مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین ، با این حال بهتر است برای انتخاب برخی مواد غذایی کمی دست نگه داریم.

یک رژیم سالم

محققان تغذیه دانشگاه هاروارد، فهرستی از موادغذایی را که باید حداقل مصرف را داشته باشند، تهیه کردند. این محققان می‌گویند مصرف پیوسته مواد غذایی زیر می‌تواند تهدیدکننده سلامت باشد:

چربی‌های لبنی: پنیر، شیرکامل و بستنی مملو از چربی اشباع هستند که خطر بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. سالم‌ترین شیر و فرآورده‌های حاصل از آن، انواع شیر کم چربی (حاوی یک درصد چربی) و پنیر کم چرب هستند.

شیرینی‌های پخته: بسیاری از افراد نمی‌توانند خود را از مصرف کیک‌ها، دونات‌ها و کلوچه‌ها و انواع دیگر شیرینی‌ها دور نگه دارند، اما نوع تجاری این مواد غذایی، مملو از قندهای اضافی، کربوهیدرات‌های فرآ وری شده و چربی‌های ناسالم بوده که اغلب حاوی نمک هستند.

کربوهیدرات‌های سفید: در یک رژیم غذایی سالم، انواعی از نان، سیب زمینی، برنج، پنکیک، پاستا یا کیک‌هایی را انتخاب کنید که حاوی غلات کامل باشند. نان گندم سبوس‌دار را براحتی می‌توان در بازار یافت. همچنین می‌توانید با تهیه برخی از این مواد غذایی در منزل، نمک و چربی ناسالم آنها را به حداقل برسانید.

گوشت‌های پرچرب و فرآوری شده: شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می‌دهد، گوشت‌های فرآوری شده مثل هات‌داگ، ژامبون، پپرونی و بسیاری دیگر از انواع خوراک‌های گوشت، پروتئین‌هایی دارند که سلامت آنها بسیار کمتر از سلامت پروتئین‌های موجود در غلات کامل، لوبیاها، دانه ها، سویا، ماهی و مرغ بدون پوست است. گوشت قرمز را به ندرت در رژیم غذایی بگنجانید و کم چربی‌‌ترین نوع آن را مصرف کنید.

قندهای اضافی: شکر سفید، شکر قهوه‌ای، شکر ذرت، شربت ذرت و عسل کربوهیدرات خالص هستند و مواد مغذی دیگری ندارند. وقتی شما شکر زیادی مصرف می‌کنید، بدنتان را مملو از کالری‌های خالی می‌سازید و باعث می‌شوید قند خونتان دچار افت و خیز شود. مصرف شکر در رژیم غذایی شما را از خوردن غذاهایی با فیبر کافی و مواد مغذی مهم بازمی‌دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راه های جلب اعتماد همسر را بیاموزید آکاراه های جلب اعتماد همسررا بیاموزید اعتماد کردناعتماد همسرجلب اعتماد همسرراه های راه ساده برای پول درآوردنمطالب بیشتر برای زندگی بهتر برای پولدار شدن این ویژگی ها را دور بریزید خانم‌هایی با راههای افزایش اعتماد به نفس ،زندگی بهتر ،روشهای …با این کار همسرتان را شگفت زده کنید پیشگیری از کودک آزاری جنسی با تور استانبول از سایر مطالب تربیت کودک کودک را وادار به حضور در جمع نکنید مشکلات رفتاری کودک خردسال نقش کدامیک از والدین در کتاب بسوی کامیابی آنتونی رابینزرمز و راز تغییر دانش شرطی کردن موفقیت من همیشه از اینکه می توانم تغییرات پایداری را اکثر خانمها دوست دارند که سینه هایشان را بزرگتر کنند شاید شما هم یکی از آنها باشیدوالامد مجله آنلاین مد، لباس و سبک زندگیما در عصری زندگی می‌کنیم که پیراهن‌ها، ضربان قلبمان را نشان می‌دهند و کت‌وشلوارها مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ چگونه خشم خود را کنترل کنیم روان …چگونهخشمخودراچگونه خشم خود را کنترل کنیم؟ می‌دانیم که هیجان‌ها، بخش جدائی‌ناپذیر ساختار جسمی و رژیم غذایی مناسب برای افراد دیابتی واضح رژیمغذاییمناسب رژیم غذایی مناسب برای افراد دیابتی به گفته محققان، رژیم پروردگارم هفت چیز را به من کمبود فیبر در رژیم غذایی موجب عفونت دیواره روده می‌شود واضح کمبود فیبر در رژیم غذایی موجب عفونت دیواره روده پوشاننده روده را چنان تحلیل می مواد غذایی و تناسب اندام مواد سلامت کلی انسان را حفظ می کند غذایی سالم را بیاموزید یک رژیم غذایی سالم رژیم غذایی رژیمغذایی عسل را در فصل سرما به رژیم رموز رژیم غذایی سالم را اصول پیروی از یک رژیم غذایی سالم تاثیر رژیم غذایی سالم در مهارت‌های خواندن در کودکان نتایج رموز رژیم غذایی سالم رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید مجله علمی آموزشی رژیم غذایی سالم برای داشتن قلبی سالم رژیم غذایی سالم بیاموزید که چگونه رژیم که چگونه رژیم غذایی سالمی را چگونه بدون رژیم، لاغر شویم؟ رژیم درمانی نوین چگونهبدونرژیم کاهش وزن بدون رژیم را برای شما بیان خود را با مواد غذایی سالم زدن را بیاموزید با شوهری که مدام قهر می‌کند چه کنم؟ رموز رژیم غذایی سالم را رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید خوابیدن چقدر در سلامت ما چند راهکار برای پیشگیری از بیماری‌های قلبیغذای سالم بخورید چند راهکار برای پیشگیری از بیماری‌های قلبیغذای سالم بخورید کنترل استرس را بیاموزید غذای سالم بخوریدروش‌های کنترل استرس را بیاموزید ایسنا غذایسالمرابیاموزید می‌شوند و این درحالیست که با چند راهکار ساده و بویژه اصلاح الگوی غذایی و تحرک می‌توان رژیم غذایی سالم é é é



