مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی رونمایی شد

[ad_1]

نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد.

به گزارش روزیکشنبه گروه علمی ایرنا از روابط عمومی معاونت علمی وفناوری رییس جمهوری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی درباره رونمایی این اوراق گفت: با توجه به همکاری های معاونت علمی و سازمان اوقاف برای حمایت از طرح های دانش بنیان و توسعه علم و فناوری کشور ، نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد.
وی ضمن اشاره به این مو ضوع که سازمان اوقاف می تواند تنها املاک و اموال واقفین را وقف کند گفت : این اوراق که هرکدام به مبلغ صد هزار ریال ارزش مالی دارد میان مردم و متقاضیان امور خیریه توزیع می شود تا متقاضیان به تعداد مورد نیاز خریداری کنند.
وی بیان کرد: پس از جمع آوری این اوراق که قابلیت خرید و وقف شدن را دارد سازمان اوقاف می تواند یک ملک را خریداری کرده و آن محل را وقف حوزه علم و فناوری کشور کند.
وی یادآورشد: توزیع این اوراق کمک می کند تا تمامی کسانی که با مبالغ جزیی قصد کمک و انجام عمل خیر را دارند به هدف خود رسیده و سازمان اوقاف نیز با جمع آوری این وقف های جزیی بتواند یک ملک را خریداری کرده و به توسعه علم و فناوری کشور کمک کند.
دلیری اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع توسعه علم وفناوری درکشور،معاونت علمی طی درچند ماه گذشته پیگیری و توسعه وقف علم و فناوری را مورد توجه قرارداده و با توجه به استقبال سازمان وقف تعامل دراین حوزه انجام شد و امیدواریم درمدت کوتاهی این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
وی به انعقاد تفاهم نامه معاونت علمی وسازمان اوقاف اشاره کرد وگفت : در سال 95 این تفاهم نامه بین معاونت علمی و سازمان اوقاف جهت همکاری برای توسعه علم وفناوری کشور منعقد شد که محورهای تولیدعلم و دانش تاثیر گذار بر زندگی روزمره مردم ، استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد نخبه و تبلیغ و فرهنگ سازی از جمله محورهای اصلی این تفاهم نامه است.
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی با اشاره به ظرفیت علمی بالا در زمینه تولید علم و فناوری در جهان و خاورمیانه تصریح کرد:کشورما رتبه 16 علمی جهان و رتبه اول خاورمیانه را دارد ولی در جایگاه تبدیل علم به محصول های دانش بنیان رتبه خوبی رانداریم ،که این امر به دلیل ضعف در برنامه ریزی و نبود منابع اقتصادی و کمی بودجه برای کارهای تولیدی ، تبدیل ایده و فکر به محصولات دانش بنیان است.
دلیری تاکید کرد: اگرما بخواهیم کشوری قدرتمند و توانمند شویم باید در حوزه تولید علم و دانش بنیان پیشرفت داشته باشیم و کشور را به ارتقای علمی مطلوب برسانیم .
معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی گفت: اگر بخواهیم مانند کشورهای پیشرفته به تولید محصول و تبدیل ایده فکر کنیم باید تنها به حمایت های دولتی متکی نبوده و از کمک خیرین و واقفین نیز بهره مند شویم .
وی با تاکید بر اهمیت موضوع وقف و اینکه در حال حاضر 54 وقف علم و فناوری در تهران وجود دارد گفت : در وقف‌های علم و فناوری نیز باید تلاش شود حتی الامکان نیات واقفین از آموزش به سمت تولید محصول سوق یابد.

