مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش احتمال مرگ با بازی تنیس

[ad_1]

بامداد – مطالعات جدید نشان داده است که انجام ورزش‌های بدمینتون و تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می‌شود.

محققان با بررسی فواید ورزش‌های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش‌ های تنیس و بدمینتون احتمال مرگ را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. ورزش‌های شنا و ایروبیک نیز می‌توانند تاثیر مثبت داشته باشند. با این وجود بررسی‌ها نشان داده است که فوتبال و دویدن تاثیر کمی بر کاهش احتمال مرگ دارند.

va4-827

انجام ورزش‌ تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می‌شود‎

مدیر این تحقیقات در این باره می‌گوید: این اولین مطالعاتی است که میزان تاثیر ورزش‌ها بر کاهش احتمال مرگ را بررسی می‌کند. بررسی‌ها نشان داده است که دوچرخه‌ سواری ۱۵ درصد، شنا ۲۸ درصد، ایروبیک ۲۷ درصد و تنیس و بدمینتون ۴۷ درصد از احتمال مرگ می‌کاهند.

هر کدام از این ورزش‌ها نیازهای فیزیولوژیک خاصی را ایجاد می‌کنند و فواید جسمی و ذهنی مختلفی دارند.

مدیر این تحقیقات در ادامه افزود: به صورت کلی فعالیت فیزیکی با کاهش احتمال بیماری‌ها همراه است. اگر ورزش خاص انجام می‌دهید آن ورزش را ادامه دهید. ما نمی‌گوییم که حتما ورزش خود را تغییر دهید و تنیس بازی کنید.

منبع: ایسنا

نوشته کاهش احتمال مرگ با بازی تنیس اولین بار در بامداد پدیدار شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با تاریخچه وقوانین ورزش پینگ پنگپینگ پنگ ورزش قهرمان سرعت بدمینتون تنیس روی میزبازی پیراهن کفش تمرینمسابقه الف قانون کاهش ساعت کاری بانوان اصلاح شدعضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اصلاح قانون کاهش ساعت کاری جزئیات جدید از تصادفات خونین نائین راننده و کمکش با …جزئیات جدید از تصادفات خونین نائین راننده و کمکش با پاره‌های آهن جان باختندمهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، …بررسی عوامل تغذیه ای تاثیرگذار بر بیماری قلبی درمان دیابت و بیماری قلبی با نان جوعصر ایران پرسپولیس در دقیقه به امتیاز بازی خارج ازخانه مقابل تیمی رسید که هفته قبل پول نیوز فرض کنیم که یک شبه تمام میلیون خودروی موجود در ایران را با بهترین و استانداردترین آکاایران ،اخبارآکاایران ،آکانیوز،آکا،سرگرمی،فیلم،کلیپ،اخبار،خبر،بازی،آشپزی ایرانی،آموزش آشپزی تمرینات بدنی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادفعالیتبدنینرمش به انگلیسی یا حرکت ورزشی هر نوع فعالیت بدنی است که آمادگی جسمانی، تندرستی اخبار اقتصادی ایران اکونومیستاولین و پر بیننده ترین سایت اقتصادی ایران پشت پرده سو‌ءاستفاده شبکه‌های ماهواره کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی اصولا شیوه‌های ارزیابی قابلیت اطمینان بر ارزیابی «احتمال خطر» استوار است، البته در گذشته تاریخچه وقوانین ورزش پینگ پنگ پینگ پنگ ورزش قهرمان سرعت بدمینتون تنیس روی میزبازی پیراهن کفش تمرینمسابقه قوانین الف قانون کاهش ساعت کاری بانوان اصلاح شد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اصلاح قانون کاهش ساعت کاری بانوان الف جزئیات جدید از تصادفات خونین نائین راننده و کمکش با جزئیات جدید از تصادفات خونین نائین راننده و کمکش با پاره‌های آهن جان باختند مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی، حمله قلبی بررسی عوامل تغذیه ای تاثیرگذار بر بیماری قلبی درمان دیابت و بیماری قلبی با نان جو عصر ایران پرسپولیس در دقیقه به امتیاز بازی خارج ازخانه مقابل تیمی رسید که هفته قبل تراکتورسازی را تمرینات بدنی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد فعالیتبدنی نرمش به انگلیسی یا حرکت ورزشی هر نوع فعالیت بدنی است که آمادگی جسمانی، تندرستی و پول نیوز این‌که ارزش دلار را مثلا به جای هزار ریال، تومان ذکر کنیم، با توجه به رایج بودن کاربرد مرگ با سکته قلبی در خواب مرگ با قرص برنج مرگ با برق فشارقوی مرگ با امپول هوا مرگ با استامینوفن مرگ با کلونازپام مرگ با سیانور مرگ با یک لبخند



