مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود

[ad_1]
بر طبق این گزارش، این علائم شامل مشکلات تنفسی، تنگی قفسه سینه و تنگی نفس می شود.
گوشت فرآوری شده حاوی مقدار زیادی ماده شیمیایی موسوم به نیتریت است تا از خراب شدن آن جلوگیری کند. این گوشت ها با خطر بالاتر ابتلا به دیگر بیماری های مزمن از جمله سرطان، بیماری های قلبی، دیابت نوع ۲ و بیماری انسدادی مزمن ریوی همراه هستند.

دکتر ژن لی، محقق این مطالعه، می گوید: «این گوشت ها به تازگی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO)، به عنوان مواد سرطان زا طبقه بندی شده اند.»

با توجه به آمار WHO، ۲۳۵ میلیون نفر در سراسر جهان مبتلا به آسم هستند. محرک های رایج عبارتند از: محرک در محیط داخلی مانند غبار و موی حیوانات خانگی؛ محرک در محیط بیرونی مانند گرد و غبار یا دود سیگار؛ و محرک شیمیایی در محل کار.

برای این مطالعه، لی و همکارانش اطلاعات بیش از ۲ هزار فرد مبتلا به آسم و بستگان نزدیک آنها را برای بیش از ۲۰ سال جمع آوری کردند. محققان در مورد مصرف گوشت فرآوری شده مانند ژامبون، سوسیس و کالباس از بیماران سوال کردند.

یافته ها نشان داد کسانی که در هفته یک بار یا کمتر گوشت فرآوری شده می خوردند، ۱۴ درصد، کسانی که در هفته یک تا چهار بار گوشت فرآوری شده می خوردند، ۲۰ درصد و کسانی که در هفته چهار وعده یا بیشتر از این نوع گوشت ها مصرف می کردند، ۲۲ درصد علائم آسم شان تشدید شده بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سبوس برنج مفید برای پوست و مو، سبوس، خواص …سبوس را همه می شناسند ولی شاید خیلی ها فکر می کنند فقط در نان مورد استفاده است، در عصر ایران آثار هنری زیبا که از ریزش برگ درختان ساخته شده اند عکس زیباترین خیابان های دنیا که درمان‌ بیماری ‌های تنفسی با طب سنتیسبزی های معجزه گر در درمان آسم محمدباقر مینائی، متخصص طب سنتی گفت اکثر سبزیجات دارای پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی چربی سوز لیپو۶ پایگاه تخصصی بدنسازی و …چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار …اخبارپزشکیسلامتکودکان را از گندم و مشتقات آن محروم نکنید مطالعات متخصصان تغذیه نشان می دهد که رژیم چربی سالم گیاهی و حیوانی که شما را لاغر می کنند …نارگیل سرشار از چربی های اشباع شده است که نیمی از آن، از لوریک اسید تامین می شود؛ یک تا ۱۰سال آینده تهران نابود می‌شود؟به گزارش پانا محمد حقانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر گفت مشاورینی که طرح آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟غذاهایی که میگرن را تحریک می کنندبعضی از غذاها باعث تحریک میگرن افراد می شود آیا این غذاها را می شناسید ؟ خیلی از سبوس برنج مفید برای پوست و مو، سبوس، خواص سبوس، فواید سبوس تولید «سبوس برنج پایدار شده» در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی تامل بر ارزش های تغذیه ای سبوس عصر ایران آثار هنری زیبا که از ریزش برگ درختان ساخته شده اند عکس زیباترین خیابان های دنیا که با گل و درمان‌ بیماری ‌های تنفسی با طب سنتی سبزی های معجزه گر در درمان آسم محمدباقر مینائی، متخصص طب سنتی گفت اکثر سبزیجات دارای خواص دکتر غلامرضا رئیسی و دکـتر طناز احدی سرسردرد، درد صورت سرسردرد،درد یکی از علل درد پشت فک و صورت سندرم ایگل می باشدسندرم ایگل به علت فشار بر شریان کاروئید داخلی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای چربی سوز لیپو۶ پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چربی سالم گیاهی و حیوانی که شما را لاغر می کنند آکا نارگیل سرشار از چربی های اشباع شده است که نیمی از آن، از لوریک اسید تامین می شود؛ یک تری تا ۱۰سال آینده تهران نابود می‌شود؟ به گزارش پانا محمد حقانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر گفت مشاورینی که طرح مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟ چرا فلفل قرمز باعث افزایش چربی سوزی می شود ؟



لینک منبع :مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود

مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../مصرف-گوشت-فرآوری-شده-موجب-تشدید-آسم-می-شود‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... محققان بیان کردند که خوردن مداوم گوشت نمک سودشده یا فرآوری شده مانند ژامبون و کالباس می تواند بیماری آسم را تشدید کند. مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود - خبرگزاری مهر www.shahrekhabar.com/medical/148280472034416‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... محققان بیان کردند که خوردن مداوم گوشت نمک سودشده یا فرآوری شده مانند ژامبون و کالباس می تواند بیماری آسم را تشدید کند. - خبرگزاری مهر. مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود 50o50.ir/.../3714-مصرف-گوشت-فرآوری-شده-موجب-تشدید-آسم-می-شود.html‏ - ذخیره شده به گزارش خبرنگار مهر، محققان فرانسوی با بررسی نزدیک به ۱۰۰۰ نفر مبتلا به بیماری های تنفسی دریافتند کسانی که بیشتر گوشت فرآوری شده خوردند، نسبت به ... مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود - طب شیعه shiateb.com/Pages/Default.aspx?current=news&gid=1&Sel...‏ - ذخیره شده مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود. محققان بیان کردند که خوردن مداوم گوشت نمک سودشده یا فرآوری شده مانند ژامبون و کالباس می تواند بیماری آسم را تشدید ... مصرف مکرر گوشت های فراوری شده موجب تشدید آسم می شود khordadnews.ir/.../مصرف-مکرر-گوشت-های-فراوری-شده-موجب-تشدید-آسم-می-شود‏ 21 دسامبر 2016 ... محققان بعد از در نظر گرفتن عوامل التهابی مانند سیگار کشیدن، فعالیت فیزیکی و سن متوجه شدند که احتمال وخیم تر شدن علائم آسم در افرادی که ... مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود - فودنا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30393017‏ 27 دسامبر 2016 ... مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود. محققان بیان کردند که خوردن مداوم گوشت نمک سودشده یا فرآوری شده مانند ژامبون و کالباس می تواند ... تشدید آسم براثر مصرف گوشت فرآوری شده - ایران ارتوپد www.iranorthoped.ir/.../تشدید-آسم-براثر-مصرف-گوشت-فرآوری-شده‏ - ذخیره شده محققان اعتقاد دارند گوشت‌های فرآوری شده نیتریت بالای دارند و همین ماده موجب افزایش استرس سلولی و آسیب به آن‌ها می‌شود. مصرف این گوشت‌ها همچنین میزان C-reactive ... گوشت فرآوری شده باعث تشدید «آسم» می شود - الو دکتر www.alodoctor.ir/news/.../گوشت-فرآوری-شده-باعث-تشدید-آسم-می-شود‏ 22 دسامبر 2016 ... متخصصان معتقدند مصرف گوشت فرآوری شده می‌تواند علائم آسم را تشدید کنید. مصرف مکرر گوشت های فراوری شده موجب تشدید آسم می شود - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../مصرف...گوشت...فراوری-شده-موجب-تشدید-آسم-می-شود/7532442‏ - ذخیره شده محققان براساس نتایج یک مطالعه جدید هشدار دادند که مصرف گوشت های فرآوری شده همچون ژامبون یا سوسیس برای چهار بار در هفته می تواند باعث تشدید علائم آسم شود. مصرف گوشت فرآوری شده موجب تشدید آسم می شود - مفیدستان mofidestan.ir/مصرف-گوشت-فرآوری-شده-موجب-تشدید-آسم-می-ش/‏ 27 دسامبر 2016 ... بر طبق این گزارش، این علائم شامل مشکلات تنفسی، تنگی قفسه سینه و تنگی نفس می شود. گوشت فرآوری شده حاوی مقدار زیادی ماده شیمیایی موسوم ...