مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود

[ad_1]

وب سایت کلیک: شایعات جدیدی در مورد آیفون ۸ منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در سیستم بلندگوهای آیفون جدید خود، ضخامت آن را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد؛ البته در مورد این شایعه همانند سایر شایعات نمی توان نظر قطعی داد.

 

 آیفون ۸ نازک ترین آیفون خواهد بود

شایعات مختلف در مورد آیفون ۸ با سرعت زیادی در حال منتشر شدن هستند؛ اگر چه برای اطمینان یافتن از صحت این اطلاعات مختلف، باید تا سال آینده صبر کنیم. جدیدترین شایعات حاکی از آن است که بلندگوهای این گوشی نسبت به آیفون ۷ کوچکتر خواهد بود که باعث نازک تر شدن گوشی می شود. اپل تصور می کند که گوشی های نازک تر بهتر هستند. البته کم شدن ضخامت گوشی ها هم تا حد مشخصی می تواند ادامه پیدا کند.

اپل دو سال پیش یک پیتنت (حق اختراع) با عنوان "Mechanically actuated panel” را به ثبت رساند که با بهره گیری از آن می تواند اندازه بلندگوهای گوشی های آیفون را تا میزان زیادی کاهش دهد. این پیتنت به توضیح در مورد وسایلی می پردازد که دربردارنده محفظه ای هستند که بخشی از سیستم صوتی است. در این سیستم صوتی یک پانل وجود دارد که دربردارنده چند پانل دیگر است. هر کدام از این پانل ها دارای یک عمل کننده مکانیکی هستند که به آن ها متصل شده است.

چنانچه اپل چنین سیستمی را در گوشی های آیفون ۸ به کار ببرد، بلندگوهای این گوشی می توانند بدون استفاده از میکرو درایورها (هدایت کنندگان بسیار کوچک)، صدای با کیفیتی داشته باشند. این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا استفاده نکردن از این میکرو درایورها باعث می شود ضخامت گوشی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. احتمال دیگر این است که ضخامت گوشی کاهش پیدا نکند و فضای ایجاد شده ناشی از کاهش اندازه بلندگوها، برای موارد دیگری همچون افزایش اندازه باتری مورد استفاده قرار گیرد و با بزرگتر شدن باتری، طبیعتاً میزان ذخیره سازی انرژی آن نیز افزایش پیدا می کند. البته این حق اختراع مربوط به دو سال پیش بود و ممکن است هرگز مورد استفاده قرار نگیرد.

اپل امسال از آیفون ۷ رونمایی کرد و نظر تحلیلگران این بود که به اندازه کافی خوب بود؛ اما قطعا سال آینده انتظار طرفداران گوشی های آیفون، سرمایه گزاران و تحلیلگران افزایش پیدا می کند و اپل نیز باید سطح کیفی کار خود را ارتقا دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی تخصصی ؛ شجاعت بررسیتخصصیدوباره به آن موقع از سال رسیدیم که آیفون جدید عرضه شده، با قیمت‌های گزاف وارد بازار کالبد شکافی آیفون تازه های تکنولوژیقابل ذکر است که بر خلاف آیفون و آیفون که در ساخت آن از فولاد ضد زنگ بهره گرفته شده آیفون ۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآیفون۵آیفون ۵ سازنده شرکت اپل شعار بزرگترین اتفاقی که از آیفون برای آیفون رخ داده سری ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاداش های شیرین در غول های فناوری درباره شارژ اولیه گوشی موبایل و تبلت بیشتر بدانیم بررسی تخصصی از اپل اپس اپل …بررسیتخصصیازاپلاپسدانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید فعال کردن ۳ در نازک‌ترین گوشی گلکسی نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ با پردازنده هسته‌ای رونمایی شدجذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشدمقایسه جی ال جی با آیفون اس اپل فارنتمقایسه آیفون اس با جی ال جی؛ مفهوم دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت یا دکمه پاور در پشت عجیب ترین میوه های جهان بخش دومعجیبترینمیوههایجهاندر قسمت قبلی عجیب ترین میوه های جهان ، میوه‌هایی همچون کلاودبری، گیلاس برزیلی، سیب برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات … آیفون تصویری سیم بندی پنل آیفون ۵ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد آیفون۵ آیفون ۵ سازنده شرکت اپل شعار بزرگترین اتفاقی که از آیفون برای آیفون رخ داده سری آیفون بررسی تخصصی ؛ شجاعت بررسیتخصصی دوباره به آن موقع از سال رسیدیم که آیفون جدید عرضه شده، با قیمت‌های گزاف وارد بازار کشور کالبد شکافی آیفون تازه های تکنولوژی قابل ذکر است که بر خلاف آیفون و آیفون که در ساخت آن از فولاد ضد زنگ بهره گرفته شده بود ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل بررسی تخصصی از اپل اپس اپل اپسسایت دانلود آیفون بررسیتخصصیازاپل همانطور هم که با ما همراه بودید آیفون های جدید اپل در روز سپتامبر به دنیا معرفی شدیکی از نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ فارنت گلکسی نازک‌ترین گوشی هوشمند تمام فلزی سامسونگ با پردازنده هسته‌ای رونمایی شد جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب کلیه حقوق مادی و معنوی و قالب این وب سایت متعلق به جذاب می باشد مقایسه جی ال جی با آیفون اس اپل فارنت مقایسه آیفون اس با جی ال جی؛ مفهوم دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت یا دکمه پاور در پشت گوشی و عجیب ترین میوه های جهان بخش دوم عجیبترینمیوههای در قسمت قبلی عجیب ترین میوه های جهان ، میوه‌هایی همچون کلاودبری، گیلاس برزیلی، سیب آکی را برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری آیفون تصویری سیم بندی پنل تصویری طرح نازک ترین گوشی دنیا به یفین نازک ترین رمان نازک ترین حریر نوازش نازک ترین گوشی جهان نازک ترین لباس زنانه نازک ترین فلز نازک ترین ساپورت نازک ترین گوشی



