مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد

[ad_1]

در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام رسان های رقیب مانند واتس اپ را که در تملک فیس بوک می باشد، نگران کرده است.

به گزارش صبحانه، ارزش این پیام رسان در حال حاضر 1.4 میلیارد دلار برآورد می شود. Hike Messenger که از دسامبر سال 2012 فعال شده توسط کوین میتال پسر سانیل میتال رییس شرکت Bharti Enterprises طراحی شده است.
محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد
به گزارش آی تک پست،این پیام رسان هم تبادل پیام از طریق اینترنت بدون پرداخت هزینه را ممکن می کند. واتس اپ که جز محبوبترین پیام رسان های موبایلی است هم اکنون بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارد و 16 درصد از کاربران ان هم هندی هستند که معادل با 160 میلیون نفر است. فعال شدن قابلیت تماس ویدئویی در واتس اپ محبوبیت آن را بیش از گذشته افزایش داده است.

اما رقیب هندی واتس‌ اپ توانسته حدود 100 میلیون کاربر به دست آورد و شاهد تبادل 40 میلیارد پیام در ماه است. 95 درصد از کاربران این پیام رسان هم هندی هستند که عمدتا در دهلی، بمبئی، احمدآباد و جیپور زندگی می کنند.

Hike Messenger از قابلیت جالبی موسوم به Video Stories برخوردار است که به کاربرانش امکان می دهد ویدئوهایی حداکثر 20 ثانیه ای را به اشتراک بگذارند. کاربران می توانند این ویدئوها را با استفاده از فیلترها و برچسب های متحرک جذاب تر کنند. انبوهی از استیکرها هم این پیام رسان را به ابزاری جذاب مبدل کرده است.

ویدئوهایی تهیه شده به این شکل بعد از 24 ساعت از بین می روند و البته به اشتراک گذاری مستقیم آنها با دوستان نیز ممکن است.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

گلشیفته فراهانی باز هم برهنه شد عکس – …گلشیفتهفراهانیبازهمگلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی تصاویر گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی گلشیفته گلشیفته فراهانی همسر آنتونی باندراس شد – …گلشیفتهفراهانیهمسربه گزارش ممتاز نیوز، گلشیفته فراهانی حتی بسیار زودتر از آنچه تصور میشد بی هنریش را بر مقالات مفید سایت اطلاعات عمومی، دانستنیها ،آیا …پیام رسان پینگل رقیب جدی تلگرام با امکان تماس صوتی و تصویری چرا بعضی از افراد از گلشیفته فراهانی باز هم برهنه شد عکس – جدیدترین اخبار ایران و گلشیفتهفراهانیباز توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده گلشیفته فراهانی همسر آنتونی باندراس شد – جدیدترین اخبار ایران گلشیفتهفراهانیهمسر به گزارش ممتاز نیوز، گلشیفته فراهانی حتی بسیار زودتر از آنچه تصور میشد بی هنریش را بر همگان مقالات مفید سایت اطلاعات عمومی، دانستنیها ،آیا می دانید پیام رسان پینگل رقیب جدی تلگرام با امکان تماس صوتی و تصویری چرا بعضی از افراد از موسیقی غم



لینک منبع :محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد

افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951006000177‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام رسان های رقیب مانند واتس اپ را که در تملک ... محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد | فردا | خبروان khabarone.ir/news/.../محبوبیت-پیام‌رسان-هندی-فیس-بوک-را-نگران-کرد‏ 26 دسامبر 2016 ... در ماه‌های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به hike messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام رسان‌های رقیب مانند واتس اپ را که در تملک فیس ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - سه نشانه www.3neshaneh.com/.../افزایش+محبوبیت+پیام‌رسان+هندی+فیس+بوک+را+نگران+کرد‏ - ذخیره شده در ماه های اخیر یک پیام‌رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام‌رسان‌های رقیب مانند واتس‌اپ را که در تملک فیس‌بوک می‌باشد، ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - تیتر امروز www.titreemroz.ir/.../افزایش-محبوبیت-پیام‌رسان-هندی-فیس-بوک-را-نگران-کرد‏ 26 دسامبر 2016 ... خبرگزاری فارس: افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد. به گزارش تیتر امروز، به نقل از آی تک پست، ارزش این پیام رسان در حال ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - دیجیتال سلام hi01.ir/افزایش-محبوبیت-پیام‌رسان-هندی-فیس-بوک/‏ - ذخیره شده 27 دسامبر 2016 ... 26 دسامبر 2016 ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد. مازندمجلس: در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در ... افزایش محبوبیت پیام رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - تی نیوز tnews.ir/news/564376742107.html‏ 26 دسامبر 2016 ... در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام رسان های رقیب مانند واتس اپ را که در تملک ... محبوبیت پیام رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - صبحانه انلاین ... khabarfarsi.com/u/30342139‏ 26 دسامبر 2016 ... محبوبیت پیام رسان هندی فیس بوک را نگران کرد. در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - سرخط www.sarkhat.com/.../افزایش-محبوبیت-پیام-رسان-هندی-فیس-بوک-را-نگران-کرد-yckjly/‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... در ماه های اخیر یک پیام رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام رسان های رقیب مانند واتس اپ را که در تملک ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/148285260026554‏ 27 دسامبر 2016 ... افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد. متین - Hike Messenger هم تبادل پیام از طریق اینترنت بدون پرداخت هزینه را ممکن می‌کند و ... اخبار پارسیک - افزایش محبوبیت پیام‌رسان هندی فیس بوک را نگران کرد news.parseek.com/Url/?id=13388844‏ - ذخیره شده 26 دسامبر 2016 ... در ماه های اخیر یک پیام‌رسان هندی موسوم به Hike Messenger در حال افزایش محبوبیت است و این امر پیام‌رسان‌های رقیب مانند واتس‌اپ را که در تملک ...