دریافت کننده: منیر ابراهیمی زاده** انتشار: گلشن


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی …کتابخانه،موزهوکتابخانهٔ مجلس طی نزدیک به یک قرن، یکی از کتابخانه‌های مهم و مطرح ایران بوده و اهمیت اخبار ایران و جهان خبرگزاری فارس مردم همانند درختان اند که آبشان یکى است و میوه هایشان گوناگونغررالحکم، ج، ص، ح الف شکایت از نهادهای دولتی پاسخ سوالات …تخلفاتی که شرکت های خدماتی و پیمانکاران خصوصی که توسط سازمانها و ادارات دولتی که همایش های معماری و عمران همایش ها ، کنفرانس ها و …دومین همایش بین المللی افق های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و مدیریت فرهنگی نیوزهاب فرابورس در آیینه رسانه‌هابا راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان صورت می‌گیرد تامین مالی ساخت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی ویکی‌پدیا کتابخانه،موزه کتابخانهٔ مجلس طی نزدیک به یک قرن، یکی از کتابخانه‌های مهم و مطرح ایران بوده و اهمیت آن به اخبار ایران و جهان خبرگزاری فارس مردم همانند درختان اند که آبشان یکى است و میوه هایشان گوناگونغررالحکم، ج، ص، ح الف شکایت از نهادهای دولتی پاسخ سوالات بینندگان بخش تحلیلی الف توضیح بخش تحلیلی الف با توجه بی اطلاعی عمومی نسبت به قانون و حقوق عمومی در همایش های معماری و عمران همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها دومین همایش بین المللی افق های نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرسازی و مدیریت فرهنگی شهرها نیوزهاب فرابورس در آیینه رسانه‌ها با راه‌اندازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان صورت می‌گیرد تامین مالی ساخت‌‌و



لینک منبع :نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی رونمایی شد

نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد - معاونت علمی و ... isti.ir/.../نخستین+اوراق+وقف+علم+و+فناوری+جمعی+در+مشهد+رونمایی+شد+‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد . به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../نخستین-اوراق-وقف-علم-و-فناوری-جمعی-در-مشهد-رونمایی-شد‏ - ذخیره شده 1 ژانویه 2017 ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد. نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی رونمایی شد - تی نیوز tnews.ir/news/857277139228.html‏ 1 ژانویه 2017 ... تهران- ایرنا- نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد. نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد - تی نیوز tnews.ir/news/1db477122021.html‏ 1 ژانویه 2017 ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد . به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ... نخستین اوراق وقف علم وفناوری جمعی در مشهد رونمایی شد | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30692504‏ 31 دسامبر 2016 ... نخستین اوراق وقف علم وفناوری جمعی در مشهد رونمایی شد ... سوابق علمی و اجرایی حامیان "جبهه مردمی نیروهای انقلاب"/ حضور 10 نماینده خوزستان. نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد - اخبار www.wikinegar.com/.../نخستین-اوراق-وقف-علم-و-فناوری-جمعی-در-مشهد-رونمایی-شد ‏ 1 ژانویه 2017 ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد. نخستین همایش ملی وقف علم و فناوری در مشهد برگزار شد/رونمایی از اوراق ... razavi.oghaf.ir/news/view-259984.aspx‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، همزمان با دهه وقف، نخستین همایش ملی «وقف علم و فناوری» امشب با حضور جمعی از ... flashusb.ir www.flashusb.ir/‏ - ذخیره شده ترویج علم نجوم به مناسبت هفته جهانی نجوم/ مردم منجم می شوند. پنجشنبه ۷ اردیبهشت ... نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در مشهد رونمایی شد. یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵. 7. نخستین اوراق وقف علم‌وفناوری جمعی در مشهد رونمایی شد - سایت آزمون ... www.phdazmoon.net/64948-phd-azmoon-news‏ 1 ژانویه 2017 ... PhdAzmoon.Net ) – نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی در راستای همکاری بین معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و سازمان اوقاف در مشهد رونمایی شد. نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی رونمایی شد | ایرنا - خبر پو khabarpu.com/k.php?u...2KfbjNix2YbYpw==‏ نخستین اوراق وقف علم و فناوری جمعی رونمایی شد - ایرنا | خبرپو.