مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد

[ad_1]

شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می‌تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دهد. از این طریق مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می شود.

به گزارش مشرق به نقل از ونچربیت، سیستم وای – فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت متصل شوند و لذا باید روتر وای – فای تازه ای ساخته شود که دسترسی به اینترنت بی سیم را با کیفیت مناسب ممکن کند.
 
روتر اوربی می تواند محدوده ای به وسعت 4000 فوت مربع یا 371 متر مربع را پوشش دهد و بنابراین بزرگترین منازل هم به راحتی تحت پوشش آن قرار می گیرند. مزیت این روتر آن است که کاربران واقعا به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی پیدا می کنند و به دلیل وجود موانع مختلف در منزل اعم از دیوارها و دیگر وسایل خانگی از کیفیت دسترسی آنها کاسته نمی شود.
 
روتر 400 دلاری اوربی مجرای ارتباطی اختصاصی بین خود و دیگر کاربران ایجاد می کند تا استفاده از خدماتی مانند مشاهده ویدئوی تحت وب، اجرای بازی های آنلاین و غیره به سادگی ممکن شود.
 
یکی از مزایای دیگر استفاده از این روتر حفظ کیفیت اتصال در صورت وجود تعدادی زیادی ابزار قابل اتصال به اینترنت است. براساس بررسی های BI Intelligence متوسط تعداد وسایل متصل به اینترنت تا سال 2019 به 11 مورد می رسد. در این شرایط سخت افزارهای فعلی قادر به حفظ کیفیت اتصال های موجود نیستند. حداکثر سرعت اتصال به اینترنت با استفاده از این اختراع جدید به طور بی سیم به 3 گیگابیت در ثانیه می رسد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


23 آگوست 2016 ... نقاط کور وایفای اینترنت در منازل برطرف شد. شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی میتواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش ...23 آگوست 2016 ... روتر جدید وای – فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف میکند ... سیستم وای – فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور ساخته شده که ...23 آگوست 2016 ... کد مطلب: 384370 نقاط کور وایفای اینترنت در منازل برطرف شد بخش دانش و فناوری الف،2 شهریور95 شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی ...23 آگوست 2016 ... از این طریق مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می شود. سیستم وای – فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور ساخته شده که ...24 آگوست 2016 ... روتر جدید وایفای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف میکند ... تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمیتوانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت ...هفته نامه همشهری جوان - علی هادی زاده: عید امسال، یکی از سخت ترین کارها بعد از حرکت انتحاری بوسه سوم و جواب دادن به سوال های شبه فلسفی فامیل، گرفتن رمز و وای فای ...23 آگوست 2016 ... ظهر سه شنبه دوم شهریور ماه 1395 خبر نقاط کور وایفای اینترنت در منازل برطرف شد.23 آگوست 2016 ... نقاط کور وایفای اینترنت در منازل برطرف شد ** شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی میتواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش ...24 آگوست 2016 ... خیلی از کاربران سرویس های اینترنتی با اتمام زودهنگام حجم اینترنت خود روبرو می شوند. برخی از ... نقاط کور وای فای اینترنت در منازل برطرف شد24 آگوست 2016 ... روتر جدید وایفای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف میکند ... تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمیتوانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت ...


کلماتی برای این موضوع

الف نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شدبه نقل از ونچربیت، سیستم وای – فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور الف نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شدهشدار این سایت صرفا یک خبرخوان خودکار است و در انتخاب عناوین اخبار آن نیروی انسانی نقاط کور وای فای اینترنت در منازل برطرف شد مشرق …در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند نقاط کور وای فای اینترنت در منازل برطرف شد …شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد…گیاهان دارویی مؤثر در کاهش چربی خون گرانی اینترنت موبایل جدی شد هفت استان پر طلاق نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد …نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شدبلاغ مازندران نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شدشرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می‌تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش نقاط کور وای فای اینترنت در منازل برطرف شد …نقاط کور وای فای اینترنت در منازل برطرف شد شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد نشان …دستگیری گروهی از شعاردهندگان در مراسم روز کوروش در پاسارگاد شیراز دادستان فارس



لینک منبع :نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد

نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../نقاط-کور-وای‌فای-اینترنت-در-منازل-برطرف-شد‎Cached23 آگوست 2016 ... نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد. شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می‌تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش ... نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../نقاط-کور-وای-فای-اینترنت-در-منازل-برطرف-شد 23 آگوست 2016 ... نقاط کور وای‌فای اینترنت در منازل برطرف شد. شرکت نت گیر روتر تازه ای ساخته که به سادگی می‌تواند کل یک خانه را بدون مشکل تحت پوشش ... ایتنا - روتر جدید وای.فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند itna.ir/fa/.../روتر-جدید-وای-فای-نقاط-کور-اینترنت-منازل-برطرف-می-کند 23 آگوست 2016 ... ایتنا- با کمک روتر جدید ساخته شده توسط شرکت نت‌گیر مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می‌شود. روتر جدید وای‌فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند - شارا ... www.shara.ir/.../روتر-جدید-وای‌فای-نقاط-کور-اینترنت-را-در-منازل-برطرف-می‌کند‎Cached24 آگوست 2016 ... روتر جدید وای‌فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند ... تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی‌توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت ... روتر جدید وای فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می کند donya-e-eqtesad.com/news/1065785/‎Cached24 آگوست 2016 ... روتر جدید وای‌فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند ... تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی‌توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت ... روتر جدید وای‌فای برای نقاط کور اینترنت در منازل - روزنامه تعادل www.taadolnewspaper.ir/.../50025-روتر-جدید-وای-فای-برای-نقاط-کور-اینترنت-در-منازل‎Cached25 آگوست 2016 ... از این طریق مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می‌شود. سیستم وای - فای تازه شرکت نت گیر که اوربی نام دارد با این تصور ساخته شده که ... روتر جدید وای‌فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/08/24/1405525 24 آگوست 2016 ... روتر جدید وای‌فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند ... تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی‌توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت ... روتر جدید وای.فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند | ایتنا vista.ir/.../روتر-جدید-وایفای-نقاط-کور-اینترنت-را-در-منازل-برطرف-می‌کند 23 آگوست 2016 ... ایتنا- با کمک روتر جدید ساخته شده توسط شرکت نت‌گیر مشکل وجود نقاط کور در برخی منازل هم برطرف می‌شود. روتر جدید وای.فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند www.kopy.ir/fa/News/فناوری-اطلاعات/کامپیوتر-همراه/14001530/ روتر جدید وای.فای نقاط کور اینترنت را در منازل برطرف می‌کند ... این تصور ساخته شده که کاربران همیشه نمی‌توانند با استفاده از کابل در منزل به اینترنت متصل شوند و ... با این روتر یک اینترنت پایدار را به تمام نقاط خانه برسانید | شبکه www.shabakeh-mag.com/networking-technology/6978‎Cached12 مارس 2017 ... با این روتر یک اینترنت پایدار را به تمام نقاط خانه برسانید ... تمام نقاط کور امواج وای فای موجود در خانه خود را از بین برده و یک اینترنت پایدار را به ... با معرفی روتر وای فای سه بانده گیگابایتی جدید خود مشکل شما را برطرف کرده است. ... از طرف بیش از 12300 خریدار کسب کرده، به یک دستگاه محبوب تبدیل شده است.