مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس

[ad_1]

وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد.

به گزارش صبحانه، وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد.

وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده بود ولی با توجه به قولی که داده بودم امروز موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.

این در حالی است که بیش از 90 درصد از کاربران با ارسال کامنت به سایتهای خبری، صفحه وزیر ارتباطات و حتی صفحه رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به فیلتر بازی کلش اعلام کرده اند.

 واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس


کارشناسان نیز فیلتر کلش را راهی غیر منطقی می دانند که باعث رونق بازار فیلترشکن فروشها شده و باعث می شود بسیاری از جمعیت کم سن و سال گیمرهای کلش با استفاده از فیلترشکن، وارد سایت های مستهجن شده و آمار خطا و جرم و جنایت برخلاف تصور فیلترکنندگان بالاتر هم برود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس مقایسه‌‌ی سردر دانشگاه تهران با تومنیحق با دوست نظر دهنده اول است سر در دانشگاه هم از داخل نما دارد هم از خارج طراح باید عکسبازی چریک های زن پکک با توله خرسعکسبازیباتولهخرساینا با داعشی ها نمی جنگند،اون است که با داعشی ها می جنگنددر حالی که مرتب عملیات عکس مقایسه‌‌ی سردر دانشگاه تهران با تومنی میخواستم بگم بابا اینقدر سوتی بیخودی نگیرید عکس پشت تومنی از داخلی دانشگاه گرفته شده یه عکسبازی چریک های زن پکک با توله خرس عکسبازیباتولهخرس اینا با داعشی ها نمی جنگند،اون است که با داعشی ها می جنگنددر حالی که مرتب عملیات



لینک منبع :واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس - صبحانه ... sobhanehonline.com/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد-عکس‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. تصاویر برای واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/7d2e77176440.html‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... به گزارش صبحانه ، وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. وزیر ارتباطات در پست خود بر ... روحانی هم درگیر کلش شد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30710513‏ 1 ژانویه 2017 ... رئیس جمهور تصریح کرد: در سال های گذشته مخالفین ایران ستیزی را به موضوع جهانی بدل .... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد +عکس. اعتراض به فیلترینگ کلش آو کلنز به رئیس جمهور هم رسید - فردا نیوز ... khabarfarsi.com/u/30703363‏ 1 ژانویه 2017 ... فیلترینگ بازی پرطرفدار فلش آو کلنز مدتی است دوباره مطرح شده و اعتراض کاربران را .... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد +عکس. توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30729116‏ 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رئیس جمهور صحبت کرد ... وزیر ارتباطات: فیلتر شدن کلش آو کلنز را با رئیس جمهور مطرح کرد ه ام ... محمود واعظی نیز در پاسخ گفت که درباره محتوای مجرمانه به طور جدی اعتقاد داریم که حذف شود و این حرف درستی .... جنجال کلش آف کلنز به دفتر روحانی کشیده شد +عکس. 6 وزیر برای رفع فیلتر «کلش‌ آف کلنز» یک ماه وقت گذاشتند - مشرق ... www.mashreghnews.ir/.../6-وزیر-برای-رفع-فیلتر-کلش-آف-کلنز-یک-ماه-وقت-گذاشتند‏ - ذخیره شده 1 مارس 2017 ... قالیباف روحانی مناظره .... 6 وزیر برای رفع فیلتر «کلش‌ آف کلنز» یک ماه وقت گذاشتند ... واعظی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان میزبان این نشست با اشاره ... برخورد با کل یک سایت و مسدود کردن آن اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکارهای نوین ... وی با اشاره به مباحث مطرح شده در شورای عالی فضای مجازی درباره موضوع ... فیلترینگ،کلش آف کلنز،واعظی www.fardanews.com/.../فیلترینگ-کلش-آف-کلنز-حقیقت-داشت‏ - ذخیره شده 31 دسامبر 2016 ... کشمکش درباره فیلترینگ و اختلال «کلش آف کلنز» به همین جا ختم نشد ... آف کلنز» را نیز بی‌ارتباط با وضعیت اینترنت کشور دانست و بیان کرد: ... وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رییس‌جمهور صحبت کرد www.khabaronline.ir/detail/618685/ict/ict‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با ... فیلم · عکس · صدا ... وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رییس‌جمهور صحبت کرد .... آقای روحانی انشاءالله درایتشان در بازی کلش اف کلنز به منصه ظهور خواهد ... های بزرگسالان خیلی باحال تر از بازی کلشه بگو واعظی رفع فیلترش کنن.