مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات


توضیحات

دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات

ساخته شده از استیل با کیفیت بالا

با طرز استفاده آسان


قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری

مناسب برای مجلس مهمانی، تولد، فروشگاه ها و ...



قیمت : 75000 تومان



دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های کاکائویی و شیری را به آسانی آب کرده و نوش جان کنید. فقط کافیست قطعه ای شکلات مورد نظر را داخل دستگاه قرار دهید و دستگاه را روشن کنید تا بعد از چند دقیقه شکلات شما به صورت آب شده (مایع) از دستگاه خارج شود و جلوه بسیار شیک و زیبا را همراه با طعمی به یاد ماندنی برای شما رقم می زند. این دستگاه بسیار مناسب برای مهمانی ها، مجالس، تولد، فروشگاه ها و ... می باشد.


قیمت : 75000 تومان



ویژگی های دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات:
- ساخته شده از استیل با کیفیت بالا
- با طرز استفاده آسان
- قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری
- مناسب برای مجلس مهمانی، تولد، فروشگاه ها و ...
- دارای دفترچه راهنما




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 75000 تومان




لینک منبع :دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات

Images for دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات - آپارات ► 1:03www.aparat.com/v/9zl64/دستگاه_طبقاتی_آب_کننده_شکلات Jul 23, 2016 - 1 min دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات. 277. 75,000 تومان ساخته شده از استیل با کیفیت با طراحی ساده و شیک قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و ... دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/kitchen/chocolatefauntain‎Cachedدستگاه طبقاتی آب کننده شکلات،ساخته شده از استیل با کیفیت بالا،با طرز استفاده آسان،قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری،مناسب برای مجلس مهمانی، ... دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات - فروشگاه موشاپ macuss.ir/دستگاه-طبقاتی-آب-کننده-شکلات/‎Cached29 فوریه 2016 ... دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات ساخته شده از استیل با کیفیت بالا با طرز استفاده آسان قابل استفاده برای شکلات کاکائویی و شیری جدید و ... دستگاه آب کننده طبقاتی شکلات قابل استفاده در منزل و فروشگاه negarshop.ir/product/دستگاه-آب-کننده-شکلات/‎Cachedخرید دستگاه آب کننده شکلات - آب کردن شکلات در سریعترین زمان - نحوه آب کردن شکلات - دسر شکلاتی - دستگاه آب کننده شکلات طبقاتی - ارسال به سراسر کشور. دستگاه آب کننده شکلات | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/1516‎Cachedدستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های ... با دستگاه طبقاتی آب کننده شکلاتخاص بودن را تجربه کنید. میهن استور - خرید پستی دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات www.mihanstore.net/product.php?id=621‎Cachedدستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های کاکائویی و شیری را به آسانی آب کرده و نوش جان کنید. دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات https://01iran.com/b2b/shop/دستگاه-طبقاتی-آب-کننده-شکلات/ دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و از جنس استیل با کیفیت برای آب کردن انواع شکلات کاکائویی و شیری است. فروشگاه کشمش - دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات - تعبیر خواب شپش abozarsadeghi.mihanblog.com/post/86‎Cached12 ژوئن 2016 ... خرید پستی دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات اصل و درجه یک. فروشگاه دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات,فروش دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات ... فروشگاه اینترنتی مرکز تخفیف - دستگاه طبقاتی آب کننده شکلات markaztakhfif.ir/product/view/783/‎Cachedدستگاه طبقاتی آب کننده شکلات با استفاده از برق کار می کند و شما می توانید به وسیله آن شکلات های کاکائویی و شیری را به آسانی آب کرده و نوش جان کنید.