مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز

[ad_1]

شرکت جنرال‌موتورز عزم خود را برای ساخت و آزمایش خودروهای خودران جزم کرده تا از شرکتهای تاکسی‌رانی وایمو و اوبر عقب نماند.

شورولت بولت

به گزارش ایسنا به نقل از سای‌تک، ماری بارا، رئیس و مدیرعامل شرکت جنرال‌موتورز در نشستی خبری از ورود خودروی خودران خود به نام "شورولت بولت" به خیابان‌های جنوب شرق ایالت میشیگان خبر داد.

تاکنون تعدادی خودروی خودکار بولت در سان‌فرانسیسکو و آریزونا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

جنرال‌موتورز اعلام کرده که نخستین نسل از خودروی برقی بولت در کارخانجات مونتاژ اوریون در میشیگان ساخته خواهد شد. به گفته مقامات این شرکت، جنرال موتورز نخستین خودروساز عمده است که یک نسخه اولیه از خودروی کاملا خودکار را در یک کارخانه مونتاژ خواهد ساخت.

کارآزمایی خودروهای بولت در نزدیکی کارخانجات جنرال موتورز پس از تصویب قانون جدیدی در میشیگان در مورد پارامترهایی صورت گرفته که راه را برای آزمایش ایمن خودروهای بدون راننده در این ایالت هموار می‌کند. این آزمایشات در ماههای آینده تا دیترویت گسترش خواهند یافت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب دیفرانسیل چگونه کار می کند؟ پدال، مجله خودرو و …آموزشدیفرانسیلسیستمکارکرددیفرانسیل در خودرو سه هدف کلی را برآورده می‌کند هدایت توان موتور به چرخ‌ها اعمال هیوندای توسان ، ظرافت توأم با ارزش پدال، مجله …هیوندایهیوندایتوسانگرچه برخی از خودروها از مشهورترین و لوکس‌ترین برندهای روز دنیا نبوده و مدعی برتری دنیای فناوری صفحه زومیت پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ هایلایت ۱۳۷ از تغییر نام تاچ ویز به تا ورود به حلقه های ناسا وجود حیات فرازمینی را تلویحا تأیید کرد زومیتحال که ناسا وجود حیات فرازمینی را تأیید کرده و آن را حتمی می‌داند، به نظر می‌رسد تلاش بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین دیفرانسیل چگونه کار می کند؟ پدال، مجله خودرو و حمل و نقل آموزشدیفرانسیلسیستم کلاچ دیفرانسیل با محدود کننده این کلاچ قسمتی از است که از دو بخش فنر و هیوندای توسان ، ظرافت توأم با ارزش پدال، مجله خودرو و هیوندایهیوندایتوسان سلام برای بعضی دوستان متاسفم بازم خیلی سایت ها دیدم درمورد این خودرو بد گفتن بازم باید نظر دنیای فناوری صفحه زومیت در هشتمین قسمت از نبرد کاراکترهای زومجی، لینک از سری زلدا در برابر نماد بازی فال‌اوت یعنی ناسا وجود حیات فرازمینی را تلویحا تأیید کرد زومیت حال که ناسا وجود حیات فرازمینی را تأیید کرده و آن را حتمی می‌داند، به نظر می‌رسد تلاش



لینک منبع :شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز

شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز - ایسنا www.isna.ir/news/.../شروع-آزمایش-خودروی-خودران-برقی-جنرال-موتورز‎Cached19 دسامبر 2016 ... شرکت جنرال‌موتورز عزم خود را برای ساخت و آزمایش خودروهای خودران جزم کرده تا از شرکتهای تاکسی‌رانی وایمو و اوبر عقب نماند. شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز econews.com/fa/content/533144 19 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: شرکت جنرال‌موتورز عزم خود را برای ساخت و آزمایش خودروهای خودران جزم کرده تا از شرکتهای تاکسی‌رانی وایمو و اوبر عقب نماند. شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز - سلام خبر salamkhabar.com/fa/.../شروع-آزمایش-خودروی-خودران-برقی-جنرال-موتورز 19 دسامبر 2016 ... شرکت جنرال‌موتورز عزم خود را برای ساخت و آزمایش خودروهای خودران جزم کرده تا از شرکتهای تاکسی‌رانی وایمو و اوبر عقب نماند. شروع آزمایش خودروی خودران برقی جنرال موتورز - کیوسک تایمز | دمادم https://damadam.ir/.../شروع-آزمایش-خودروی-خودران-برقی-جنرال-موتورز/6223670 شورولت بولت شرکت جنرال‌موتورز عزم خود را برای ساخت و آزمایش خودروهای خودران جزم کرده تا از شرکتهای تاکسی‌رانی وایمو و اوبر عقب نماند. به نقل از ... پرشین خودرو | آزمایش خودروی خودران توسط جنرال موتورز www.persiankhodro.com/.../آزمایش-خودروی-خودران-توسط-جنرال-موتورز‎Cached19 فوریه 2017 ... پرشین خودرو: شرکت جنرال موتورز قصد دارد هزاران خودروی خودران Chevy Bolts را در شهرهای مختلف آمریکا مورد استفاده آزمایشی قرار دهد. رونمایی و آغاز تست شورولت بولت خودران - دنده 6 dande6.com/52547/رونمایی-و-آغاز-تست-شورولت-بولت-خودران.html‎Cached19 دسامبر 2016 ... جنرال موتورز همزمان با رونمایی از نسخه خودران خودروی الکتریکی شورولت بولت، تست این خودرو در میشیگان را شروع کرد. شرکت جنرال‌موتورز برای ... عصر خودرو - ساخت و آزمایش هزاران بولت برقی خودران جنرال موتورز www.asrekhodro.com/.../ساخت-و-آزمایش-هزاران-بولت-برقی-خودران-جنرال-موتورز‎Cached18 فوریه 2017 ... عصر خودرو- جنرال موتورز قصد دارد از سال 2018 با همکاری لیفت، هزاران خودروی برقی خودران بولت را در ناوگانهای آزمایشی این شرکت تاکسی یاب ... کارپرس - جنرال موتورز هزاران خودران برقی را به آزمایش می گذارد www.carpress.ir/.../2322-جنرال-موتورز-هزاران-خودران-برقی-را-به-آزمایش-می-گذارد.html‎Cached19 فوریه 2017 ... جنرال موتورز قصد دارد از سال ۲۰۱۸ با همکاری لیفت، هزاران خودروی برقی خودران بولت را در ناوگانهای آزمایشی این شرکت تاکسی یاب آنلاین به کار ... عرضه اولین خودروی خودران برقی درخیابان‌های آمریکا توسط جنرال موتورز yjcnews.ir/search/?q...خودروی+خودران+برقی...جنرال+موتورز‎Cached10 جولای 2017 ... عرضه اولین خودروی خودران برقی درخیابان‌های آمریکا توسط جنرال موتورز ... شروع آزمایش خودروهای خودران اپل. 1 هفته قبل انفورماتیک 6. اپل در حال ... عرضه اولین خودروی خودران برقی درخیابان‌های آمریکا توسط جنرال موتورز www.khabaronline.ir/.../detail/682305/ict/hardware‎Cached2 جولای 2017 ... به گزارش خبرآنلاین، جنرال موتورز اولین سازنده خودرو است که خودران برقی را به تولید انبوه رسانده و پس از ساخت و آزمایش 180 خودروی Chevrolet Bolt ...