مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو

[ad_1]

وب‌سایت پارسه گرد: این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می‌گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که رولتی فوق العاده مناسب برای فصل سرما داشته باشیم.

 

مواد لازم:
  • خرما 2 کیلو 
  • آرد 3 پیمانه
  • روغن 3 قاشق مرباخوری
  • دارچین  به میزان دل‌خواه
  • زنجبیل به میزان دل‌خواه
  • گردو  به میزان دل‌خواه
  • پودر نارگیل به میزان دل‌خواه
 رولت خرما
طرز تهیه:

1- دو کیلو خرما را هسته گرفته و چرخ کنید.


2-سپس مقداری روغن در قابلمه ریخته و خرماها را گرم کنید و 3 قاشق مرباخوری دارچین و 1 قاشق مرباخوری سرخالی پودر زنجبیل اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید. میزان دارچین و زنجبیل به ذائقه خودتان بستگی دارد و این مقدار، طعم همه پسندی به رولت می‌دهد.


3-در یک تابه حداقل سه پیمانه آرد را تفت بدهید تا بوی خامی‌اش از بین برود و کم‌کم روغن را اضافه کنید و خوب تفت بدهید تا سفتی‌اش مثله خامه شود. (مثل رنگینک)

 

4- کیسه فریزر را از وسط دو نیم کرده و یک قسمت را داخل سینی پهن کنید و کمی روغن هم اضافه کنید. مقداری از خرما را به‌صورت مستطیل پهن کرده و از مواد رنگینک روی آن پهن کنید و مقداری گردو (یا پسته) هم روی آن بریزید.


5- در آخر با کمک نایلکس مواد را رول کرده و چند ساعت داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد. هرچقدر بیشتر بماند موقع برش دادن رولت قشنگ‌تری خواهید داشت. سپس رولت رو در پودر نارگیل یا کنجد بغلطانید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه رولت خامه فوق العاده خوشمزه و مجلسی عکسطرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز طرز تهیه انواع رولت، طرز تهیه رولت سادهطرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو طرز تهیه رولت نان با مغز سوسیس طرز تهیه رولت خامه طرز تهیه رولت کوکو سبزی فوق العاده شیک و …طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیاطرز تهیه حلوای مجلسی طرز تهیه شربت شکر و آب را با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا شکر حل شود آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع دسر شیرینی ژله پودینگ ، بستنی و حلوا عکس و تزئین غذای نوزادان شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع …آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید آشپزخانه کوچک من طرز تهیه نشاسته گندمو بریزید داخل یک دستمال و با فشار شیر گندمها رو خارج کنید و سر پارچه رو باز کنید و کمی آشپزی شیرینی و دسرتورت شکلات و فندق کیک بدون آرد از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی …فوت و فن آشپزیکمپین فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی که در آن هر کدام از آدم های رنگی فوت و فن های آشپزی طرز تهیه رولت خامه فوق العاده خوشمزه و مجلسی عکس طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه انواع رولت، طرز تهیه رولت ساده طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو طرز تهیه رولت نان با مغز سوسیس طرز تهیه رولت خامه ای در طرز تهیه رولت کوکو سبزی فوق العاده شیک و مجلسیتصویری طرز تهیه کوکو سیب زمینی مادربزرگ ها با کمی تغییر عکس طرز تهیه خوراک گوشت و سبزیجات با آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه کباب دنده در فر، با سس باربکیوی تند و شیرین آموزش تهیه گوشت بره با سس لوبیا طرز تهیه حلوای مجلسی طرز تهیه شربت شکر و آب را با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا شکر حل شود، وقتی شربت آشپزی رنگین عکس و تزئین انواع خوراک عکس و تزئین انواع دلمه و کوفته عکس و تزئین انواع خورش و کــباب شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینی آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید پخت آشپزخانه کوچک من طرز تهیه نشاسته گندم و بریزید داخل یک دستمال و با فشار شیر گندمها رو خارج کنید و سر پارچه رو باز کنید و کمی اب آشپزی شیرینی و دسر تورت شکلات و فندق کیک بدون آرد از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که طرز تهیه آن را پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی رنگی رنگی فوت و فن آشپزی کمپین فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی که در آن هر کدام از آدم های رنگی فوت و فن های آشپزی را



لینک منبع :طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو

طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-رولت-خرما-با-زنجبیل-و-گردو‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو. این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می‌گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - آکا www.akairan.com/shirinipazi/.../news201611191071646619.html‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... آکاایران: این رولت به خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - هشدارنیوز www.hoshdarnews.ir/135113/تهیه-رولت-خرما-زنجبیل-گردو.html‏ 19 نوامبر 2016 ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - وب‌سایت پارسه گرد: این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که-تهیه-رولت-خرما-زنجبیل-گردو. طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28427443‏ 20 نوامبر 2016 ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو. این رولت به خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو | برترینها | خبروان khabarone.ir/news/.../طرز-تهیه-رولت-خرما-با-زنجبیل-و-گردو‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می‌گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که رولتی فوق ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - جامعه زنان خراسان شمالی - تی نیوز tnews.ir/news/a15f74504831.html‏ - ذخیره شده این رولت به خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که رولتی فوق العاده مناسب برای ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو | مکس تو maxto.ir/page-612802.html‏ - ذخیره شده مجله آنلاین تازه های روز: این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می‌گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که رولتی ... طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو - مفیدستان mofidestan.ir/طرز-تهیه-رولت-خرما-با-زنجبیل-و-گردو/‏ - ذخیره شده وب‌سایت پارسه گرد: این رولت به‌خاطر طعم خرمایی که دارد مورد پسند همه قرار می‌گیرد. زنجبیل، گردو و دارچینی که در این رولت استفاده شده است همه باعث شده که رولتی فوق ... تریبون - طرز تهیه رولت خرما با زنجبیل و گردو https://3bune.ir/post/.../طرز_تهیه_رولت_خرما_با_زنجبیل_و_گردو‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... نگرش بازیکنان از تور: این رولت به دلیل طعم خرما است که مناسب برای همه قرار داده است. زنجبیل و دیگران مهره Rin که رولت استفاده از هر رول فوق العاده ... طرز تهیه رولت خرما و گردو - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../roulette2-dates2-walnuts.html‏ - ذخیره شده - مشابه رولت خرما و گردو طرز تهیه رولت خرما,مواد لازم برای رولت خرما و گردو,طرز تهیه دسرهای ... خرما را پوست بکنید و با گردو های خرد شده و کنجد و عسل مخلوط کنید. 7. ... رولت ها را در اندازه های 3 سانتی برش بزنید و در صورت تمایل روی آن کمی دارچین نیز بریزید.