مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است!

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به تازگی دریافتند که در دندانی و پستانک کودکان مواد پلاستیکی سمی در اکثر برندها وجود دارد که می تواند باعث ابتلای آنها به بیماری هایی چون اوتیسم، دیابت و سرطان شود.


محققان اعتقاد دارند مواد پلاستیکی داخل دندانی و پستانک باعث اختلالات هورمونی در بدن نوزاد و ابتلای او به انواع بیماری های مزمن می شود.


متخصصان انجمن شیمی ایالات متحده با آزمایش بر روی پستانک ها و انواع دندانی ها از برندهای مختلف و مشهور جهانی در 100درصد آنها مواد پلاستیکی و شیمیایی سمی و خطرناک را کشف کرده اند که این مواد در سایر صنایع از جمله بطری های آب معدنی و ظروف یکبار مصرف به کار می رود و اکنون تلاش های جهانی برای متوقف کردن ساخت مصنوعات پلاستیکی با این مواد اولیه در حال اجرا است.


از جمله مواد سمی که کارشناسان در پستانک و دندانی پیدا کردند می توان BPA، BPSو BPF را نام برد که جزو مواد خطرناک برای سلامت بدن انسان طبقه بندی شده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نشانه‌های اوتیسم در کودکان و سالهبرخی از بیماران می توانند از پس این بیماری برآیند، برخی در حرکت کردن دچار مشکل هستند و مشکلات شایع در نوزادان دوقلودوقلوهای کم وزن، پس از به دنیا آمدن تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار می گیرند و در بخش آی درمان با ورزش،فواید ورزش،ورزش و سلامتیورزش صورتاهمیت ورزشورزش در دوران بارداری فواید ورزشورزش صبحگاهی سویاورزش ایروبیک پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت …خبر پزشکیاخبار سلامتجدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهاناخبار پزشکی و سلامت بهترین و جدیدترین مطالب پزشکیتشنج، تغییر ناگهانی فعالیت حرکتی در فرد است که ناشی از اختلال در فعالیت الکتریکی مغز تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که مراقبت دوران بارداری کودکمراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداری خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسیدر این مطلب به تشریح بیماری می پردازیم که به تازگی در بین خانم های ایرانی شیوع فراوانی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی اخبار پزشکی سلامت تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه نشانه‌های اوتیسم در کودکان و ساله اوتیسم یک اختلال مغزی است که توانایی فرد را برای برقراری ارتباط کاهش می دهد این بیماری در مشکلات شایع در نوزادان دوقلو دوقلوهای کم وزن، پس از به دنیا آمدن تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار می گیرند و در بخش آی سی یو بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی تشنج، تغییر ناگهانی فعالیت حرکتی در فرد است که ناشی از اختلال در فعالیت الکتریکی مغز بوده و درمان با ورزش،فواید ورزش،ورزش و سلامتی ورزش صورتاهمیت ورزشورزش در دوران بارداری فواید ورزشورزش صبحگاهی سویاورزش ایروبیکورزش تمام باید نبایدها واسه نی‌نی دار شدن صفحه اولین نکته ای که در مورد این مبحث باید متذکر بشم اینه که برخلاف تصور قدیمیها که میگفتند اگه پربیننده ترین و آخرین اخبار پزشکی و اخبار سلامت روز خبر پزشکیاخبار سلامتجدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهاناخبار پزشکی و سلامت روز پزشکی بالینی داروی جدید ایران پلاویکس پزشکی بالینی داروی جدید ایران پلاویکس دوز مصرف روزانه یک قرص میلیگرمی در کودکان و مراقبت دوران بارداری کودک مراقبت در دوران بارداریمراقبت از کودککودک داریمراقبت از نوزادتغذیه مناسب بارداریرژیم پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای



لینک منبع :سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است!

سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! www.yjc.ir/.../سمی-مهلک-به-نام-پستانک-سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است‎Cached17 دسامبر 2016 ... هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را آرام کنید پستانک است اما این وسیله بیشتر از منفعت دارای ضرر و ... سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است‎Cached18 دسامبر 2016 ... هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را آرام کنید پستانک است اما این وسیله بیشتر از منفعت دارای ضرر و ... سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/.../سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است 18 دسامبر 2016 ... به گزارش تیتر امروز، هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را آرام کنید پستانک است اما این وسیله بیشتر از ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! khabarland.com/.../سمی-مهلک-به-نام-پستانک-سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است‎Cached17 دسامبر 2016 ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را ... مطالب و مقاله سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! 81414 - نت شارپ netsharp.ir/snetsharpmag.aspx?id=8376‎Cached21 دسامبر 2016 ... هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را آرام کنید پستانک است اما این وسیله بیشتر از منفعت دارای ضرر و ... پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! - شاخ شمیران shakhshemiran.ir/.../سمی-مهلک-به-نام-«پستانک»-سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است 19 دسامبر 2016 ... کارشناسان به تازگی دریافتند که در دندانی و پستانک کودکان مواد پلاستیکی سمی در اکثر برندها وجود دارد که می تواند باعث ابتلای آنها به بیماری ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است ... www.salamaneh.com/.../سمی-مهلک-به-نام-«پستانک»--سرطان-و-اوتیسم-در-کمین 19 دسامبر 2016 ... سلامانه : هنگامی که نوزاد گریه می کند اولین چیزی که سعی می کنید با استفاده از آن او را آرام کنید پستانک است اما این وسیله بیشتر از منفعت دارای ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است ... akhbartop.com/234186/‎Cachedبه گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان به تازگی دریافتند که در دندانی و پستانک کودکان مواد پلاستیکی سمی در اکثر ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! www.24khabar.com/.../سمی-مهلک-به-نام-پستانک-سرطان-و-اوتیسم-در-کمین-این-نوزادان-است/ به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان به تازگی دریافتند که در دندانی و پستانک کودکان مواد پلاستیکی سمی در اکثر ... سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! navadiha.ir/سمی-مهلک-به-نام-پستانک-سرطان-و-اوتیسم/ سمی مهلک به نام «پستانک»/ سرطان و اوتیسم در کمین این نوزادان است! ... دندانی و پستانک باعث اختلالات هورمونی در بدن نوزاد و ابتلای او به انواع بیماری های مزمن می شود.