مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگاه دفع کننده حیوانات دازر


توضیحات

دستگاه دفع کننده حیوانات دازر

وسیله ای بی نظیر جهت تربیت و آموزش سگ ها و گربه های خانگی

فراری دهنده سگ و گربه


کاملا بی ضرر حتی برای حیوانات

ساخته شده با تکنولوژی و فناوری بسیار بالا


دارای 2 ال ای دی پر نور



قیمت : 38000 تومان



دستگاه دفع کننده حیوانات دازر یک دستگاه جدید و پیشرفته می باشد که به وسیله آن می توانید حیواناتی مانند سگ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری فراری دهید. این دستگاه کاملا بی ضرر حتی برای حیوانات می باشد و یکی از ویژگی ها و کاربردهای اصلی آن استفاده جهت تربیت و آموش سگ ها یا گربه های خانگی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های دستگاه دازر دارا بودن 2 LED پر نور است.
کارایی دستگاه به این گونه می باشد که با ایجاد امواج صوتی حاصل از عملکرد التراسونیک می تواند حیواناتی مانند سگ ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری فراری دهد.


قیمت : 38000 تومان



با استفاده از دستگاه دازر می توانید بی انضباطی سگ تان را برطرف نمایید.

از سگ تان بخواهید به مبلمان نزدیک نشود ...

دیگر شاهد شلوغ کاری و به هم ریختن آشغال ها و یا باغچه هایتان نخواهید بود.

مناسب برای صاحبان حیوانات خانگی، کارگران خدمات ، دوچرخه سواران و موتور سواران

سالمندان، دامپزشکان و افسران کنترل حیوان ...



قیمت : 38000 تومان




نحوه عملکرد دستگاه دفع کننده حیوانات:
- دکمه ضد سگ التراسونیک: با نگه داشتن این دکمه بلندگوی دستگاه را به طرف سگ نگه دارید. موج التراسونیک توسط سگ شنیده می شود و آن را تا شعاع 12 متری دور خواهد کرد، البته این موج توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست.
- دکمه نور فلش: جهت ایمنی و استفاده در تاریکی.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 38000 تومان




لینک منبع :دستگاه دفع کننده حیوانات دازر

Images for دستگاه دفع کننده حیوانات دازر دستگاه دفع کننده حیوانات دازر - آپارات www.aparat.com/v/I9eda/دستگاه_دفع_کننده_حیوانات_دازر‎Cached Similar7 فوریه 2015 ... ایران آتا دات کام خرید اینترنتی: http://goo.gl/QbgvMH دستگاه دفع کننده حیوانات دازر دفع کننده حیوانات,دستگاه دفع کننده حیوا, , ایران آتا دات کام. میهن استور - خرید پستی دستگاه دفع کننده حیوانات دازر www.mihanstore.net/product.php?id=479‎Cached Similarدستگاه دفع کننده حیوانات دازر یک دستگاه جدید و پیشرفته می باشد که به وسیله آن می توانید حیواناتی مانند سگ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری فراری دهید. خرید دستگاه دفع و دور کننده سگ و گربه و حیوانات وحشی دازر dazer ... modadan.ir/خرید-دستگاه-دور-دفع-کننده-سگ-دازر‎Cached Similarدستگاه دفع کننده حیوانات دازر یک دستگاه جدید و پیشرفته می باشد که به وسیله آن می توانید حیواناتی مانند سگ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری فراری دهید. دستگاه دفع کننده حیوانات دازر - لذت خریدی آسان ، مطمئن و بی واسطه besttv.ir/387917-دستگاه-دفع-کننده-حیوانات-دازر/bz=fs‎Cachedدازر با باطری کتابی کار می کند دستگاه دفع حیوانات دازر برای فراری دادن سگ و گربه و .. ساخته شده با تکنولوژی و فناوری بسیار بالا دستگاه دفع کننده حیوانات دازر ... دستگاه دورکننده سگ و گرگ مدل MT-651 - فروشگاه کمپ 88 - درباره ... www.shopcamp88.com/ProductDetail.aspx?PId=345‎Cached Similarدستگاه التراسونیکی دور کننده سگ ,گرک و. ... کارایی : فرکانس این دستگاه میتواند به طرز بی نظیری حیواناتی مانند سگ ، گرگ ، گربه و . .... وحشی,Aokeman sensor,dazer,دستگاه دورکننده گرگ,دستگاه مافوق صوت دازر,وسیله دورکردن سگ ... امواج دیزر; ستگاه التراسونیک فراری دهنده سگ دستگاه دفع موش ، سوسک ، موریانه و حشرات موذی ... دستگاه دور کننده حیوانات - فروشگاه اینترنتی کمپ 99 www.camp99.in/دستگاه-دور-کننده-حیوانات/‎Cachedدستگاه دازر دفع حیوانات. دستگاه دازر. دازر چگونه کار می کند؟DAZER فرکانس بالا التراسونیک صدا که سگ به طور غریزی با باز و حرکت به دور از خود ساطع میکند. دستگاه دفع کننده حیوانات دازر || شماره کالا:1401841 : حشره کش برقی ... _etminan_.esam.ir/itemView.aspx/1401841/دستگاه-دفع-کننده-حیوانات-دازر.htm دستگاه دفع کننده حیوانات دازر یک دستگاه جدید و پیشرفته می باشد که به وسیله آن می توانید حیواناتی مانند سگ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری فراری دهید. دستگاه دفع کننده حیوانات دازر - istgah.com - کانال تلگرام www.istgah.com/firekeys/key_13927446/page_6/1700038.html‎Cached12 آگوست 2017 ... دستگاه دفع کننده حیوانات دازر یک دستگاه جدید و پیشرفته می باشد که به وسیله آن می توانید حیواناتی مانند سگ، گربه و ... را تا شعاع 12 متری ... کبود اسپرت. دستگاه دفع کننده حیوانات وحشی kabudsport.com/دستگاه-دفع-کننده-سگ-سانان-و-گربه-سانان-dazer‎Cachedصفحه نخست /; دستگاه دفع کننده حیوانات وحشی. دستگاه دفع کننده سگ سانان ... چند سال پیش وسیله ای جالب به نام دازر (Dazer) به بازار آمد که جوابگوی نیاز این ...