لینک منبع :کاهش احتمال مرگ با بازی تنیس

بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد - ایسنا www.isna.ir/news/.../بازی-تنیس-احتمال-مرگ-را-کاهش-می-دهد‎Cached14 دسامبر 2016 ... ... و تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می‌شود. ... به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، محققان با بررسی فواید ورزش‌های مختلف ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد - بیتوته www.beytoote.com/sport/darman/reduce5-risk-death.html‎Cachedمحققان با بررسی فواید ورزش‌های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش‌های تنیس و بدمینتون احتمال مرگ را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. ورزش‌های شنا و ایروبیک نیز می‌توانند ... الف - بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد alef.ir/vdciq5a5wt1aru2.cbct.html?424065 14 دسامبر 2016 ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد ... به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، محققان با بررسی فواید ورزش‌های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش‌های ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می دهد -آکا www.akairan.com/sport/physical.../news201771716461347957.html‎Cached17 جولای 2017 ... آکاایران: مجموعه: درمان با ورزش. بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می دهد. ,بازی تنیس, تنیس, آموزش تنیس,[categoriy]. آکاایران: بازی تنیس احتمال مرگ را ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش میدهد - جمله های طلایی و مطالب گوناگون jomelatetalaii.parsiblog.com/.../بازی+تنیس+احتمال+مرگ+را+کاهش+میدهد/‎Cachedمطالعات جدید نشان داده است که انجام ورزش‌های بدمینتون و تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می‌شود. محققان با بررسی فواید ورزش‌های مختلف ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می دهد -بانک اطلاعات عمومی- www.hamgorooh.com/post/.../بازی-تنیس-احتمال-مرگ-را-کاهش-می-دهد/‎Cached17 جولای 2017 ... انجام ورزش تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تمامی سنین می شود‎ ... محققان با بررسی فواید ورزش های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می دهد - خبرلند khabarland.com/news/8137/بازی-تنیس-احتمال-مرگ-را-کاهش-می-دهد‎Cached14 دسامبر 2016 ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می دهد سلامت نیوز:مطالعات جدید نشان داده است که ... « نواک جوکویچ» به طور نمادین تنیس با ویلچر بازی کرد + تصویر ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/وب-نگین.../بازی-تنیس-احتمال-مرگ...کاهش.../6155933 محققان با بررسی فواید ورزش های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش های تنیس و بدمینتون احتمال مرگ را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. ورزش های شنا و ایروبیک نیز می توانند ... بازی تنیس احتمال مرگ را کاهش می‌دهد - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/بازی-تنیس-احتمال-مرگ-را-کاهش-می‌دهد/7356541 محققان با بررسی فواید ورزش های مختلف دریافتند که انجام مداوم ورزش های تنیس و بدمینتون احتمال مرگ را تا 50 درصد کاهش می دهد. ورزش های شنا و ایروبیک نیز می توانند ... کاهش احتمال مرگ با بازی تنیس | بامداد مطالعات جدید نشان - قطره www.ghatreh.com/news/nn35117303/کاهش-احتمال-مرگ-بازی-تنیس 18 دسامبر 2016 ... بامداد مطالعات جدید نشان داده است که انجام ورزش های بدمینتون و تنیس به صورت مداوم باعث کاهش احتمال مرگ در تماÙ.