مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول

[ad_1]

تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول

دانش > فناوری - مقام‌های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به یکدیگر متصل می‌کند افتتاح کرده‌اند. این سومین پلی است که روی تنگه بسفر ساخته شده تا ترافیک این مسیر را کاهش دهد.

 

پل جدید که "یاووز سلطان سلیم" نام دارد، عریض‌ترین پل معلق جهان به حساب می‌آید.  این پل  دارای 10 باند است که  8 باند برای خودروها و دو باند آن برای عبور قطار  در نظر گرفته شده است. ارتفاع پایه‌های این پل که سومین مروارید استانبول نام گرفته، 322 متر و عرض آن‌ 59 متر است. این پل با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده است.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 آگوست 2016 ... مقامهای ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی ... ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول.تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. 27-8-2016 علمی خبرآنلاین،علمی. دانش > فناوری ...ارتفاع پایههای این پل که سومین مروارید استانبول نام گرفته، 322 متر و عرض آن 59 ... در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول.مقامهای ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به ... تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان ...nتصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبولn nn دانش > فناوری - مقامهای ترکیه بزرگترین پل ...27 آگوست 2016 ... مقامهای ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به ... معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل 3 میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول ... این پل با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده است.مقامهای ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به یکدیگر متصل میکند افتتاح کردهاند. این سومین پلی است که روی تنگه بسفر ...27 آگوست 2016 ... تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول تکنولوژی - مقامهای کشور ترکیه ...استانبول اروپایی و آسیایی بخش میان دلاری ۳میلیارد ببینید/پل را ترکیه در جهان معلق پل بزرگترین تصاویر.


کلماتی برای این موضوع

تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل پل معلق جهان را که بخش پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل بزرگترین پل معلق جهان را در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و آگهی‌ها و نیازمندی‌های سیر و سفر تور خارجی ترکیه استانبول در ترکیه تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان جهان تصاویر جهانتصاویرجهان تصاویر جهان تصاویر ظریف به چند کشور آسیایی سفر می کند تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و علم و فن آوری بایگانی پایگاه خبری صلح ایران …تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و با قصر حرمسرا، سمنان آشنا شویدتصاویر ۴۸ ساعتباقصرحرمسرا،سمنانآشنادر این شهر بناها و قصر های باشگاه‌های جهان کنیم تمام شویدتصاویر آخرین اخبار خبر آنلاین علم و دانش صفحه علم و دانشتصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و بی احتیاطی و واژگونی خودرو درجاده های اصفهان بازهم …بیاحتیاطیوواژگونیخودرو روز چهارشنبه در گفت و گو با قدرتمند را روانه لیگ باشگاه‌های جهان کنیم تمام



لینک منبع :تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینیدپل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول

Images for تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد ... www.khabaronline.ir/.../detail/572437/science/technology‎Cachedتصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. دانش > فناوری - مقام‌های ترکیه بزرگترین پل معلق ... تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد ... www.aftabir.com/news/article/view/2016/08/27/1411399‎Cached27 آگوست 2016 ... مقام‌های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی ... ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل 3 میلیارد ... khabarone.ir/news/3435771 27 آگوست 2016 ... مقام‌های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به ... معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل 3 میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول ... این پل با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده است. تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید-پل ۳میلیارد ... www.3neshaneh.com/news/single/437565 تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید-پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. کد خبر 437565 - 1395 06 | تاریخ: 257 روز ... تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد ... tnews.ir/news/bcdc69355451.html 27 آگوست 2016 ... مقام های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی ... ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد ... news.kodoom.com/.../تصاویر-بزرگترین-پل-معلق-جهان.../5930296/‎Cached27 آگوست 2016 ... مقام های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی ... ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد ... mofidestan.ir/تصاویر-بزرگترین-پل-معلق-جهان-در-ترکیه-ر/‎Cached۲۷ آگوست ۲۰۱۶ … مقامهای ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی … ترکیه را ببینید/پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول. بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/60866‎Cached28 آگوست 2016 ... مقام‌های ترکیه بزرگترین پل معلق جهان را که بخش آسیایی و اروپایی استانبول را به ... این پل با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده است. تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید پل ۳میلیارد ... jnews.jamaran.ir/news/id/1042083‎Cached27 آگوست 2016 ... جی نیوز - تصاویر بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه را ببینید پل ۳میلیارد دلاری میان بخش آسیایی و اروپایی استانبول.