مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است

[ad_1]

وی بیان کرد: چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی به بدن وارد می کند.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم در تیره شدن و پوسیدگی دندان به شمار می رود.

صبری تصریح کرد:  در چای سیاه ماده ای به نام تئین وجود دارد که موجب افزایش ضربان قلب می شود و مصرف بیش از حد ان برای افرادی که ضربان قلب آنها بیشتر از 80  است، توصیه نمی شود.

وی بیان کرد: به دلیل وجود همین ماده در چای و درصورت مصرف بیش از حد موجب تهییج اعصاب و بروز عصبانیت شده و در برخی خانمها موجب بروز اضطراب می شود.

این متخصص طب سنتی گفت: از آنجا که چای سیاه حاوی مقادیر زیادی کافئین و تئین می باشد به افراد مبتلا به زخم معده توصیه می شود که مصرف آن را کاهش دهند و یا حداقل 3 ساعت بعد از غذا چای بنوشند.

صبری در همین رابطه مطرح کرد: این مسئله مهم است که چای در چه ساعتی از روز مصرف شود و توصیه من این است که به علت خالی بودن معده افراد یک ساعت قبل از غذا از نوشیدن چای پرهیز کنند.

وی با اشاره به این موضوع که بلافاصله بعد از غذا نباید چای مصرف شود، افزود: مصرف چای بلافاصله پس از غذا به کاهش جذب اسید فولیک، آهن و کلسیم در بدن منجر شده و به مرور مشکلاتی همچون پوکی استخوان در افراد را به دنبال خواهد داشت.

این متخصص طب سنتی اظهار داشت: البته مصرف کم چای سیاه در طول روز به عملکرد بهتر کلیه و آرامش اعصاب کمک می کند و ما ایرانی ها باید یاد بگیریم که هر ماده ای را به مقدار کم و به میزان تعیین شده مصرف کنیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کاروفناوری کَلالهمطالب کمک درسی پودمان کسب وکار استرس در محیط کار شما در دوران زندگی و تحصیلی خود میگنا هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن زمان …آب یک مایع حیات بخش است که بخش اعظم از وزن بـدن انـسـان را بـه خـود اخـتـصاص داده اسـت روش های اساسی و کوتاه برای ترک خودارضایی در …مسائل زناشوییروش برای ترک خودارضایی در پسران و دخترانه روش های اساسی برای ترک خودارضایی در پسران و بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و …عقل سالم در بدن سالم عمل جراحی که اغلب برای درمان سرطان پانکراس صورت می‌گیرد، شامل ماده غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالافشارخون بالا روزبه‌روز شایع‌تر می‌شود و این روزها دغدغه بسیاری افراد است دارو می تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، …به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در زخم معده و اثنی عشر – سیب سلامتدر حقیقت، هرکسی گاهی از اوقات دچار سوء هاضمه می شود برای اکثر افراد این سوء هاضمه مرکز جامع سرطان مقالاتراهنمایی‌های تغذیه ای در …راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان دستگاه گوارش – سیب سلامت دستگاه گوارش گذرگاهی طولانی است که دهان را به مقعد وصل می کند گوارش از دهان آغاز می کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت اسانس ها خبرگزاری پردیس اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندامهای مختلف گیاهان یافت می شوند در واقع گیاهان داروئی ممکن است بارها خواسته باشید بوی دهان خود را کنترل کنید و مطمئن شوید که با بوی ناخوشایندی میگنا هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن زمان مناسب آب خوردن آب یک مایع حیات بخش است که بخش اعظم از وزن بـدن انـسـان را بـه خـود اخـتـصاص داده اسـت و روش های اساسی و کوتاه برای ترک خودارضایی در پسران و دختران مسائل زناشویی روش های اساسی و کوتاه برای ترک خودارضایی در پسران و دختران نمکستان » اگر تصمیم دارید به خدا بیماری های دستگاه گوارش بهارستان سلامت و تندرستی عقل سالم در بدن سالم عمل جراحی که اغلب برای درمان سرطان پانکراس صورت می‌گیرد، شامل ماده غذایی مفید و مضر برای فشار خون بالا فشارخون بالا روزبه‌روز شایع‌تر می‌شود و این روزها دغدغه بسیاری افراد است دارو می‌تواند تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، بدنسازی به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد تغذیه زخم معده و اثنی عشر – سیب سلامت در حقیقت، هرکسی گاهی از اوقات دچار سوء هاضمه می شود برای اکثر افراد این سوء هاضمه مشکل راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از راهنمایی‌های تغذیه ای در بیماران سرطانی قبل، در طول و بعد از درمان



لینک منبع :نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است

نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک-است‎Cached21 دسامبر 2016 ... این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - عصر ایران www.asriran.com/.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک-است‎Cachedنوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است. از آنجا که چای سیاه حاوی مقادیر زیادی کافئین و تئین می باشد به افراد مبتلا به زخم معده توصیه می شود که مصرف آن را ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است! - مواد غذایی - تغذیه ... www.salamatnews.com/.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک-است!‎Cached21 دسامبر 2016 ... این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - باشگاه خبرنگاران ... khabarfarsi.com/u/30027450 21 دسامبر 2016 ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است. یک متخصص طب سنتی گفت: اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک.html این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم در تیره شدن و ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - صد خبر sadkhabar.ir/fa/news/.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک-است 21 دسامبر 2016 ... یک متخصص طب سنتی گفت: اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای بخشهای مختلف بدن به وجود خواهد آورد. نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است www.3danews.ir/fa/news/p.../نوشیدن-چای-در-این-مواقع-برای-بدن-خطرناک این متخصص طب سنتی تصریح کرد: اولین نقطه در بدن که مورد آسیب مصرف بیش از حد چای قرار می گیرد، مینای دندان است که به عنوان یکی از عوامل مهم در تیره شدن و ... نوشیدن چای در چه مواقعی برای بدن خطرناک است - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14823334208037‎Cachedنوشیدن چای در چه مواقعی برای بدن خطرناک است - عصر ایران. ... چگونه این سوپر اسپرت ها را به ایران وارد کنیم ؟ گاف عجولانه ضدانقلاب درباره دستاورد مهم فضایی ایران/ ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است - مجله مطالب خواندنی www.iranmg.blogsky.com/1396/02/13/post-11820/ 3 مه 2017 ... نوشیدن چای در این مواقع برای بدن خطرناک است. [ad_1]. وی بیان کرد: چای سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و مصرف بیش از حد آن آسیب های فراوانی ... دم‌نوش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دم‌نوش‎Cached Similarچای نوعی نوشیدنی است که از برگ گیاهی به نام کاملیا سیننسیس تهیه می‌شود. .... در بدن می‌شود و این تصور که گیاهان دارویی بدون عوارض است، تصور غلطی است. ..... مواقعی که التهاب مخاط‌های دستگاه تنفسی در بین باشد، بهتر است به این گیاه، مواد ... ضد اضطراب‌ها، آرام بخش‌ها، خواب‌آورها و آنتی هیستامین‌ها می‌تواند بسیار خطرناک باشد.