مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI)

[ad_1]

شرکت آویژه در راستای اهداف توسعه‌ی خود نیاز به تعدادی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری (UI) دارد. اگر دانش و تجربه‌ی کافی در طراحی و توسعه‌ی UI/UX دارید شانس خود را امتحان کنید.

برای استخدام در موقعیت شغلی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری (UI) باید رنگ‌ها را بشناسید، تایپوگرافی‌ را درک کنید و بر جاوا اسکریپت، jQuery و HTML5  تسلط داشته باشیداگر دانش و تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی توسعه‌ی رابط کاربری را دارید و مایل هستید در محیطی پویا و در کنار حرفه‌ای‌های پلتفرم دات‌نت، کار کنید و علوم روز دنیا را در حوزه‌ی برنامه نویسی از متخصصان این فن بیاموزید، شانس خود را امتحان کنید:

موارد ضروری:

  • تسلط کامل بر HTML5 و CSS3
  • تسلط کامل بر جاوا اسکریپت و کتابخانه‌های jQuery
  • مسلط به نرم‌افزارهای Photoshop, Illustrator و Dreamweaver
  • درک کامل از محدودیت‌ها و توانایی‌های موبایل و وب
  • آشنا با ساختار استاندارد صفحه‌های وب
  • مهارت در فرایندهای پیاده سازی صفحه‌های وب
  • دید صحیح در زیبایی‌شناسی صفحات وب و دقت در ریزترین جزئیات
  • حداقل دو سال سابقه کار در زمینه طراحی صفحات وب

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت برای آقایان
  • حضور تمام وقت در دفتر غرب تهران
  • دارای روحیه کار تیمی، خلاق و با پشتکار
  • انتقادپذیری و قبول بازخوردهای تیم و مشارکت با دیگر اعضاء تیم برای سرعت بخشیدن به فرایند انجام پروژه
  • تمام وقت از ۸ تا ۵ بعد از ظهر، محل کار (غرب تهران)
  • یک روز در هفته تعطیل
  • بیمه تامین اجتماعی
  • کلیه مزایای قانون کار شامل: عیدی، پاداش، سنوات

اگر شرایط و موارد لازم برای استخدام در این موقعیت شغلی را دارید و علاقمند هستید، رزومه و اطلاعات تماس خود را به آدرس job[@]avijeh.ir ارسال کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

استخدام برنامه نویس و طراح وب درشرکت الگام در …استخدامدرشرکتالگاماستخدام برنامه نویس و طراح وب درشرکت الگام در البرز انتشار در سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ محتوا استخدام ۱۱ ردیف شغلی در موسسه نارین در تهران ای استخدام استخدامتیمناریندرتهرانآگهی استخدام تیم نارین در تهران به تیم نارین بپیوندید نارین با محیط حرفه ای برای بررسی هواوی زومیت بررسی آنر ایکس گوشی هواوی با قیمت ۸۰۰ هزار تومان، به همراه بدنه‌ی فلزی و سخت فناوری به وقت تبریز تبریز آی اوما، مجموعه‌ای از فعالان فناوری اطلاعات تبریز هستیم که را برای کمک به رشد پیشنهادهایی برای پول در آوردن زومیتخرید کتب دست دوم فهرستی از کتابهای مورد نظرتان را تهیه کرده و به سراغ کتاب فروشی استخدام برنامه نویس و طراح وب درشرکت الگام در البرز «ای استخدامدرشرکتالگام استخدام برنامه نویس و طراح وب درشرکت الگام در البرز انتشار در سه شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ محتوا گذار استخدام ۱۱ ردیف شغلی در موسسه نارین در تهران «ای استخدام استخدامتیمناریندر آگهی استخدام تیم نارین در تهران به تیم نارین بپیوندید نارین با محیط حرفه ای برای افراد بررسی هواوی زومیت بررسی آنر ایکس گوشی هواوی با قیمت ۸۰۰ هزار تومان، به همراه بدنه‌ی فلزی و سخت‌افزار فناوری به وقت تبریز تبریز آی او ما، مجموعه‌ای از فعالان فناوری اطلاعات تبریز هستیم که را برای کمک به رشد کارآفرینی و پیشنهادهایی برای پول در آوردن زومیت خرید کتب دست دوم فهرستی از کتابهای مورد نظرتان را تهیه کرده و به سراغ کتاب فروشی‌هایی که



