مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

[ad_1]
خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد.

وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده بود ولی با توجه به قولی که داده بودم امروز موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.

این در حالی است که بیش از 90 درصد از کاربران با ارسال کامنت به سایتهای خبری، صفحه وزیر ارتباطات و حتی صفحه رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به فیلتر بازی کلش اعلام کرده اند.

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کردواعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

کارشناسان نیز فیلتر کلش را راهی غیر منطقی می دانند که باعث رونق بازار فیلترشکن فروشها شده و باعث می شود بسیاری از جمعیت کم سن و سال گیمرهای کلش با استفاده از فیلترشکن، وارد سایت های مستهجن شده و آمار خطا و جرم و جنایت برخلاف تصور فیلترکنندگان بالاتر هم برود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قطع سخنان روحانی در کرمانشاه با شعارهای مردمروحانیدرباشعارهایمردمحجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شددست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات …سید اقای اخوندی همه تلاش خود را روی خراب کردن و ویران شدن مسکن مهرگذاشته است وزیری که قطع سخنان روحانی در کرمانشاه با شعارهای مردم حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شد دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات دوازدهم خریدار ازاد واقعا این یک کلاه برداری هست مدیران شرکت شیده شیاد هستند مسئولین باید با



لینک منبع :واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد. وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس - صبحانه ... sobhanehonline.com/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد-عکس‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد | مجله راگا magazine.raganews.ir/301826/‏ 1 ژانویه 2017 ... خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد.وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه ... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد - گذار نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/30744171‏ 2 ژانویه 2017 ... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد. خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/7d2e77176440.html‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... به گزارش صبحانه ، وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. وزیر ارتباطات در پست خود بر ... اجتماعی » واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد www.khabar.pichak.net/.../واعظی_با_روحانی_درباره_کلش_آف_کلنز_صحبت_کرد‏ 1 ژانویه 2017 ... ان با ارسال کامنت به سایتهای خبری، صفحه وزیر ارتباطات و حتی صفحه. وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رییس‌جمهور صحبت کرد www.khabaronline.ir/detail/618685/ict/ict‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با ... وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رییس‌جمهور صحبت کرد .... آقای روحانی انشاءالله درایتشان در بازی کلش اف کلنز به منصه ظهور خواهد ... خبرآنلاین بازی های بزرگسالان خیلی باحال تر از بازی کلشه بگو واعظی رفع فیلترش کنن. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد www.rahekhob.ir/.../واعظی_با_روحانی_درباره_«کلش_آف_کلنز»_صحبت_کرد‏ دانلود مصاحبه سایت ایران کلش با اولین نفر در ایران و اولین ایر · دانلود ربات کلش اف کلنز,هک کلش اف کلنز تضمینی ۱۰۰% · دانلود حمله اتوماتیک کلش اف کلنز. توضیح وزیر ارتباطات درباره کلش آو کلنز | فرارو | خبروان khabarone.ir/news/5634795/توضیح-وزیر-ارتباطات-درباره-کلش-آو-کلنز‏ 1 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسنا، دسترسی به بازی کلش آو کلنز در ایران مدتی است با دشواری‌های متعدد همراه شده است. ... طی روزهای گذشته اعتراضاتی به اختلال بازی کلش مطرح شده عنوان کرد: این ... کمتر از دو روز واعظی بار دیگر درباره بازی کلش بر روی شبکه‌های ... #جامعه #وزیر ارتباطات #کلش آو کلنز #دانلود کلش آف کلنز #کلش اف ... وزیر ارتباطات در پی رفع فیلتر کلش آف کلنز ؟! — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/وزیر-ارتباطات-در-پی-رفع-فیلتر-کلش-آف-کلن/‏ - ذخیره شده 30 دسامبر 2016 ... ۳) واعظی: کلش اف کلنز فیلتر نیست - KingsOfPersia. 30 دسامبر .... ۲۲) وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رئیس جمهور صحبت کرد.