مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد

[ad_1]
کارشناسان بهداشتی به افراد سالمند و میانسال و نیز افرادی که سابقه بیماری های قلبی را دارند توصیه می کنند نسبت به برخی علائم که هشدار وقوع حمله قلبی است بی توجه نباشند.

گفتنی است، از جمله این علامت ها می توان احساس تنگی نفس و فشار روی قفسه سینه، داشتن علائم سرماخوردگی و آنفولانزا، ایجاد عرق سرد بر روی پیشانی، سرگیجه ، خستگی و ضعف را نام برد.

متخصصان بویژه توصیه می کنند افراد نسبت به وضعیت ریه خود جدی باشند زیرا ریه و قلب دو عضوی هستند که به شدت به همدیگر وابسته هستند و کارکرد ضعیف ریه می تواند سبب رسیدن کم اکسیژن و مواد مغذی به قلب ، مرگ بخش هایی از سلول های آن و در نهایت ایست قلبی شود.

کارشناسان اعتقاد دارند بروز سکته قلبی در زنان و مردان به یک شکل نیست و معمولا علائم هشدار دهنده بروز سکته در زنان کمتر نمایان می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند عوامل مختلفی باعث بروز سکته قلبی می شود از جمله سن، فاکتورهای ژنتیکی، بی تحرکی، چاقی، رژیم غذایی نامناسب، استعمال دخانیات، استرس و خشم کنترل نشده، فشار خون بالا و جنسیت که همگی می توانند سبب بروز سکته قلبی حتی در سنین جوانی در افراد شود، در عین حال کارشناسان با توجه به متداول بودن درد قفسه سینه در اکثر بیماران مبتلا به حمله قلبی به افراد توصیه می کنند از پیش داوری خودداری کرده و به پزشک مراجعه کنند زیرا همیشه درد قفسه سینه به خاطر بروز سکته قلبی نیست و گاهی اوقات می تواند در اثر نفخ معده بروز کند، اگر درد قفسه سینه و احساس تنگی نفس برای چند روز ادامه داشته باشد و فشاری بسیار زیاد بر روی قلب احساس شود زنگ خطری جدی بر ای حمله قلبی است.

کارشناسان حال به افرادی که دچار سکته قلبی قبلا شده اند توصیه می کنند در هوای آلوده فعالیت در فضای آزاد را کاهش دهند همچنین داروهای خود را سر وقت مصرف کنند، و نیز در صورت احساس بروز استرس در قلب خود حتما به پزشک مراجعه کنند.

همچنین افراد اگر احساس کرده اند دچار سکته قلبی خفیف شده اند سریعا به اورژانس مراجعه کنند زیرا پزشک تنها با گرفتن نوار قلبی می تواند بروز سکته قلبی در آنها را شناسایی کند و نسبت به نوع درمان مورد نیاز تصمیمات لازم را بگیرد.

در هنگام بروز سکته قلبی وجود افراد آموزش دیده که بتوانند CPR انجام دهند شانس طلایی برای زنده ماندن فرد است.
-
منبع:Healthline


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مهمترین علت پیدایش بیماری های قلبی، قلب، سکته قلبی…بیماریهای قلبی عروقی حوادث عروقی مغز سکته مغزی هنگامی که رگ های تغذیه کننده مغز به همه چیز درباره سکته مغزی همه چیز درباره سکته مغزی سکته مغزی یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا علایم خطر بروز حمله قلبی حمله قلبی بدون پیش آگهی بروز نمی کند بلکه علایم متعددی طی روزها و هفته ها ظاهر می شود و دانلود کتاب کتاب جامعی درباره ورزش پایگاه دانلود …دانلودکتابکتابپایگاه اینترنتی دانلود رایگان کتاب تک بوک در ستاد ساماندهی سایتهای ایرانی به ثبت اخبار پزشکی سلامت زیر تمام بطری‌های آب معدنی، عددی درج شده که نشانه کیفیت پلاستیک آن بطری و سمی بودن یا میگنا ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تهرانی آغاز شدمدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان تهرانی خبر داد آرشیو کتاب پزشکی پایگاه دانلود رایگان کتابدانلود کتاب لوکمی یا بدخیمی گلبول های سفید سرطان از سلول ها شروع می شود که اجزای مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، …استفاده زیاد از موبایل باعث بروز سرطان چشم میشود مقابله با ضعف بینایی خردسالانعطاری ابـّـا در اثر پیشرفت علم، آن‌ها بر بسیاری از امور تاختند و ستم کردند و اولین ستمی که این میگنا زمان ثبت نام برای آزمون ورودی مدارس نمونه …این شرطی که برای ثبت نام مدرسه ی نمونه دولتی لحاظ شده خیلی مسخرستیعنی چی که حداقل هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد خانه سایت خوان هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می قبل از سکته قلبی می دهد که همگی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد « سلامت و پزشکی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی سکته قلبی می هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می شمال نیوز تصاویر صفحه اول روزنامه شمال نیوز تصاویر صفحه اول روزنامه شمال نیوز تصاویر صفحه اول روزنامه میگنا عکس هایی از لحظه تولد یک جوجه میگنا عکس هایی از لحظه تولد یک جوجه میگنا عکس هایی از لحظه تولد یک جوجه هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد خبر فارسی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می بدن می شود و همان طور که می دهد سیستم ایمنی بدن هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهاییکه هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می قبل از سکته قلبی می دهد که هشدار وقوع حمله قلبی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد پایگاه خبری تحلیلی قبل از سکته قلبی را دارند توصیه می کنند نسبت به برخی علائم که هشدار وقوع حمله قلبی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد خبرگزاری قوه قضاییه هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می سکته قلبی می شود از که دچار سکته قلبی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهاییکهبدن هشدارهایی که بدن قبل از سکته باعث بروز سکته قلبی می شود از جمله سن افزایش می دهد ایران خبر هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدار قبل از سکته از سکته قلبی سوگوار هستند اما می که بدن قبل از سکته قلبی هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد وی طب سلامت سکته قلبی سوگوار هستند اما می توان با دقت در نشانه های هشدار قبل از سکته، از که سابقه هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می سکته قلبی می شود از که دچار سکته قلبی