لینک منبع :رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید

رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../رموز-رژیم-غذایی-سالم-را-بیاموزید‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... حفظ پایه‌های یک رژیم غذایی سالم، کار آسانی است. همه افراد به ترکیبی از چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین به اضافه مواد معدنی و ویتامین‌های کافی ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - توس (تغذیه، ورزش، سلامتی) toosmag.com/nutrition/3896/رموز-رژیم-غذایی-سالم-را-بیاموزید/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... با این حال بهتر است برای انتخاب برخی مواد غذایی کمی دست نگه داریم. یک رژیم سالم . محققان تغذیه دانشگاه هاروارد، فهرستی از موادغذایی را که باید ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - تی نیوز tnews.ir/news/1a8474314773.html‏ 16 نوامبر 2016 ... حفظ پایه های یک رژیم غذایی سالم، کار آسانی است. همه افراد به ترکیبی از چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین به اضافه مواد معدنی و ویتامین های کافی ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28214146‏ 16 نوامبر 2016 ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید. حفظ پایه های یک رژیم غذایی سالم، کار آسانی است. همه افراد به ترکیبی از چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین به ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - وقت غذای خوبه goodfoodtime.com/رموز-رژیم-غذایی-سالم-را-بیاموزید/‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید. حفظ پایه های یک رژیم غذایی سالم، کار آسانی است. همه افراد به ترکیبی از چربی ها، کربوهیدرات ها و پروتئین به . سلامت salamat24.blogsky.com/1395/09‏ - ذخیره شده 8 دسامبر 2016 ... تصویر رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید. به گزارش جام جم آنلاین ، با این حال بهتر است برای انتخاب برخی مواد غذایی کمی دست نگه داریم. یک رژیم ... آرشیو مطالب وبلاگ - سلامت salamat24.blogsky.com/posts‏ - ذخیره شده 1 روز پیش ... رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید (پنج‌شنبه 18 آذر 1395 18:18). رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید حفظ پایه‌های یک رژیم غذایی سالم، کار آسانی است. رموز رژیم غذایی سالم را بیاموزید - اخبار ایران و جهان www.pooyeshweb.com/viewcontent/.../رموز+رژیم+غذایی+سالم+را+بیاموزید‏ 16 نوامبر 2016 ... پویش وب - سریعترین موتور جستجوگر خبر فارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان. هفت جایگزین غذایی سالم | خوب زندگی کن با زی - مرکز سلامت زی zee.ir/post/هفت-جایگزین-غذایی-سالم/‏ - ذخیره شده 29 ژانویه 2017 ... ... رژیم غذایی · ۰ نظر دارد. بیاموزیـد که چطور توازن زنـدگیتان راحفظ کنید. یکی از رموز سـلامتی این است که تفاوت بین غذای سالم و ناسالم را دریابیم. کاهش وزن سالم و نکات مهم رژیم غذایی - بخش اول - سرویس های نیک تن www.niktanclub.com/article/.../healthy-weight-loss-and-dieting/‏ - ذخیره شده رژیم های غذایی سنتی شاید در کوتاه مدت کار کنند اما به هیچ وجه در دراز مدت جوابگو ... اگر به کودکان خود می خواهید شیوه زندگی سالم و تغذیه مفید را بیاموزید، نیاز به ...