مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟

[ad_1]
جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟

خبرگزاری آریا-جوراب پوشیدن هنگام خواب به بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت برای آنها مفید است.
به گزارش خبرگزاری آریا،تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت است، البته این به شرطی است که جوراب مناسب باشد و گرمای مناسبی برای پاها فراهم کند.
 نتایج یک پژوهش که محققان دانشگاه «گرونینجین» هلند انجام داده‌اند، بر اهمیت پوشیدن جوراب در هنگام خواب تاکید دارد. این پژوهش نشان داد که گرم نگاه داشتن پاها، به بازتر شدن رگ‌های خونی پاها کمک کرده و زمان مناسب برای خواب را به مغز خبر می‌دهد. در این پژوهش ارتباط واضحی میان گرم نگاه داشتن پاها و زودتر و راحت‌تر به خواب رفتن مشاهده شده است.
این پژوهش که در نشریات بریتانیایی منتشر شده، ثابت می‌کند، باز شدن رگ‌های خونی به بهتر شدن روابط جنسی منجر می‌شود، زیرا این مساله نقش مستقیمی با فعالیت‌های جنسی دارد.
براساس این پژوهش، 80 درصد زوج‌هایی که هنگام خواب جوراب به پا می‌کنند، هنگام رابطه جنسی به مرحله ارگاسم می‌رسند اما این نسبت در میان آن هایی که بدون جوراب می‌خوابند، 50 درصد است و این نسبت، تفاوت چشمگیری میان این دو گروه را نشان می‌دهد.
نتایج این این پژوهش غافلگیرکننده بود، زیرا که پیش از این، گمان می‌رفت پوشیدن جوراب به مدت طولانی موجب پدید آمدن حساسیت‌های باکتریایی می‌شود، در حالی که اینک پزشکان برای جلوگیری از عفونت باکتریایی و عفونت‌های قارچی به افراد توصیه می‌کنند هنگام خواب جوراب به پا کنند.
البته پزشکان کماکان تاکید می‌کنند پوشیدن جوراب بر روی پاها کثیف منجر به حساسیت‌ها و مشکلات قارچی و باکتریایی می‌شود. همچنین به پا کردن جوراب تنگ باعث نارسایی در خون رسانی به انگشان می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مرداد روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیتداشتن فرزند سالم آرزوی هر زوجی میباشد و نوع جنسیت در درجه دوم اهمیت قرار دارد با شصت‌ تایی‌، شصت‌ تا، شصتم‌، دوره‌ شصت‌ ساله‌ رساله حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ایاحکام تخلّی‏ س عشایر بخصوص در ایام کوچ کردن، آب کافی برای تطهیر در اختیار ندارند دیکشنری و مترجم آن لاین ،ترجمه متن شما در سریعترین زمان تنها کافیست ثبت سفارش کنید آریوبرزن پزشکیدر این بخش به بررسی دو نوع سردرد تنشی و خوشه‌ای می‌پردازیم، اما نخست بهتر است بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …میخچه‌ یا پینه‌ اطلاعات اولیه توضیح کلی میخچه‌ یا پینه‌ عبارت‌ است‌ از ضخیم‌شدگی فقه براى غرب نشینان جمع آورى …فصل نماز مقدمه در حدیث آمده است اَلصَّلوةُ عَمُودُ الدّینٍ نماز ستون دین استآیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ جدید اثراتخودارضاییبعدترکآیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ آیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ مرداد روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت داشتن فرزند سالم آرزوی هر زوجی میباشد و نوع جنسیت در درجه دوم اهمیت قرار دارد با اجرای این رساله حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای احکام تخلّی‏ س عشایر بخصوص در ایام کوچ کردن، آب کافی برای تطهیر در اختیار ندارند، آیا شصت‌ تایی‌، شصت‌ تا، شصتم‌، دوره‌ شصت‌ ساله‌ آریوبرزن پزشکی در این بخش به بررسی دو نوع سردرد تنشی و خوشه‌ای می‌پردازیم، اما نخست بهتر است تعریفی از فقه براى غرب نشینان جمع آورى شده طبق فصل نماز مقدمه در حدیث آمده است اَلصَّلوةُ عَمُودُ الدّینٍ نماز ستون دین است دیکشنری و مترجم آن لاین ،ترجمه متن شما در سریعترین زمان تنها کافیست ثبت سفارش کنید ، فارسی آیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ جدید اثراتخودارضاییبعد آیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ آیا اثرات خودارضایی بعد از ترک از بین میره؟ بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز میخچه‌ یا پینه‌ اطلاعات اولیه توضیح کلی میخچه‌ یا پینه‌ عبارت‌ است‌ از ضخیم‌شدگی‌ یا



