مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین!

[ad_1]
پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

1

کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ سوژه‌های ترافیکی بوده است. در این کشور چین، جدای اینکه بازار خودرویی بسیار بزرگی دارد و برندهای مطرحی از سراسر دنیا تلاش می‌کنند تا محصولاتی را به‌طور ویژه برای بازار آن طراحی کنند، بعضا تصادفات عجیب و غریبی هم اتفاق می‌افتد.

bmw-i8-0-660x379

به‌طور مثال حتما کلیپ‌های برخورد عجیب خودروها با موتورسواران و یا عابرین پیداه که با نجات معجزه آسای آنها همراه شده را دیدید و یا اینکه تصاویری از تصادف خودروهای سوپر اسپرت و گران قیمتی همچون لامبورگینی اونتادور، مک‌لارن ۵۷۰S و فراری  ۴۸۸ را از طریق خبرهایی در سایت چرخان مشاهده کرده‌اید. حالا در همین راستا مورد دردناک دیگری اتفاق افتاده که در آن یک بی‌ام‌و i8 گران قیمت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل آن، تصادف کرده و متحمل خسارات نسبتا زیادی شده است.

bmw-i8-01-660x446

در این تصادف که در شهر پکن روی داده، راننده یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و i8 درحالیکه قصد داشته از بزرگراه به یک خروجی به سمت فرودگاه تغییر مسیر دهد، به دلیل سرعت بالا هنگام ورود به پیچ تند و نداشتن مهارت کافی، با حاشیه کنار خیابان برخورد کرده و باعث بروز چنین صحنه دردناکی شده است. در این تصادف سیستم تعلیق خودرو در بخش جلو به طور کامل از بین رفته و به دلیل برخورد خودرو از ناحیه جلو و سمت راست، خسارات زیادی به بدنه آن از این دو قسمت وارد شده ولی برای سمت چپ خودرو اتفاقی نیافتاده است.

bmw-i8-1-660x436

همانطورکه در تصاویر مشخص است، کیسه هوای جانبی و جلویی خودرو بازشده تا محافظت کاملی از راننده صورت گیرد. خوشبختانه در این تصادف خسارت جانی بوجود نیامده اما این بی‌ام‌و i8 که قیمت نمونه صفر کیلومتر آن حدودا ۳۰۰ هزار دلار است، خسارت مالی فراوانی را به خود دیده است.

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارسینه خبر فارسیژان مارک ارو وزیر خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با بریتا حاجی حسن رییس شورای شهر حلب جدیدترین خبرهای شهرستان کامیاران خبر فارسیبه گفته او کارگاه آموزش رفتار درمانی با کودک اوتیستیم در جلسه یک و نیم ساعته در محل پارسینه خبر فارسی رییس جمهوری در حاشیه افتتاح تصفیه خانه خین عرب از نمایشگاه عملکرد دولت در رفع مشکلات حاشیه جدیدترین خبرهای شهرستان کامیاران خبر فارسی به گفته او کارگاه آموزش رفتار درمانی با کودک اوتیستیم در جلسه یک و نیم ساعته در محل سازمان



لینک منبع :تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین!

تصاویر برای تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! - چرخان charkhan.com/.../تصادف-دردناک-بی‌ام‌و-i8-در-خیابان‌های.html‏ - ذخیره شده 30 نوامبر 2016 ... حالا در همین راستا مورد دردناک دیگری اتفاق افتاده که در آن یک بی‌ام‌و i8 گران قیمت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل آن، تصادف کرده و متحمل خسارات ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! - نشرنامه nashrname.ir/.../detail?id=تصادف+دردناک+بی‌ام‌و+i8...خیابان‌های+چین!‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! | سی پنل هاست www.adfreehost.ir/تصادف-دردناک-بی‌ام‌و-i8-در-خیابان‌های/‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ ... وب‌سایت خبری آی‌تی‌رسان itresan.com/page/187?phetlgaxdx=0&q...de...en...‏ - ذخیره شده تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! ... کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ سوژه‌های ترافیکی ... تصادف BMW i8 در خیابان های چین | tech24 tech24.ir/تصادف-bmw-i8.html‏ - ذخیره شده 1 دسامبر 2016 ... راننده یک دستگاه خودروی بی ام و i8 در این تصادف که در پایتخت کشور چین،پکن رخ داده،در حالیکه قصد تغییر مسیر از بزرگراه به یک خروجی به سمت ... 15 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/خودرو/page/15/‏ - ذخیره شده تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ سوژه‌های ترافیکی ... اخبار فناوری-آخرین و جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... khabar5.com/category/اخبار-فناوری/Page43‏ معرفی بهترین گوشی‌های چینی (دسامبر 2016) ... انعکاس زیبایی‌های طبیعت با طراحی پل معلق شیشه ای در چین .... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! 15 روز قبل. جمله دردناک بچه ام تمساح خورد عکس | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?q=جمله+دردناک+بچه+ام+تمساح+خورد+عکس&page...‏ نوشته تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! ... تاریخ نشر : شنبه 25 دی 1395 مشاهده : 2 سایر اخبار حوادث RSS مرگ دردناک حسنا هشت ساله زمانی که کشوی کمد لباس ... برخورد سوناتا با تیربرق و مرگ راننده جوان در تربت حیدریه - واحد ... khabarfarsi.com/u/28831235‏ 29 نوامبر 2016 ... تلفات روزانه ی تصادفات جاده ای بیش از برخورد دوقطار ... هرچند داغ سنگین مرگ .... تصادف دردناک بی ام و i8 در خیابان های چین! ... در این تصادف که در ...