مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال ۲۰۱۸ اعمال شود می‌تواند تاثیر چشمگیری بر نرخ چاقی و بهبود وضعیت سلامتی در این کشور داشته باشد.

در این مطالعه مشخص شد صنایع تولید کننده نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی می‌توانند به سه روش به پیشنهاد اخذ مالیات واکنش نشان دهند در واقع آنها ممکن است میزان مواد قندی مصرفی این نوشیدنی را کاهش دهند، قیمت این محصولات را بالا برند یا مصرف‌کنندگان را به استفاده از نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی کمتر تشویق کنند.

اجرایی شدن هر یک از این روش‌ها می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش میزان چاقی، دیابت و پوسیدگی دندان داشته باشد.

به گزارش ایندیپندنت، در این مطالعه در انگلیس مشخص شد کاهش ۳۰ درصدی در مواد قندی موجود در این نوشیدنی‌ها و کاهش ۱۵ درصدی مصرف این نوشیدنی‌ها می‌تواند از ابتلای ۱۴۴ هزار کودک و فرد بزرگسال به چاقی جلوگیری کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمدشرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی آیا برای برقراری برای داشتن یک زندگی جنسی عالی، فیزیوتراپ ها ۵ حرکت ورزشی را توصیه می کنند البته این اخبار پزشکان بدون مرز سایت پزشکان بدون مرزکارشناسان هواشناسی می گویند به نظر می رسد که در کشورهای در حال توسعه تلفات ناشی از رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار دندان پزشکی پزشکان ایراناستفاده از نخ دندان‌، بخشی اساسی در حفظ سلامت دندان است توصیه می‌شود که دست‌ کم یک سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزبرخی از افراد حتی در غیاب هر جراحتی در گذشته یا شاهدی از آسیب بدنی از درد مزمن رنج می تزیین بسیار زیبای یخچال عروستزیین بسیار زیبای یخچال عروس تزیین زیبای یخچال عروس تزیین یخچال عروس تزیین کرم ضد لک لوازم آرایشی و بهداشتی بزککرمضدلکاین کرم در کل مناسب برای از بین بردن و درمان لک های لک های دوران بارداری لک بعلت اخبار کلینیک نوین مرکز تخصصی جامع اعصاب و …رییس انجمن علمی پیشگیری از خودکشی نتایج تحقیقات انجام شده در کشور درباره خود کشی، را توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمد شرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی آیا برای برقراری برای داشتن یک زندگی جنسی عالی، فیزیوتراپ ها ۵ حرکت ورزشی را توصیه می کنند البته این ورزش ها اخبار پزشکان بدون مرز سایت پزشکان بدون مرز کارشناسان هواشناسی می گویند به نظر می رسد که در کشورهای در حال توسعه تلفات ناشی از صاعقه در رژیم غذایی مناسب مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی دندان پزشکی پزشکان ایران استفاده از نخ دندان‌، بخشی اساسی در حفظ سلامت دندان است توصیه می‌شود که دست‌ کم یک‌ بار سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز وزوزگوش عبارت است از شنیدن صدایی غیر طبیعی در گوش یا درک آن در مغز در غیاب صدای خارجی تزیین بسیار زیبای یخچال عروس تزیین بسیار زیبای یخچال عروس تزیین زیبای یخچال عروس تزیین یخچال عروس تزیین بسیار کرم ضد لک لوازم آرایشی و بهداشتی بزک کرمضدلک این کرم در کل مناسب برای از بین بردن و درمان لک های ۱ لک های دوران بارداری ۲ لک بعلت مصرف



لینک منبع :توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی

توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی - ایسنا www.isna.ir/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-از-چاقی 18 دسامبر 2016 ... نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی می‌تواند از چاق شدن هزاران کودک و بزرگسال در انگلیس جلوگیری کند. توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی ... www.salamatnews.com/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-از-چاقی‎Cached18 دسامبر 2016 ... نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی می‌تواند از چاق شدن هزاران کودک و بزرگسال در انگلیس جلوگیری کند. توصیه کارشناسان بهداشتی برای پیشگیری از چاقی - روز پلاس roozplus.com/fa/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-برای-پیشگیری-از-چاقی 18 دسامبر 2016 ... به گزارش روز پلاس، کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال ۲۰۱۸ اعمال شود ... - توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی www.banounews.ir/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-از-چاقی 18 دسامبر 2016 ... کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال 2018 اعمال شود می‌تواند تاثیر ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی khabarooz.com/post/54727 به گزارش ایسنا، کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال ۲۰۱۸ اعمال شود می تواند تاثیر ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی | - نتایج www.ghatreh.com/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-چاقی 18 دسامبر 2016 ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی. - نتایج یک تحقیق نشان می دهد که اخذ مالیات برای نوشیدنی های حاوی مواد قندی می تواند ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی | نتایج www.ghatreh.com/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-چاقی 18 دسامبر 2016 ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که اخذ مالیات برای نوشیدنی های حاوی مواد قندی می تواند ... چند توصیه کارشناسان بهداشتی برای پیشگیری از چاقی - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../چند-توصیه-کارشناسان-بهداشتی-برای-پیشگیری-از-چاقی‎Cached18 دسامبر 2016 ... کارشناسان بهداشتی انگلیس معتقدند پیشنهاد اخذ مالیات برای نوشیدنی‌های حاوی مواد قندی که قرار است از آوریل سال ۲۰۱۸ اعمال شود می‌تواند تاثیر ... چاقی Archives | IR24 | ای ار 24 ir24.news/tag/چاقی/ چاقی موجب تغییر ژنتیک می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان. 2 ساعت قبل /در .... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی. 1 هفته قبل /در ... توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی https://onvansho.ir/.../توصیه-کارشناسان-بهداشتی-انگلیس-برای-پیشگیری-از-چاقی.html ۹۵ ۰۹ ۲۸ توصیه کارشناسان بهداشتی انگلیس برای پیشگیری از چاقی نتایج یک تحقیق نشان می . توصیه های امام رضا ع برای لاغریکاهش وزن توصیه امروزه برخی از ...