدانستند و به همین منظور و با توجه به این ایام می ...