مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول

[ad_1]

نگاهی به اختراع‌های سبز و جالب

از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول

کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - آیدا ابوترابی:
برای این که همیشه و هر‌جا که هستیم به یاد طبیعت و محیط‌زیست باشیم، باید از وسایلی استفاده کنیم که مدام اهمیت این موضوع را به ما یادآوری کنند.

اختراع‌هایی که بسیاری مواقع از زیبایی و یادآوری پا را فراتر می‌گذارند و زندگی را برای مردم سرزمین‌هایی آسان‌تر و راحت‌تر می‌کنند...

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

شاید به‌نظر مسخره یا خنده‌دار بیاید؛ اما همین چیزهای کوچک حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. از این دست‌بند زنده به مدت شش هفته می‌توان استفاده کرد.

بعد از آن به علت بزرگ‌شدن ریشه‌ها باید گیاه را کاشت! این اختراع، گوشواره، گردن‌بند و حتی تل سر هم دارد؛ زیوری برای تمام فصول!

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

این چادر جالب که اختراع معماری به‌نام «آبیر سیکالی» است، راحت باز و بسته می‌شود، به‌راحتی قابل حمل است و آب باران را در خودش ذخیره می‌کند. به همه‌ی این‌ها ذخیره‌ی نور خورشید را هم اضافه کنید.

این چادر با الهام از صنایع دستی و طبیعت ساخته شده است.

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

برخلاف ظاهرش بسیار مقاوم است؛ بطری‌های پلاستیکی با شن و ماسه پر می‌شوند و اتصال آن‌ها با سیمان و گل پوشیده و دیواره‌ای مقاوم ساخته می‌شود. حجمی زیاد از بطری هرروز به دور انداخته می‌شود و با این روش می‌توان از آن‌ها استفاده‌ی بهینه کرد.

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

«آناناس-آنام» نام یک شرکت فیلیپینی است که از الیاف برگ آناناس برای ساختن کیف و کفش استفاده می‌کند. محصولی کاملاً طبیعی و بازیافتی. این محصول باعث افزایش درآمد کشاورزان شده و به تقویت اقتصاد محلی هم کمک می‌کند.

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

با استفاده از این لوله یا نی طبیعی می‌توان آب را بدون نیاز به مواد شیمیایی مانند کلر پاک کرد. باکتری‌ها و بسیاری آلودگی‌ها از طریق الیاف باریک این وسیله به دام می‌افتند و در مناطقی که به آب سالم دسترسی ندارند می‌توان از آن استفاده کرد.

 

دوچرخه شماره ۸۵۷

خیلی‌ها زیر دوش که می‌روند زیر آواز می‌زنند و اصلاً صرفه‌جویی و کم‌آبی و محیط‌زیست به کل از یادشان می‌رود. این پرده‌ی حمام، اگر بیش از چهار دقیقه زیر دوش بمانید، به شما اخطار می‌دهد، آن هم به روشی جذاب و البته کمی خشن!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول



لینک منبع :از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول

Images for از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/354676/Children/sociocultural 22 دسامبر 2016 ... از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول. کودک و نوجوان > فرهنگی - اجتماعی - آیدا ابوترابی: برای این که همیشه و هر‌جا که هستیم به یاد طبیعت و ... از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول | برای این که همیشه - قطره www.ghatreh.com/news/.../کیف-آناناسی-زیوری-برای-تمام-فصول 22 دسامبر 2016 ... برای این که همیشه و هر جا که هستیم به یاد طبیعت و محیط زیست باشیم، باید از وسایلی استفاده کنیم که مدام اهمیت این. چرخ سبز - همشهری دوچرخه | محتوا - موسسه همشهری 2charkheh.hamshahrilinks.org/Categories/2445/category_8‎Cached8 دسامبر 2016 ... از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول. ویترین. دیجیتال. دیجیتال. فرهنگ شهر. شهرنگار. حقوق. 3چرخه. 6و7. ‹ › کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ... از صندلی های چرخ دار تا چرخ صنعت ایران+فیلم - واحد مرکزی خبر | خبر ... khabarfarsi.com/u/31250280 9 ژانویه 2017 ... ایستاده بخند دو شعر از مریم اسلامی چرخ سبز از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول چشمه ها حس شیرین نوجوانی و چند مطلب دیگر بخوان! فقط به ... دوچرخه شماره ۸۵۴ منتشر شد - وب سایت خبری ویژه vizhe.xyz/search/دوچرخه+ی+شماره+۸۵۴+منتشر+شد‎Cached1 روز پیش ... دماسنج حالا وقتشه ... پنجره به رنگ مهر جزیره دیکته کتاب آویز ایستاده بخند دو شعر از مریم ی چرخ سبز از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول. سفر به یک گالری نقاشی با «ژول ورن» | همشهری آنلاین vista.ir/cdn/32404626‎Cached5 ژانویه 2017 ... خوشحال و سبک از تپه‌ها بالا رفتم تا خودم را به پردیس ملت رساندم. ... نقش و نگارها تو را با خودشان ببرند · از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول ... طرز تهیه مربای آناناس - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-مربای-آناناس/‎Cachedروش تهیه مربا آناناس, درست کردن مربا آناناس, مواد لازم برای مربای آناناس, طرز تهیه ... تا زمانی که تمام مایع داخل ظرف سفت شده و تنها مقدار کمی از شربت باقی بماند به ... هرلحظه، پیست اسکی همدان همچنان در انتظار برف harlahze.com/اخبار-اجتماعی/پیست-اسکی-همدان-همچنان-در-انتظار-برف ... امسال خبری از بارش سنگین برف نبود وی اضافه کرد برای بازگشایی پیست اسکی تاریکدره نیاز به ریزش مناسب برف تا 50 سانتی متر برف است اما تاکنون برف ... درباره دوچرخه کوهستان - عنوان danisadogh.onvan.xyz/ogle/درباره+دوچرخه+کوهستان‎Cached1 روز پیش ... تحقیق دوچرخه سواری مقدمه : از اختراع اولین دوچرخه در سال 1867 تا امروز ..... بخند دو شعر از مریم ی چرخ سبز از کیف آناناسی تا زیوری برای تمام فصول.