مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. در این غذای خوشمزه ی چینی، گوشت را با پرتقال مزه دار می کنیم. آن را به همراه پلوی برنج میل کنید.

 

 
  •     پرتقال ۳ عدد
  •     سیر  ۲ حبه
  •     سس سویا  ۲ قاشق غذاخوری
  •     گوشت  ۷۰۰ گرم
  •     نشاسته ذرت  ۱ قاشق غذاخوری
  •     روغن گیاهی  ۲ قاشق غذاخوری
  •     پیازچه ۶ ساقه

 

خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی 

 

1-رنده پوست پرتقال و آب آن را در کاسه ای بریزید. سیر و سس سویا را به آن اضافه کنید.

 

2-تکه های گوشت را در نشاسته ذرت بغلتانید و خوب به آن آغشته کنید.

 

3- ۱ قاشق غذاخوری روغن در ماهیتابه ای نچسب روی حرارت بالا گرم کنید و گوشت را در چند نوبت برای حدود ۳ تا ۵ دقیقه، تا زمانیکه قهوه ای رنگ شوند، تفت دهید (در صورت نیاز، روغن بیشتری به آن ها اضافه کنید). آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید.

 

4-  ترکیب آب پرتقال را در ماهیتابه بریزید و برای حدود ۱ دقیقه بجوشانید. گوشت ها را به ماهیتابه بازگردانید، تکه های پرتقال و پیازچه را به آن اضافه کنید.

 

5-با تکان دادن ماهیتابه مواد را با هم ترکیب کنید، تا گرم شوند. خوراک را گرم و به همراه پلو میل کنید.

 

نکات:

1- پوست ۱ عدد پرتقال را رنده کنید و آب آن را بگیرید. ۲ عدد پرتقال دیگر را پوست بگیرید، آن ها را به پهنای یک و نیم سانتی متر ورقه ورقه کنید و بعد از وسط نصف کنید. هسته های آن ها را جدا کنید.


2- سیر را ریز خرد کنید.


3- از گوشت بدون استخوان استفاده کنید، آن را به شکل نوارهایی با قطر یک و نیم سانتی متر برش دهید.


4- از بخش های سبز پیازچه استفاده کنید، آن ها را به قطعات ۳ سانتی متری خرد کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش آشپزی آکا و آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت آشپزی طرز تهیه دسر توت فرنگی هیجان انگیز و شیک سه رنگ عکس طرز تهیه ماهی شکم پر محبوب و طرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک خانگی و …شیرینی توئیل فندقی شکلاتی یک دسر فرانسوی بسیار خوشمزه مرغ شکم پُر ، این بار به سبک آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراغذاهای رژیمیآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آشپزی پورتال خبری و سبک زندگیلذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستآموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش آشپزی آکا و آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © آشپزی طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک خانگی و بسیارآسان پاستیل ، پاستیل خانگی ، طرز تهیه پاستیل ، پاستیل خوشمزهطرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراغذاهای رژیمیآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آشپزی پورتال خبری و سبک زندگی لذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه نوشیدنی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها



لینک منبع :خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی

خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-چینی/‏ - ذخیره شده ۲۵ دقیقه 12 نوامبر 2016 ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است. سایت آشپزباشی طرز تهیه خوراک گوشت و پرتقال را برای شما ... تصاویر برای خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی-2/‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. در این غذای ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - پسند psand.ir/خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی/‏ - ذخیره شده 13 فوریه 2017 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - هشدارنیوز www.hoshdarnews.ir/136421/خوراک-گوشت-پرتقال-آشپزی-چینی.html‏ 22 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... هرلحظه، خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی‏ خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. آشپزی, به, خوراک, زیباجو, سبک, و, پرتقال, چینی, گوشت - سایت ... zibajoo.ir/زیباجو-خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپز-2/‏ 22 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/283137/‏ 22 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - آکا - پورتال سیحو seiho.ir/news/324750/‏ 22 نوامبر 2016 ... وب سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ...