مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای

[ad_1]

Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهواره‌ای جذاب است. خدماتی که از طریق این سایت در دسترس است، در نوع خود بی سابقه محسوب می شود.

 به گزارش مشرق، استفاده از خدمات جستجوی یاد شده بسیار ساده است و کاربران باید بر روی بخشی از نقشه به نمایش درآمده کلیک کنند تا Terrapattern تمامی ویژگی های جغرافیایی چشم انداز قابل مشاهده و نمونه های مشابه مجاور آن را در معرض دید آنها قرار دهد.

البته تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و تنوع این تصاویر افزایش یابد.

دقت تصاویر قابل مشاهده از این طریق هم در نوع خود جالب توجه است. برنامه مورد استفاده در این سرویس جستجو توسط گولان لوین، دیوید نیوبری و کیل مک دونالد طراحی و عرضه شده است و بودجه آن هم توسط بنیاد جان و جیمز نایت تامین شده است.

فناوری هوش مصنوعی DCNN این موتور جستجو قادر به شناسایی ویژگی های خاص جغرافیایی شهرهای مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر است. البته ارتش امریکا مدتهاست که چنین فناوری جستجویی را در اختیار دارد، اما فناوری مذکور تاکنون در دسترس عموم قرار نگرفته بود.

انتظار می رود این فناوری در آینده در اختیار دیگر پلاتفورم های نقشه خوانی و از جمله سرویس نقشه گوگل قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس http://www.terrapattern.com مراجعه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


28 مه 2016 ... Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهوارهای جذاب است. خدماتی که از طریق این سایت در دسترس است، در نوع خود ...28 مه 2016 ... فارس نوشت: استفاده از خدمات جستجوی یاد شده بسیار ساده است و کاربران باید بر روی بخشی از نقشه به نمایش درآمده کلیک کنند تا Terrapattern ...29 مه 2016 ... تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و ت.29 مه 2016 ... تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و تنوع این تصاویر افزایش یابد.10 ا کتبر 2016 ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهوارهای. Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهوارهای جذاب است.Terrapatt اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهوارهای جذاب است. خدماتی که از طریق این سایت در دسترس است، در نوع خود بی سابقه محسوب ...شد عرضه هم ماهوارهای تصاویر اختصاصی جستجوی موتور.موبنا - به گزارش ورج، استفاده از خدمات جستجو. ... موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهوارهای هم عرضه شد. تکنولوژی نیوز 29-5-2016 موبنا 3 حذف فریم ...28 مه 2016 ... به گزارش مشرق، استفاده از خدمات جستجوی یاد شده بسیار ساده است و کاربران باید بر روی بخشی از نقشه به نمایش درآمده کلیک کنند تا Terrapattern ...تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و تنوع این تصاویر افزایش یابد.


کلماتی برای این موضوع

اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی دانلود گوگل ارث آخرین ورژن …نرم افزار گوگل ارث یا به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …طبقه بندی قصه های قبیله معرفی نویسنده و مدیر وبلاگ لغت آیلتس ضروری برای جدیدترین خبرهای شهرستان چالوس خبر فارسیبه گزارش چالوس ما بر این اساس بازار فروش محصولات آنلاین در این روز درصد نسبت به سال گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادگوگلگوگل به انگلیسی شرکتی با سهامی عام است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …فیبرهای نوری دو نوعند فیبرهای نوری تک وجهی این نوع از فیبرها، هسته های کوچکی دارند پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه در شبکه خبر خبر فارسیرئیس انجمن دیابت گفت در سال گذشته قریب هزار نفر در کشور به دیابت مبتلا بودند که



لینک منبع :عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای

موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای هم عرضه شد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950308000239‎Cached28 مه 2016 ... Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهواره‌ای جذاب است. خدماتی که از طریق این سایت در دسترس است، در نوع خود ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../عرضه-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهواره‌ای 29 مه 2016 ... تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و تنوع این تصاویر افزایش یابد. عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../عرضه-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهواره-ای 28 مه 2016 ... Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهواره‌ای جذاب است. خدماتی که از طریق این سایت در دسترس است، در نوع خود ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ای - onvansho onvansho.ir/result/عرضه-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ای.html عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای terrapattern اولین موتور جستجواختصاصی . سریع‌ترینقوی‌ترین خودروهایی که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند در سال ۲۰۱۷ ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای +عکس - میزان | خبر ... khabarfarsi.com/u/19315495 29 مه 2016 ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای +عکس. خبرگزاری میزان- تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای - دولت بهار | خبر ... khabarfarsi.com/u/19256610 28 مه 2016 ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای. دولت بهار: Terrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهواره ای ... Terrapattern موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای - espash.ir www.espash.ir/.../Terrapattern-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهوارهای-‎CachedTerrapattern موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای ... برنامه مورد استفاده در این سرویس جستجو توسط گولان لوین، دیوید نیوبری و کیل مک دونالد طراحی و عرضه ... عرضه موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای +عکس | تصاویر - قطره www.ghatreh.com/.../عرضه-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهواره-عکس 29 مه 2016 ... تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی شهرهای آمریکاست، ولی قرار است تعداد و ت. ایتنا - موتور جست‌وجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای هم عرضه شد www.itna.ir/fa/.../موتور-جست-وجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهواره-ای-هم-عرضه 28 مه 2016 ... موتور جست‌وجوی اختصاصی تصاویر ماهواره‌ای هم عرضه شد ... فناوری هوش مصنوعی DCNN این موتور جستجو قادر به شناسایی ویژگی‌های خاص جغرافیایی ... Terrapattern موتور جستجوی اختصاصی تصاویر ماهواره ای - خبر مهم khabarmohem.com/.../terrapattern-موتور-جستجوی-اختصاصی-تصاویر-ماهواره-ای-1367883.html‎CachedTerrapattern اولین موتور جستجوی اختصاصی بصری برای یافتن تصاویر ماهواره ای ... تصاویر ماهواره ای که فعلا از این طریق در دسترس قرار گرفته محدود به برخی ... این سرویس جستجو توسط گولان لوین، دیوید نیوبری و کیل مک دونالد طراحی و عرضه شده ...