مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین

[ad_1]

 

کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶

 

مطالعات محققان نشان می دهد غیرفعال کردن یک پروتئین سبب کاهش چربی بدن و بهبود سطح قند خون می شود.

به گزارش ستاره ها؛ چاقی بر تمام اندام های بدن تاثیر می گذارد و در این میان کبد جزء آسیب پذیرترین ها است. بیماری های مزمن کبدی، دیابت و بیماری های قلبی از جمله مهمترین آسیب های ناشی از اضافه وزن هستند.
کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین


به گزارش مدیکال ساینس،محققان دانشگاه سنت لوییس با غیر فعال کردن یک پروتئین، موفق به کاهش چربی بدن و کنترل میزان قند خون در نمونه های حیوانی شده اند. این پروتئین FSP27 نام دارد. نقش چربی بدن ذخیره انرژی برای مواقع ضروری است؛ ولی پروتئین FSP27 از سوخت و ساز چربی جلوگیری کرده و سبب انباشته شدن چربی در سلول ها می شود. رژیم چرب منجر به افزایش پروتئین FSP27 شده و این چربی در کبد ذخیره می شود. محققان با غیر فعال کردن این پروتئین چربی بدن موش های آزمایشگاهی را کاهش داده اند. افزایش میزان حساسیت نسبت به انسولین در موش ها، از دیگر اثرات غیر فعال کردن این پروتئین گزارش شده است.
محققان در تلاشند تا این روش را در انسان مورد بررسی قرار دهند. این آزمایش در صورت موفقیت، راهکار موثری برای مقابله با چاقی و اضافه وزن است.
نتایج این مطالعه در نشریه Lipid Research منتشر شده است.


 

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چربی‌های اشباع یا تـرانس کدام مضـرتـر اسـت؟اثرات اسیدهای چرب ترانس اثرات مصرف اسیدهای چرب ترانس که به طور ثابتی در مطالعات کاروفناوری کَلالهپرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگچرا عضلانی نمی شوم؟ اگر چند ماه از شروع تمرینات تان می گذرد و با وجود اینکه رژیم غذایی کیوی و خواص مفید آن نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که خوردن روزانه سه عدد کیوی، فشار خون را کاهش می‌دهددیابت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددیابتدیابت یا بیماری قند یا ، یک اختلال سوخت و سازی متابولیک در بدن استزیست نیوزرئیس پژوهشگاه غدد و متابولسیم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه از هر زن کم کردن وزن با قهوه شرط دارد ~ آیکافی کمکردنوزنباقهوهشرطداردمن همیشه فکر میکردم قهوه همراه با کافئین باعث چاقی میشه معمولا برای درست کردن قهوه از رژیم غذایی برای کبد چرب، چربی کبد، کبدهای چرب، …رژیم غذایی برای کبد چربرژیم غذایی برای کبد چرب الکلیرژیم غذای برای کبد چربرژیم تخصصی ترین وبلاگ طیور پرورشدر بسیاری از مناطق جوجه های یک روزه را به کمک اسپری ذرات واکسن زنده به داخل جعبه های تشخیص مکمل بدنسازی اصل از تقلبی پایگاه …چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ کاروفناوری کَلاله پرسش نامه و تحقیق میدانی درس کاروفناوری با سلام و عرض ادب لطفا به نظرسنجی زیر با حوصله و دقت چربی‌های اشباع یا تـرانس کدام مضـرتـر اسـت؟ اثرات اسیدهای چرب ترانس اثرات مصرف اسیدهای چرب ترانس که به طور ثابتی در مطالعات کنترل شده و پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ چرا عضلانی نمی شوم؟ اگر چند ماه از شروع تمرینات تان می گذرد و با وجود اینکه رژیم غذایی تان را دیابت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دیابت دیابت نوع یک دیابت ناشی از واکنش ایمنی، یک اختلال ناهمگون پانویس ۲ ناشی از جهش‌های کیوی و خواص مفید آن نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که خوردن روزانه سه عدد کیوی، فشار خون را کاهش می‌دهد زیست نیوز رئیس پژوهشگاه غدد و متابولسیم دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه از هر زن ایرانی کم کردن وزن با قهوه شرط دارد ~ آیکافی کمکردنوزنباقهوهشرط من همیشه فکر میکردم قهوه همراه با کافئین باعث چاقی میشه معمولا برای درست کردن قهوه از روش تخصصی ترین وبلاگ طیور پرورش در بسیاری از مناطق جوجه های یک روزه را به کمک اسپری ذرات واکسن زنده به داخل جعبه های حمل جوجه رژیم غذایی برای کبد چرب، چربی کبد، کبدهای چرب، علل کبد چرب رژیم غذایی برای کبد چربرژیم غذایی برای کبد چرب الکلیرژیم غذای برای کبد چربرژیم غذایی برای



لینک منبع :کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین

ایرنا - کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین www.irna.ir/fa/News/82354772/‎Cached21 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه سنت لوییس با غیر فعال کردن یک پروتئین، موفق به کاهش چربی بدن و کنترل میزان قند خون در نمونه های حیوانی شده اند. این پروتئین ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../کاهش-چربی-بدن-با-خاموش-کردن-یک-پروتئین کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین. چاقی بر تمام اندام های بدن تاثیر می گذارد و در این میان کبد جزء آسیب پذیرترین ها است. بیماری های مزمن کبدی، دیابت و ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - بیمارستان سینا sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news&gidview=19566‎Cached22 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه سنت لوییس با غیر فعال کردن یک پروتئین، موفق به کاهش چربی بدن و کنترل میزان قند خون در نمونه های حیوانی شده اند. این پروتئین ... دستیابی به کلید کاهش چربی با خاموش‌کردن یک پروتئین khorasan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID...‎Cachedمحققان دریافتند با خاموش کردن یک پروتئین می‌شود به کاهش چربی بدن کمک کرد. کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../کاهش-چربی-بدن-با-خاموش-کردن-یک-پروتئین/ 19 مه 2017 ... مطالعات محققان نشان می دهد غیرفعال کردن یک پروتئین سبب کاهش چربی بدن و بهبود سطح قند خون می شود. چاقی بر تمام اندام های بدن تاثیر می گذارد و ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - اکو فارس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30118785 22 دسامبر 2016 ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین. اکوفارس: مطالعات محققان نشان می دهد غیرفعال کردن یک پروتئین سبب کاهش چربی بدن و بهبود سطح ... میهن مگ - کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین https://mihanmag.com/.../کاهش_چربی_بدن_با_خاموش_کردن_یک_پروتئین‎Cached21 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه سنت لوئیس با غیرفعال کردن پروتئین ، من موفق به کاهش چربی بدن و کنترل سطح قند خون در یک نمونه از این حیوانات است. اخبار پارسیک - کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین news.parseek.com/Url/?id=13368846 کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین. کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - تی نیوز tnews.ir/news/b11876406476.html 21 دسامبر 2016 ... محققان دانشگاه سنت لوییس با غیر فعال کردن یک پروتئین، موفق به کاهش چربی بدن و کنترل میزان قند خون در نمونه های حیوانی شده اند. این پروتئین ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین - خبرلند khabarland.com/.../کاهش-چربی-بدن-با-خاموش-کردن-یک-پروتئین-1‎Cached30 مه 2017 ... کاهش چربی بدن با خاموش کردن یک پروتئین مطالعات محققان نشان می دهد غیرفعال کردن یک پروتئین سبب کاهش چربی بدن و بهبود سطح قند خون می ...