مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند

[ad_1]

 

محققان می گویند؛

یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵

 

افسردگی در خلبانان

 

افسردگی در خلبانان

 

نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر خودکشی بیفتند.

به گزارش ستاره ها؛ محققان دانشگاه هاروارد در نظرسنجی آنلاین از بالغ بر ۱۸۰۰ خلبان در ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا در مورد سلامت روان شان از ماه آوریل تا دسامبر ۲۰۱۵ پرسش کردند.

جوزف آلن، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم در حال حاضر بسیاری از خلبانان دارای علائم افسردگی بوده و بسیاری به دلیل تاثیرات منفی شغلی درصدد درمان آن نیستند.»
یافته ها نشان داد ۱۲.۶ درصد خلبانان دارای معیارهای افسردگی بوده و ۴ درصد به فکر خودکشی افتاده اند.
همچنین پژوهشگران دریافتند افسردگی بسیار در بین خلبانانی که از داروهای کمکی خواب استفاده می کردند شایع تر بود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کتاب بسوی کامیابی آنتونی رابینزسرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایراناخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی کارتن‌خواب‌ها بین استفاده از گرمخانه‌ و مرگ در خیابان، دومی را انتخاب می‌کنند از اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر …ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای آموش موضوعات مهدویت کشته در پی انفجار یک تانکر نفتی اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای …اخبار فرهنگی،بازیگران هالیوود،اخبار هنرمندانبازیگران،سریال،فیلم،اخبار بازیگران کتاب بسوی کامیابی آنتونی رابینز سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان کارتن‌خواب‌ها بین استفاده از گرمخانه‌ و مرگ در خیابان، دومی را انتخاب می‌کنند از هر اخبار امروز باشگاه خبرنگاران اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری کدام یک از اسباب بازی های متصل به اینترنت از شما جاسوسی می کنند؟ طرح ملی جنگلانه در یاسوج اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای فرهنگ و هنر اخبار فرهنگی،بازیگران هالیوود،اخبار هنرمندانبازیگران،سریال،فیلم،اخبار بازیگران،صدا و



لینک منبع :یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند

یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می-برند 19 دسامبر 2016 ... نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/19/1580415 19 دسامبر 2016 ... نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - کلینیک من www.clinicman.org/.../1291-یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می-برند یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند. نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - khabarooz - خبروز khabarooz.com/post/57856‎Cachedسلامت نیوز :نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - خبرلند khabarland.com/.../یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می-برند‎Cached19 دسامبر 2016 ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند سلامت نیوز:نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می-برند/6226247 نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر خودکشی ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند | سلامت | خبروان khabarone.ir/news/.../یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می-برند 19 دسامبر 2016 ... نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - خبرگزاری مهر | خبر ... khabarfarsi.com/u/29911589 یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند. نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر 10 خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد ... یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/یک-دهم-خلبانان-حرفه-ای-از-افسردگی-رنج-می/ نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر خودکشی بیفتند. اخبار - یک دهم خلبانان حرفه ای از افسردگی رنج می برند asianews1396.blogfa.com/post/82‎Cachedاساس نیوز: نظرسنجی جدید آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بیش از یک خلبان حرفه ای ایرلاین ها از افسردگی رنج می برد و درصد کوچکی از آنها ممکن است به فکر خودکشی ...