مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند!

[ad_1]

پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند!

این پوشش که Edipeel نام دارد، یک ماده گیاهی است که برای کمک به مبارزه با مشکلات زباله‌های مواد غذایی جهانی تولید شده است.

محققان در این پژوهش از موادی مانند پوست پرتقال، ساقه و برگ‌ها برای ایجاد یک پوشش پودر مانند استفاده کردند که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند.

این پوشش فاقد مزه بوده و با محدود کردن دو عامل مهم مانند از دست دادن آب و اکسیداسیون که باعث خرابی مواد غذایی می‌شوند، عمر این محصولات را افزایش می‌دهد.

پوشش میوه

به عنوان مثال، از این پوشش می‌توان بر روی یک دسته موز استفاده کرد و رسیده و له شدن آن را به تعویق انداخت.

همچنین می‌توان از این پوشش بر روی سبزیجات استفاده کرد و در زمان لزوم از آنها به صورت کاملا تازه در پخت و پز استفاده کرد.

این پودر مانند شکر در بسته های کوچک توزیع شده و حمل ,نقل و نگهداری آن بسیار آسان است.

این شرکت ادعا می‌کند که پودر آنها می‌تواند زباله‌های حاصل از مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات را به شدت کاهش دهد.

Edipeel همچنین می‌تواند به کشاورزانی که محصولات آنها پس از برداشت و قبل از رسیدن به بازار فروش آسیب دیده و از بین می‌رود، کمک بسزایی کند.

این پودر جادویی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تائید شده و سازندگان آن قصد دارند تا محصول خود را به تولید انبوه برسانند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ …مهدی در ۵ام فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱۴۸ آیا بدنسازی قدتان را کوتاه می‌کند؟ تمرین با وزنه به گزارش اخبار پیام نور، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان ورودی قدیم توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت استفاده از قدرت ذهن بخش سومتلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل …به نظر من ایده های دوستان به درد پیره زنا میخوره تی شرت و شمع و اینا ایده نیست اینا به گزارش اخبار پیام نور، ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول دانشجویان ورودی قدیم دانشگاه پیام آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ میگذارد؟ پایگاه مهدی در ۵ام فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۱۴۸ آیا بدنسازی قدتان را کوتاه می‌کند؟ تمرین با وزنه توصیه برای افزایش حجم عضله پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ۷ توصیه برای افزایش حجم عضله تستوسترون هورمون مردانه ای است که از رشدش ماهیچه حمایت می کند استفاده از قدرت ذهن بخش سوم تلقین عبارت است از عمل و یا فکری که وارد ذهن کسی میشود و یک فرایند ذهنی است که طرف ان را می ایده های پولساز من مجله کارآفرینی کارخانه تبدیل ایده به ثروت با سلام خدمت مدیریت و دوستان عزیز یادم باشه تا زمانی که انگشت تمسخر و نا امیدی به سمت کسی



لینک منبع :پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند!

پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! www.3neshaneh.com/.../پودر+جادویی+که+عمر+میوه+و+سبزیجات+خانه‌+را+دوبرابر+می‌کند!‎Cachedدانش > فناوری - ایسنا نوشت: محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند. تدبیر - پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! www.tadbirkhabar.com/knowing/127897 23 دسامبر 2016 ... محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند. پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! - دانلود فیلم www.vfinder.ir/.../پودر_جادویی_که_عمر_میوه_و_سبزیجات_خانه‌_را_دوبرابر_می‌کند!‎Cachedتراش سبزیجات karoto یک ابزار کاربردی جالب و جذاب برای پوست گرفتن و شکل دادن به میوه ها و سبزیجات است و بسیار مناسب برای تزیین سالاد میباشد .نسبت به ... پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/12/23/1584716‎Cached23 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند. پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه را دوبرابر می کند! - پیک ایران ... www.sarkhat.com/fa/news/142180437/‎Cachedمحققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات چند برابر کند. این پوشش که Edipeel نام دارد، یک ماده گیاهی ... پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! - خبرگزاری ... www.shahrekhabar.com/analysis/148254294084847‎Cached24 دسامبر 2016 ... به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ این پوشش که Edipeel نام دارد، یک ماده گیاهی است که برای کمک به مبارزه با مشکلات زباله‌های مواد ... پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! - نیوز پارسی newsparsi.com/پودر-جادویی-که-عمر-میوه-و-سبزیجات-خانه-را-دوبرابر-می-کند-184767.html ایسنا نوشت: محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند. پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! | اکو فود ecofood.ir/Post.aspx?ID=e96c3de0-5a88-4654-a528-8376a117e4a8 23 دسامبر 2016 ... ایسنا نوشت: محققان موفق به تولید یک پوشش نامرئی جدید برای مواد غذایی خوراکی شدند که می‌تواند عمر میوه و سبزیجات تازه را دو برابر کند. پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! | خبر داغ khabarpu.com/k.php?u...2K7YqNixINiv2KfYug== پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه‌ را دوبرابر می‌کند! - خبر داغ | خبرپو. پودر جادویی که عمر میوه و سبزیجات خانه را دوبرابر می کند!- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/E86B76562830 این پوشش که Edipeel نام دارد، یک ماده گیاهی است که برای کمک به مبارزه با مشکلات زباله‌های مواد غذایی جهانی تولید شده است. محققان در این پژوهش از موادی مانند پوست ...