لینک منبع :استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI)

استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI) - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/21/149881/ui-ux-developer-hiring/‎Cached21 دسامبر 2016 ... شرکت آویژه در راستای اهداف توسعه‌ی خود نیاز به تعدادی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری ( UI) دارد. اگر دانش و تجربه‌ی کافی در طراحی و توسعه‌ی UI/UX دارید ... زومیت استخدام می‌کند: طراح و توسعه دهنده‌ رابط کاربری (UI) - زومیت www.zoomit.ir/2016/2/15/126937/zoomit-ui-designer-hiring/‎Cached15 فوریه 2016 ... زومیت در راستای اهداف توسعه‌ی خود نیاز به یک نفر توسعه دهنده‌ی رابط کاربری (UI) دارد. اگر دانش و تجربه‌ی کافی در طراحی و توسعه‌ی UI/UX دارید و ... استخدام توسعه دهنده رابط کاربری وب در پارس پرداخت | Jobinja https://jobinja.ir/.../استخدام-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-وب-در-پارس-پرداخت‎Cachedاستخدام برای فرصت شغلی توسعه دهنده رابط کاربری وب در Pars Pardakht, تسلط کامل بر HTML5 و CSS3 تسلط کامل بر ... آشنا به مفاهیم MVC و استانداردهای UI و UX . استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI) - روزامه roozame.com/detail/1693502/استخدام-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-ui Rating: 4.2 - 1 vote 21 دسامبر 2016 ... شرکت آویژه در راستای اهداف توسعه‌ی خود نیاز به تعدادی توسعه دهنده‌ی رابط کاربری ( UI) دارد. اگر دانش و تجربه‌ی کافی در طراحی و توسعه‌ی UI/UX دارید ... زومیت استخدام می‌کند: توسعه دهنده رابط کاربری (UI) - روزامه roozame.com/.../زومیت-استخدام-می-کند-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-ui‎Cachedزومیت در راستای بهبود تجربه‌ی کاربری وب‌سایت خود به دنبال جذب توسعه‌ دهنده‌ی متخصص رابط کاربری است. استخدام طراح و توسعه دهنده‌ رابط کاربری (UI/UX) | استخدام در وب سایت و ... https://ponisha.ir/.../استخدام-طراح-و-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-uiux‎Cachedما نیاز به چند طراح UI/UX دارد که قادر باشند طرح‌های PSD را به HTML5/CSS3 تبدیل کنند. برای انتخاب در این موقعیت شغلی باید بتوانید طرح آماده شده در... استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI) - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/news/.../استخدام-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-(ui) استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI). منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۱۰-۱-۲۰:۱۰:۰۲. استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI). برای استخدام در موقعیت شغلی توسعه دهنده‌ی ... زومیت استخدام می کند: توسعه دهنده رابط کاربری (UI) - خبر زنده khabarezendeh.com/.../زومیت-استخدام-می-کند-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-ui--2453639.html زومیت استخدام می‌کند: توسعه دهنده رابط کاربری (UI) ... برای حضور در تیم توسعه دهنده‌ی وبِ زومیت باید درک درستی از تجربه‌ی کاربری در وب‌سایت‌های محتوایی و همچنین ... Btitr - استخدام توسعه دهنده رابط کاربری (UI) www.btitr.com/5B5B5657/-استخدام-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-(UI)- 21 دسامبر 2016 ... برای استخدام در موقعیت شغلی توسعه دهندهی رابط کاربری (UI) باید رنگها را بشناسید، تایپوگرافی را درک کنید و بر جاوا اسکریپت، jQuery و ... استخدام توسعه دهنده رابط کاربری در یک شرکت معتبر در حوزه ICT در ... https://kar118.com/22067-استخدام-توسعه-دهنده-رابط-کاربری-در-یک-شرکت-معتبر-در-حوزه-ICT-در-مشهد‎Cachedیک شرکت معتبر در حوزه ICT از نیروی توسعه دهنده رابط کاربری (UI) مسلط به CSS3 , HTML5 و مسلط به فریم ورک bootstrap و مسلط به جاوا اسکریپ و کتابخانه های ...