مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نظم دهنده یخچال و میز


توضیحات

نظم دهنده یخچال و میز

دارای لولاهای فولادی ضد زنگ

ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال

و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها


استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز

قابلیت نصب و جداکردن آسان



قیمت : 15000 تومان



یخچال از لوازم ضروری هر منزل و آشپزخانه ای می باشد. اما جادار بودن و همچنین نظم چینش مواد داخل یخچال از اهمیت بیشتری برخوردار است. تقریبا اکثر خانم های خانه دار از فضای کم و بی نظم درون یخچال خود شکایت دارند. این وسیله خلاقانه برای نظم بخشیدن و ساماندهی به منزل و بخصوص یخچال می باشد. مناسب برای قرار دادن انواع سس ها، داروها ، میوه ها و لوازم ریز و... در یخچال.
این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و همچنین برای نظم دادن میز کار و .... هم بسیار مناسب می باشد. همچنین این وسیله دارای کیفت ساخت بالایی بوده و از جنس PVS شفاف و منعطف می باشد..

قیمت : 15000 تومان



ویژگی­ های نظم دهنده یخچال و میز:
- یک عدد در هر پکیج
- نوع:کشویی
- جنس:PVS شفاف و منعطف
- دارای لولاهای فولادی ضد زنگ
- ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها
- استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز
- قابلیت نصب و جداکردن آسان
- ابعاد:12*15*2.5 سانتی متر



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 15000 تومان




لینک منبع :نظم دهنده یخچال و میز

نظم دهنده یخچال و میز - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/home/kitchen/regulatoryfridge‎Cachedنظم دهنده یخچال و میز،دارای لولاهای فولادی ضد زنگ ، بسیار کارآمد برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها ، استفاده ... میهن استور - خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز www.mihanstore.net/product.php?id=699‎Cachedنظم دهنده یخچال و میز دارای لولاهای فولادی ضد زنگ ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها استفاده از فضاهای ... فروشگاه خرید تیکو شاپ - خرید پستی نظم دهنده یخچال و میز www.buy.tikoshop.ir/product.php?id=699‎Cachedنظم دهنده یخچال و میز دارای لولاهای فولادی ضد زنگ ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها استفاده از فضاهای ... نظم دهنده یخچال و میز | فروشگاه اینترنتی نت کالا www.net-kala.net/products/view/2098‎Cachedویژگی های کلیدی: http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/ یک عدد در هر پکیج. http://dayanshop.com/thetba-contents/themes/watches/ نوع:کشویی. خرید کشوی گیره دار نظم دهنده یخچال و میز ,شلف یخچال - فروشگاه خرید ... mersadmarket.ir/خرید-کشوی-گیره-دار-نظم-دهنده-یخچال-و-میز-شلف-یخچال‎Cachedشلف یخچال. نظم دهنده یخچال و میز. قیمت با تخفیف و گارانتی : 8500 تومان. تعداد:1 دستگاه اصلی. ویژگی های نظم دهنده یخچال و میز: - یک عدد در هر پکیج - نوع:کشویی شلف یخچال و میز نظم دهنده کشویی یخچال و میز | می شاپ مارکت meshop-market.ir/product/شلف-یخچال-و-میز/‎Cachedشلف یخچال و میز از بهترین نظم دهنده های داخل یخچال و زیر میز دارای گیره بسیار محکم و جنس بدنه بسیار محکم و نشکن از پلاستیک فشرده با ابعاد مناسب یخچال و میز. نظم دهنده یخچال و میز - شیپور https://www.sheypoor.com/نظم-دهنده-یخچال-و-میز-19507436.html‎Cached12 آگوست 2017 ... نظم دهنده یخچال و میز ٭ارسال محصولات به سراسر کشور ٭پرداخت وجه درب منزل به مامور پست ٭ضمانت تعویض هفت روزه کالا ٭لطفا برای خرید نام محصول ... خرید کشوی گیره دار نظم دهنده یخچال و میز ,شلف یخچال - فروشگاه ... sonmez.ir/خرید-کشوی-گیره-دار-نظم-دهنده-یخچال-و-میز/‎Cachedاستفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز – قابلیت نصب و جداکردن آسان – ابعاد:12*15*2.5 سانتی متر. کشوی گیره دار نظم دهنده یخچال و میز ,شلف یخچال جالب ... برکه - نظم دهنده یخچال و میز berkeh.modiranmarket.com/product/view/387/ اگر در یخچال فضاهای غیر قابل استفاده دارید میتوانید با محصول جدید ما یعنی نظم دهنده یخچال و میز انها را در یخچال جا بدهید و یا حتی اگر قصد چیدمان روی میز خود را دارید ... خرید ویژه «نظم دهنده یخچال و میز» - موزیک باز musicbaz1.blogsky.com/1395/03/24/.../خرید-ویژه-نظم-دهنده-یخچال-و-میز- 13 ژوئن 2016 ... خرید ویژه «نظم دهنده یخچال و میز». قیمت: 17.000 تومان. برای خرید پیامکی کافیست کد 63917 را به شماره 30007977 پیامک کنید. «شلف یخچال».