لینک منبع :جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟

به این دلایل پوشیدن جوراب هنگام خواب مفید است - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../به-این-دلایل-پوشیدن-جوراب-هنگام-خواب-مفید-است‎Cached3 دسامبر 2016 ... تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. ... خواب راحت است ، البته این به شرطی است که جوراب مناسب باشد و گرمای مناسبی برای پاها ... جنسی منجر می‌شود، زیرا این مساله نقش مستقیمی با فعالیت‌های جنسی دارد. خوابیدن با جوراب چقدر فایده دارد! - نمناک namnak.com/خوابیدن-با-جوراب.p24570‎Cachedخوابیدن با جوراب را تا پیش از این مضر و پرعوارض می دانستیم درصورتی که داشتن جوراب در هنگام خواب از ... فواید خوابیدن با جوراب و پوشیدن جوراب در هنگام خواب. فواید و مضرات خوابیدن با جوراب | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/81309‎Cachedاما به راستی آیا خوابیدن با جوراب به نفع ما است یا به ضرر ما؟ ... به جرات می‌توان گقت این یکی از بزرگترین مزیت‌های پوشیدن جوراب به هنگام خواب شبانه است. علاوه بر ... فواید خوابیدن با جوراب بر روی سلامتی - بنیتا www.mybenita.com/article/.../advantages-of-wearing-sucks-at-night‎Cached17 ژوئن 2016 ... جوراب پوشیدن در خواب برای سلامتی مفید است اما در ابتدا باید به چند مورد ... در مورد جوراب پوشیدن هنگام خواب، رعایت بهداشت در اولین اولویت است. جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟ - پرشین وی persianv.com/.../جوراب-پوشیدن-در-هنگام-خواب-مفید-است-یا-م.html‎Cached3 دسامبر 2016 ... جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟ جوراب هنگام خواب. تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این ... جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟ - صدرا نیوز sadranews.ir/.../58737-جوراب-پوشیدن-در-هنگام-خواب-مفید-است-یا-مضر؟.html‎Cached23 دسامبر 2016 ... جوراب پوشیدن هنگام خواب به بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت برای آنها مفید است. به گزارش خبرگزاری آریا،تحقیقات نشان ... فایده پوشیدن جوراب زمان خواب چیست؟ - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/27359_فایده-پوشیدن-جوراب-زمان-خواب-چیست؟.html/‎Cached Similar3 ژوئن 2014 ... فایده پوشیدن جوراب زمان خواب چیست؟,:اگر شما هم داخل آن گروه از ... شده که صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که پاهایتان درد می‌کند یا ترک خورده است؟ جوراب پوشیدن در هنگام خواب مفید است یا مضر؟ - مجله ونوس - دانشنامه فرزند https://mag.farzand.net/.../جوراب-پوشیدن-در-هنگام-خواب-مفید-است-یا-م/‎Cached24 ژوئن 2017 ... تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی افراد و فراهم آوردن امکان خواب راحت ... پوشیدن جوراب هنگام خواب - جواب یاب https://javabyab.com/7497/پوشیدن-جوراب-هنگام-خواب‎Cached22 دسامبر 2013 ... آیا پوشیدن جوراب هنگام خواب برای بدن مضر است؟ چرا؟ (پوشیدن جوراب می ... وسترن یونیون یا مانی گرام؛ کدام حواله ارزی بهتر اس. من شنیدم که روی ... پوشیدن جوراب هنگام خواب مفید است یا مضر؟ | تحقیقات نشان - قطره www.ghatreh.com/news/.../پوشیدن-جوراب-هنگام-خواب-مفید-است-مضر‎Cached6 دسامبر 2016 ... تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن جوراب هنگام خواب، فواید زیادی دارد. از این جمله این فواید، بهتر شدن فعالیت جنسی.