مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟

[ad_1]

 

کد مطلب: 426635

آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟

بخش دانش و فناوری الف،1 دی95

اپل آیفون ۶s تنها گوشی هوشمندی نیست که حتی اگر باتری آن نشان دهد از عمر آن زمان زیادی مانده، ناگهان خاموش شود.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۳

 کلیک، نکسوس ۶P که هوآوی آن را تولید کرده است هم دچار مسائل مربوط و مشابه به باتری شده است. یعنی این گوشی حتی اگر بیش از ۶۰ درصد از عمر آن باقی مانده باشد به طور ناگهانی و بدوم هیچ گونه دلیلی خاموش می شود.

کسانی که در مورد این مشکل در سایت شماره ردیاب AOSP شکایت کرده اند، می گویند که مشکل باتری پس از به روز رسانی نکسوس ۶P به آندروید ۷٫۰ آغاز شده است و پیش از آن چنین مشکلی وجود نداشت.

طبق گفته بسیاری از کاربران کاربران گوشی هایی که دارای سیستم عامل ۷٫۰ اندروید هستند، با وجود شارژ ۱۰ تا ۶۰ درصدی، گوشی شان ناگهان خاموش می شود. کاربرانی هم که گوشی شان را هنوز به اندروید ۷٫۰ آپدیت نکرده اند امیدوارند که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا آن ها هم بتوانند گوشی خود را آپدیت کنند. یک نکته جالبی که در مورد این مشکل وجود دارد، این است که این اتفاق بیشتر در آب و هوا و محیط های سرد رخ می دهد.

اما هوآوی به صاحبان نکسوس ۶P اعلام کرده است که این مشکل از جانب آن ها نیست. هوآوی می گوید که این مشکل مربوط به سخت افزار گوشی نیست و به دلیل نقص فنی نرم افزاری گوگل می باشد. از طرفی هم گوگل این مشکل را نادیده گرفته و آن را وارد لیست خرابی های خود نکرده است تا آن را برطرف نمایید. البته شاید در آینده به این مشکل رسیدگی کند.

از طرفی هم شاید این کار یک اشتباه باشد، چون گوشی که به صورت خودکار و تصادفی خاموش می شود، آن هم با وجود داشتن عمر باتری باقی مانده، نه تنها بی مصرف است بلکه خطرناک هم می باشد. یکی از کاربران بر روی سایت Reddit نوشت که قصد داشت در یک شب سرد و تاریک از طریق گوشی نکسوس ۶P خود یک تاکسی با استفاده از Uber بگیرد، که گوشی او ناگهان خاموش شد. او خوش شانس بود که توانست چند کوچه آن طرف تر یک هتل پیدا کند، اما تصور کنید این اتفاق در جایی دورافتاده که نیاز به کمک هست بیافتد.

اگر شما یکی از صاحبان این گوشی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که با گوگل یا جایی که گوشی تان را از آن جا خریداری کردید، تماس بگیرید. امیدواریم که گوگل به زودی این مسئله را به رسمیت بشناسد و برای آن یک به روز رسانی منتشر کند.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ نکسوس

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی نکسوس ایکس گوگل و ال‌جی زومیتبررسی نکسوس ایکس گوگل با اندروید و دوربین قدرتمند زومیت نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل ال جی نکسوس جدول اتمام زمان بروزرسانی گوشی های نکسوس ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاداش های شیرین در غول های فناوری درباره شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت بیشتر بدانیم نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام من بین این تا به معنای واقعی گیر کردم لطفا راهنماییم کنین کدوم بهتره؟ بررسی اکسپریا ایکس سونی زومیتبررسی گوشی سونی اکسپریا ایکس گوشی جدید از سری ایکس که قرار است جای سایر سری ها آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶ است؟



لینک منبع :آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟

الف - آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ alef.ir/vdcds90okyt0x96.2a2y.html?426635 آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ بخش دانش و فناوری الف،1 دی95. اپل آیفون ۶s تنها گوشی هوشمندی نیست که حتی اگر باتری آن نشان دهد از عمر آن زمان ... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ - ایمان نیوز https://www.imannews.com/.../آیا-اندروید-۷٫۰-باعث-خاموش-شدن-نکسوس-۶P-است؟ 23 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه فناوری ایمان نیوز، نکسوس ۶P که هوآوی آن را تولید کرده است هم دچار مسائل مربوط و مشابه به باتری شده است. یعنی این گوشی حتی اگر ... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../آیا-اندروید...باعث-خاموش-شدن/.../6136999/‎Cached21 دسامبر 2016 ... نکسوس ۶P که هوآوی آن را تولید کرده است هم دچار مسائل مربوط و مشابه به باتری شده است. یعنی این گوشی حتی اگر بیش از ۶۰ درصد از عمر آن باقی مانده ... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../آیا_اندروید_۷٫۰_باعث_خاموش_شدن_نکسوس_۶P_است؟‎Cachedدانلود سرعت حسگر اثر انگشت در آیفون ۶S و نکسوس ۵X ... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ ... دانلود آیتیلاگز: بررسی نکسوس ۶ و اندروید ۶ مارشمالو . گوشی های نکسوس 2016 کلید خانگی انیمیشمی دارند - onvansho onvansho.ir/.../گوشی-های-نکسوس-2016-کلید-خانگی-انیمیشمی-دارند.html گوشی‌های نکسوس 2016 کلید خانگی انیمیشمی دارند کاهش 100 دلاری قیمت اچ تی سی 10 عکس . بررسی سامسونگ ... الف آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است. اندروید 7.0 نوقا Archives - تِک ویترینو tech.vitrino.com/tag/اندروید-7-0-نوقا/ گوشی شایعه شده ی جدید ایسوس ممکن است ZenFone 4 باشد · تکنولوژی / خبر داغ ... آیا اندروید نوقا ۷٫۰ باعث خاموش شدن ناگهانی نکسوس P6 می‌شود ؟ تکنولوژی / خبر داغ ... آیا اندروید ۷ ۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶p است - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/.../آیا_اندروید_۷_۰_باعث_خاموش_شدن_نکسوس_۶p_است‎Cachedآیا اندروید ۷ ۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶p است. دانلود نگاه نزدیک به نکسوس ۵ ایکس ال جی · دانلود ویدئو تبلیغاتی جدید گوگل برای نکسوس ۵X و نکسوس ۶P. جستجو : نکسوس وان - تکنومون technomon.com/search?q=نکسوس%20وان‎Cachedجالب است بدانید با وجود این‌که اندروید 7.1.1 ماه گذشته برای گوشی‌های سازگار نکسوس ... آپدیت اندروید 7 1 2 باعث مشکل جدیدی برای کاربران گوشی های پیکسل و نکسوس شده است .... آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا از مدتی قبل برای دستگاه های سری نکسوس عرضه شده و ..... نکسوس ۶P که در گذشته با مشکلات مختلفی در زمینه باتری و خاموش شدن ... اخبار خاموش - جدیدترین و آخرین اخبار خاموش | شهرخبر shahrekhabar.com/tag/خاموش?page=16‎Cachedاخبار خاموش, آخرین خبر های خاموش. ... آیا اندروید 7.0 مسئول خاموش شدن ناگهانی نکسوس های 6P است؟به نظر می رسد ... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟ باتری گوشی ها به چه دلایلی آتش میگیرند و یا منفجر میشوند؟ limopatogh.ir/search/?q...page=6 کار جالب جیونی در این گوشی به کار بردن دو باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در مجموع ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت .... آیا اندروید ۷٫۰ باعث خاموش شدن نکسوس ۶P است؟