مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید

[ad_1]

 

در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۰

 

یک متخصص تغذیه اظهار کرد: در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید.

به گزارش ستاره ها؛ دکتر حسن فرهاد غیبی اظهار کرد: با توجه به نقش تقویت کننده‌ی ویتامین A برای سیستم ایمنی بدن، باید این ویتامین در فصول سرد بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. این ویتامین را می‌توان با مصرف سبزی‌های برگ سبز، سبزی‌های نارنجی و قرمز و همچنین میوه‌های قرمز و نارنجی، که پیش ساز ویتامین A برای بدن هستند، وارد بدن کرد. هر پنج گروه اصلی غذایی باید همه روزه در فصول سرد مورد استفاده قرار گیرد که از منابع آنها می‌توان به نانو غلات، میوه و سبزی، شیر ولبنیات و انواع گوشت اشاره کرد.

فرهاد غیبی با اشاره به لزوم مصرف ویتامین های D3، روی، زینک، سلنیم و C برای پیشگیری و یا بهبود هر چه سریع‌تر بیماری آنفولانزا گفت: از منابع مناسب برای تامین این ویتامین‌ها انواع گوشت قرمز، سفید و ماهی، انواع حبوبات، انواع مرکبات که بیشتر جهت کاهش زمان بهبود مناسب است را نام برد.

وی با بیان اینکه در صورت مبتلا شدن به بیماری آنفولانزا باید از مایعات گرم مانند انواع سوپ، آش، شیر و لبنیات و انواع آبمیوه‌های طبیعی استفاده کرد، گفت: ضرورت مصرف مایعات به این دلیل است که باعث دفع میکروب‌های وارد شده به بدن گردیده و سرعت بهبود را افزایش می‌دهد.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سلامت کیوی، در میان میوه‌ های موجود، به ‌عنوان منبع غنی ویتامین ث به شمار می ‌‌آیدآرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمدشرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی غذاهای کم کالری برای لاغر شدن کالری کمتر بگیرید …استفاده از غذاهای کم کالری و قدری نرمش های سبک، نه تنها از تحلیل بافت ماهیچه ای در مجتمع آموزشی امام صادق ع صبح حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه های شب در اوج قدرت خود قرار دارد زیرا دمای بدن به سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرزبرخی از افراد حتی در غیاب هر جراحتی در گذشته یا شاهدی از آسیب بدنی از درد مزمن رنج می مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اداره اموربازنشستگان وموظفین آموزش وپرورش …برای استفاده از هر یک از خدمات به روی عکس مربوطه کلیک نماییدطب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتمراقبت از سیستم ایمنی برای رفع آلرژی طب سنتی و درمان سرطان معجزه عسل برای درمان زخم نوشته های خواندنی کوشا یکشنبه ‏ ‏ ناصر الدین شاه در یکی از سفر هاش به اروپا میره کنسرت سلامت در دنیای پر مشغله امروز، استرس بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان به نظر می رسد اما استرس بیش آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمد شرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی مجتمع آموزشی امام صادق ع صبح حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه های شب در اوج قدرت خود قرار دارد زیرا دمای بدن به پایین مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی سلامت سالمندان سایت پزشکان بدون مرز برخی از افراد حتی در غیاب هر جراحتی در گذشته یا شاهدی از آسیب بدنی از درد مزمن رنج می برند غذاهای کم کالری برای لاغر شدن کالری کمتر بگیرید آکا استفاده از غذاهای کم کالری و قدری نرمش های سبک، نه تنها از تحلیل بافت ماهیچه ای در دوران دیابت سایت پزشکان بدون مرز پژوهشگران علوم پزشکی می گویند افراد دیابتی لازم است از اهمیت مصرف انواع میوه برای خود غافل پیشنهاد تندرستی برای حفاظت از پوست و مو خشکی پوست پا که معمولا در فصول سرد و در افراد مسن مشاهده می شود‎ زرگری متخصص پوست گفت خشکی



لینک منبع :در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید

در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - ایسنا www.isna.ir/.../در-فصول-سرد-از-مصرف-ویتامین-A-غافل-نشوید‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... دکتر حسن فرهاد غیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به نقش تقویت کننده‌ی ویتامین A برای سیستم ایمنی بدن، باید این ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - فرارو fararu.com/fa/.../در-فصول-سرد-از-مصرف-ویتامین-a-غافل-نشوید‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه اظهار کرد: در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید. دکتر حسن فرهاد غیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - زیست بوم zistboom.com/fa/news/.../در-فصول-سرد-از-مصرف-ویتامین-a-غافل-نشوید‏ 19 دسامبر 2016 ... دکتر حسن فرهاد غیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به نقش تقویت کننده‌ی ویتامین A برای سیستم ایمنی بدن، باید این ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - خرداد https://khordadnews.ir/fa/.../در-فصول-سرد-از-مصرف-ویتامین-a-غافل-نشوید‏ 18 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه اظهار کرد: در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید. دکتر حسن فرهاد غیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - ایسنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29889383‏ 18 دسامبر 2016 ... یک متخصص تغذیه اظهار کرد: در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید. ... در عین حال از مصرف نوشیدنی و غذاهای سرد باید اجتناب کرد. یکی دیگر ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29890038‏ 17 دسامبر 2016 ... به عنوان برطرف کننده عطش و تامین کننده آب بدن در این فصل سرد از سال مطرح می شوند. وجود انار و هندوانه در سفره یلدا، سمبل شادی و شادابی هم محسوب می ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - قطره www.ghatreh.com/news/.../فصول-سرد-مصرف-ویتامین-غافل-نشوید‏ 18 دسامبر 2016 ... در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید. - . یک متخصص تغذیه اظهار کرد: در مورد استفاده قرار گیرد که از منابع آنها. در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید | ساعت 24 - خبر پو khabarpu.com/k.php?u=2K/...2LPYp9i52KogMjQ=‏ در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید - ساعت 24 | خبرپو. در فصول سرد از مصرف ویتامین A غافل نشوید www.espeli.ir/.../در+فصول+سرد+از+مصرف+ویتامین+A+غافل+نشوید‏ - ذخیره شده 18 دسامبر 2016 ... دکتر حسن فرهاد غیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با توجه به نقش تقویت کننده‌ی ویتامین A برای سیستم ایمنی بدن، باید این ... در فصول سرد از مصرف ویتامین a غافل نشوید آکا - آذربایجان نیوز azarbaijan-news.ir/search/?...فصول+سرد...مصرف+ویتامین...غافل+نشوید...‏ - ذخیره شده در فصول سرد از مصرف ویتامین a غافل نشوید آکا ... ویتامین A مسئول ایمنی بدن شما در زمستان و پاییز - آکا ... برای حفظ سلامت رحم از این خوردنیها غافل نشوید.