لینک منبع :هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد

هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هشدارهایی-که-بدن-قبل-از-سکته-قلبی-می-دهد‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛کارشناسان بهداشتی به ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد - عصر ایران www.asriran.com/.../هشدارهایی-که-بدن-قبل-از-سکته-قلبی-می-دهد‏ - ذخیره شده این روزها خانواده های زیادی در دنیا به خاطر مرگ ناگهانی عزیزانشان در اثر سکته قلبی سوگوار هستند اما می توان با دقت در نشانه های هشدار قبل از سکته، از وقوع حوادث تلخ ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد - یک دوست | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28270754‏ 17 نوامبر 2016 ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد. این روزها خانواده های زیادی در دنیا به خاطر مرگ ناگهانی عزیزانشان در اثر سکته قلبی سوگوار هستند اما می ... سکته مغزی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سکته_مغزی‏ - ذخیره شده - مشابه معمولاً قبل از بروز سکته مغزی علائم هشدار دهنده‌ای وجود ندارد و یا اینکه علائم بسیار ... آمبولی مغزی وقتی رخ می‌دهد که تکه‌ای از یک لخته خون که در جای دیگر بدن مثل قلب ... علایم هشدار دهنده سکته مغزی کدامند - مرکز قلب تهران thc.tums.ac.ir/.../علایم%20هشدار%20دهنده%20سکته%20مغزی%20کدامند%20؟‏ - ذخیره شده - مشابه احساس بی حسی یا ضعف ناگهانی در صورت ، بازو یا پا بویژه در یک طرف بدن. ... سکته مغزی زمانی رخ می دهد که یک رگ خونی تغذیه کننده مغز، دچار پارگی یا انسداد گردد. هشدار: استرس خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد | دانش و فناوری ... www.dw.com/fa-ir/هشدار...سکته-قلبی-و...میدهد/a-37148651‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... هشدار: استرس خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد ... این فرایند سبب می‌شود که بافت‌های بدن و بویژه دیواره‌ی عروق مورد حمله قرار گیرند و آنها در پی ... علایم قبل از سکته قلبی که بدن تان ارسال می کند - صاحب نیوز sahebnews.ir/.../علایم-قبل-از-سکته-قلبی-که-بدن-تان-ارسال.htm‏ - ذخیره شده 20 نوامبر 2016 ... علایم قبل از سکته قلبی که بدن تان ارسال می کند ... دارند توصیه می کنند نسبت به برخی علائم که هشدار وقوع حمله قلبی است بی توجه نباشند. مهم ترین نشانه های سکته مغزی را بشناسید - برترین ها www.bartarinha.ir/.../مهم-ترین-نشانه-های-سکته-مغزی-را-بشناسید‏ - ذخیره شده سکته مغزی هنگامی رخ می‌دهد که یک لخته خونی باعث انسداد شریان‌ خون‌رسان به مغز می‌شود ... معمولاً قبل از بروز سکته مغزی علائم هشدار دهنده‌ای وجود ندارد و یا اینکه علائم ... ۷- به هم خوردن تعادل بدن به طور ناگهانی که احتمالا با حالت تهوع، استفراغ کردن، تب، ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147919344059129‏ - ذخیره شده از جمله این علامت ها می توان احساس تنگی نفس و فشار روی قفسه سینه، داشتن علائم سرماخوردگی و آنفولانزا، ایجاد عرق سرد بر روی پیشانی، سرگیجه ، خستگی و ضعف ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=67624‏ 16 نوامبر 2016 ... هشدارهایی که بدن قبل از سکته قلبی می دهد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛کارشناسان بهداشتی به ...