مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها

[ad_1]

وئب سایت کلیک: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند. کریمی قدوسی مدیر عامل این بنیاد در حاشیه دومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایرانIGL تاکید کرد که حمایت از بازیکنان، موجب رونق صنعت گیم می‌شود و هم‌چنان که این ارگان دولتی نظارت بر تفکیک سنی بازی‌ها و جلوگیری از اشاعه بازی‌های نامناسب را رسالت خود می‌داند، از بازی‌های مناسب نیز حمایت می‌کند.

 

  حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها


این حمایت و برگزاری مسابقات، موجب تشویق گیمرها در سنین مختلف، به انجام بازی‌های مناسب و سالم می‌شود. بنیاد بازی‌ها رایانه‌ای با ایجاد امتیاز برای اعزام بازیکنان برتر به مسابقات جهانی، در راستای شناسایی صنعت گیم به جهان نیز قدم بر می‌دارد.


آرین وطن خواه، قهرمان خاورمیانه و نفر هشتم جهان معتقد اســت که سطح ایران در بازی‌های رایانه‌ای بسیار بالاست و ایرانیان در همه تورنومنت‌های جهانی حرفی برای گفتن دارند.
مرتضی منتظر الظهور قهرمان ۵ کاپ آنلاین جهان و دارنده اولین مدال طلای آسیایی ایران از گیمرهای با تجربه این لیگ اســت که اکنون در کسوت مربی به فعالیت می‌پردازد. او بر این باور اســت که در صورت ایجاد تعادل بین بازی رایانه‌ای مناسب و زندگی روزمره، نه تنها ادامه دادن بازی‌ها خللی در زندگی ایجاد نمی‌کند. بلکه موجب افزایش هوش و تمرکز نیز می‌شود.


معین عمو زاده، که برنده بزرگ‌ترین جایزه جهان در رشته PES اســت، اشاره می‌کند طی تجربه ما، اکثر افرادی که در حیطه گیم فعال هستند، از لحاظ اخلاقی بسیار سلامت و کوشا هستند و بازی رایانه‌ای مناسب، موجب دور شدن جوانان از برخی تفریحات ناسالم می‌شود. اگر خانواده‌ها از فرزندان خود حمایت کنند، آن‌ها می‌توانند به صورت حرفه‌ای وارد این مقوله شوند.


خشایار ثابت، گیمر سابق تیم ملی ایران و مسئول فعلی استعداد یابی رشته fifa در یکی از تیم های شیراز معتقد اســت خانواده‌ها باید نگاه سنتی خود را نسبت به گیم تغییر دهند چرا که علاوه بر استعدادهای بسیار درخشان در ایران، این نوع بازی‌ها در سراسر جهان به عنوان یک شغل شناخته می‌شوند.


مدیر عامل یکی از شرکت‌های واردکننده لوازم و تجهیزات گیم نیز می‌گوید:«با شناخته شدن سطح بازی ایرانیان در جهان، وارد کنندگان نیز در مذاکرات و تجارت پیرامون صنعت گیم موفق‌تر عمل خواهند کرد.»


امسال مسئولین برگزاری لیگ، در راستای شناساندن جو مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به علاقمندان و خانواده‌ها، تصمیم گرفته‌اند تا فینال این مسابقات را در فضای باز برج میلاد برگزار کند تا علاوه بر تشویق جوانان به بازی‌های مناسب، خانواده‌ها نیز با این نوع فعالیت ها آشنا شوند.
این مراسم در روز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۵ ساعت ۲۰ الی ۲۳ در سایت ورزش برج میلاد برگزار می‌شود.


لازم به ذکر اســت هزینه بلیط تماشای این قبیل مسابقات به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، در همه جای جهان بسیار بالاست. اما این فینال به صورت رایگان برای عموم برگزار می‌شود. امشب قهرمانان ایران برای اعزام به مسابقات جهانی فرانسه نیز مشخص خواهند شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

بزرگترین مرجع دانلود رایگان دانلود بازی جنگی و …نام بازی پلتفورم ژانر سال انتشار نوع دانلود بازی شبیه سازی کد ثبت بازی تایید شده توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای نهایت سرعت و هیجان را در



لینک منبع :حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها

ایرنا - حمایت بنیادملی بازی های رایانه ای از گیمرها www.irna.ir/fa/News/82226427/‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... تهران-ایرنا- بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن ها را به دنبال کردن حرفه ای گیم ... بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای‏ - ذخیره شده - مشابه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نهاد متولی بازی‌های رایانه‌ای در ایران است. ... برگزاری، حمایت و شرکت در همایش‌ها، جشنواره‌ها و بازی‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی. ... از گیم‌جم‌های داخلی می‌توان به گیم‌جم خلیج فارس، گیم‌جم شب یلدا و گیم جم آزادسازی خرمشهر و از گیم‌جم‌های ... حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها - کلیک click.ir/1395/06/21/iran-games-league-2016-latest-news/‏ - ذخیره شده 11 سپتامبر 2016 ... بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند. گیمرها تحت حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای | نیکا نیوز www.nikanews.ir/38666/گیمر-ها-تحت-حمایت-بنیاد-ملی-بازی-های-رای.html‏ 4 سپتامبر 2016 ... نیکانیوز: خسرو کردمیهن مدیر بازرسی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای ... بنیاد ملی بازی های رایانه ای www.ircg.ir/‏ - ذخیره شده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها نهاد متولی بازی‌های رایانه‌ای تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی . ... در دوره‌ی جدید فعالیت مرکز رشد بازی‌سازی، در هر کجای ایران که هستند، از حمایت این مرکز بهره‌مند شوند. ... مهلت ارسال اثر به ششمین جشنواره گیم تهران. گزارش - بنیاد ملی بازی های رایانه ای www.ircg.ir/fa/news?category=17‏ - ذخیره شده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها نهاد متولی بازی‌های رایانه‌ای تحت نظر وزارت ... و یا بدون حمایت سازمان ها، شرکت ها و سرمایه گذارها، دست به تولید محصولاتی بزنند که گاه ... حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها 94.182.146.175/fa/news/.../حمایت-بنیاد-ملی-بازی‌های-رایانه‌ای-از-گیمرها‏ رتبه: ۱۸% - ۴۶۳ نقد 11 سپتامبر 2016 ... بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/tag/بنیاد+ملی+بازی‌های+رایانه‌ای‏ - ذخیره شده - مشابه توسط معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ ... برای درک فراگیری بازی‌های موبایلی در ایران تنها کافیست بدانیم گیمرهای ایرانی فقط در طول سال ۹۴ نزدیک به ۱۴۰ ... حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از گیمرها - پسیت passit.ir/fa/home/details/.../حمایت_بنیاد_ملی_بازی‌های_رایانه‌ای_از_گیمرها‏ 11 سپتامبر 2016 ... بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن‌ها را به دنبال کردن حرفه‌ای گیم تشویق کند. حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای از گیمرها | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/09/11/1435001‏ 11 سپتامبر 2016 ... تهران-ایرنا- بنیاد ملی بازی های رایانه ای امسال با سیاست حمایت از گیمرها قصد دارد با ایجاد انگیزه در بازیکنان، آن ها را به دنبال کردن حرفه ای گیم ...