لینک منبع :آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود

Images for آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/446446/آیفون-8-نازک-ترین-آیفون-خواهد-بود 22 دسامبر 2016 ... شایعات جدیدی در مورد آیفون ۸ منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در سیستم بلندگوهای آیفون جدید خود، ضخامت آن ... آیفون ۸ نازک ترین آیفون خواهد بود - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/1395/10/02/iphone-8-will-be-the-thinnest-iphone/‎Cachedجدیدترین شایعات حاکی از آن است که بلندگوهای این گوشی نسبت به آیفون ۷ کوچکتر خواهد بود که باعث نازک تر شدن گوشی می شود. اپل تصور می کند که گوشی های ... آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود www.24khabar.com/news/194859/آیفون-8-نازک-ترین-آیفون-خواهد-بود/ آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود. شایعات جدیدی در مورد آیفون ۸ منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در سیستم بلندگوهای آیفون ... آیفون ۸ نازک ترین آیفون خواهد بود – پایگاه اطلاع رسانی عصر شبکه news.ern-co.com/2016/12/23/آیفون-۸-نازک-ترین-آیفون-خواهد-بود/ 23 دسامبر 2016 ... iphone-8-concept-760x400 ... آیفون ۸ نازک ترین آیفون خواهد بود ... شایعات جدیدی در مورد آیفون ۸ منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل قصد دارد ... آیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/آیفون_8_نازک_ترین_آیفون_خواهد_بود‎Cachedآیفون 8 نازک ترین آیفون خواهد بود. دانلود شکل آیفون 7 و آیفون 6 اس بعد از سقوط چگونه خواهد بود؟ ... دانلود تست اختصاصی حس اول از تاچ سه بعدی در آیفون ۶ اس. آیفون 8 – دکه آی تی www.dakeit.com/tag/آیفون-8/‎Cachedخبرها و شایعات در رابطه با آیفون ۸؛ پرچم دار بعدی آیفون زیاد است، خبر هایی مبنی بر فقدان دکمه […] آیا مورد علاقه شما است ?6 ... آیفون ۸ نازک ترین آیفون خواهد بود. امکانات شگفت انگیز آیفون ۸ منتشر شد www.eghtesadnews.com/.../171267-امکانات-شگفت-انگیز-آیفون-منتشر-شد‎Cached10 ژوئن 2017 ... ۱٫ iPhone X نامی است که آیفون جدید با آن شناخته خواهد شد. ... ۲٫ به احتمال خیلی زیاد آیفون جدید شبیه به مدل وسطی در تصویر بالا خواهد بود ... انتظار داشتیم که صفحه نمایش آیفون جدید بلندتر و نازک تر باشد تا ... گمانه زنی ها و شایعات مربوطه را بیش از پیش داغ و جنجالی سازد. آیفون 8 ... محبوب ترین ورزش ها در ژاپن. تصاویر مفهومی از آیفون 8 با ضخامت 4 میلی متر - گلکسی ورلد galaxyworld.ir/iphone-8-with-thickness-4-mm/‎Cached4 نوامبر 2016 ... باریک ترین گوشی هوشمند جهان که نتیجه تلابدنه ای به ضخامت 5 میلی متر بود.اما بنظر میرسد که آیفون 8 تنها 4 میلیمتر ضخامت داشته و عنوان باریکگترن گوشی هوشمند ر. ... گوشی هوشمند جهان را تولید کنند که نتیجه تلاش آنها بدنه ای به ضخامت ۵ میلی متر بود. ... چیزی که کمپانی سامسونگ هنوز نمی خواهد آن را انجام دهد. KGI: آیفون 7 باریک ترین گوشی اپل خواهد بود - دیجی رو digiro.ir/iphone-7-to-be-apples-thinnest-smartphone-ever/‎Cached7 سپتامبر 2015 ... بدیهی است که انتظار داشته باشیم این گوشی در نیمه دوم سال 2016 از سوی اپل معرفی شود اما Ming می گوید آیفون 7 باریک ترین گوشی اپل خواهد بود.