مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است

[ad_1]

همان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آی‌فون 7 و 7 پلاس قادر به نمایش گستره بیشتری از رنگ‌ها هستند و مهم‌تر از آن دوربین این دوگوشی گستره بیشتری از رنگ‌ها را به‌صورت دقیق به ثبت می‌رساند.

با این‌حال زمانی که شرکت اپل این ویژگی را اعلام کرد، اپلیکیشن اینستاگرام اولین نرم‌افزاری بود که قول داد در به‌روزرسانی‌های جدید خود کاربران این دو گوشی هوشمند به طیف رنگ گسترده‌تری در عکس‌برداری دسترسی پیدا کنند و سرانجام مایک کریگر مدیرعامل و بنیان‌گذار اینستاگرام اعلام کرد که صاحبان گوشی‌های هوشمند آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس بدون اینکه نیازی به آپدیت اینستاگرامشان داشته باشند، ازاین‌پس می‌توانند از قابلیت‌های جدید و منحصر به گوشی‌های آی‌فون بهره‌مند شوند. اینستاگرام برای این کاربران قابلیت‌هایی همچون پست کردن انیمیشن با فرمت GIF در بخش (داستان‌ها) Stories، در بخش بومرنگ: تبدیل تصاویر زنده اپل و دسترسی به طیف رنگی گسترده‌تر برای عکاسی را تدارک دیده است.

instagram-for-iphone-gets-wide-color-and-live-photos-support

اینستاگرام با این قابلیت‌ها نشان داده که تمایل دارد کاربران آی‌فون‌های اپل را بیش از سایر سیستم‌عامل‌ها راضی کند و باید دید چه زمانی این ویژگی‌ها به گوشی‌های اندرویدی مهاجرت می‌کنند.

نظر شما درباره توجه ویژه اینستاگرام به کاربران آی‌فون‌های اپل چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اینستاگرام برای کاربران آی‌فون و پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است اینستاگرام برای کاربران آی‌فون و پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است



لینک منبع :اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است

اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک ... itresan.com/.../اینستاگرام-برای-کاربران-آی‌فون-7-و-7.../.html‏ - ذخیره شده همان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آی‌فون 7 و 7 پلاس قادر به نمایش ... زنده اپل و دسترسی به طیف رنگی گسترده‌تر برای عکاسی را تدارک دیده است. اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک ... https://damadam.ir/.../اینستاگرام-برای-کاربران-آی‌فون-7-و-7-پلاس-ویژگی‌های-انحصاری-تدارک-دیده-است/6909926‏ - ذخیره شده همان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آی‌فون 7 و 7 پلاس قادر به نمایش ... اینستاگرام برای کاربران آی فون 7 و 7 پلاس ویژگی های انحصاری تدارک دیده است ... زنده اپل و دسترسی به طیف رنگی گسترده تر برای عکاسی را تدارک دیده است. اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک ... ionet.ir/post/144576‏ - ذخیره شده ویژگی جالب و کاربردی اندروید O: مشاهده روند نصب فایل‌ها در نوار پیشرفت; » بیلد ... اندروید مبتنی است; » تلفن هوشمند اندی روبین از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد ... مشخصات فنی گلکسی اس 8 پلاس با آیفون 7 پلاس، ال جی V20 و پیکسل XL ... اینستاگرام برای کاربران آی‌فون ۷ و ۷ پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک ... www.kharidegift.ir/2017/01/.../اینستاگرام-برای-کاربران-آی‌فون-7-و-7-پلا/‏ 7 ژانویه 2017 ... اینستاگرام برای کاربران آی‌فون ۷ و ۷ پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است از آیفون و اپل. همان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی ... به روزرسانی اپل - تی نیوز tnews.ir/tags/به-روزرسانی-اپل‏ آیا اپل عمداً فیس تایم را در iOS 6 از کار انداخته است؟ .... اینستاگرام برای کاربران آی فون 7 و 7 پلاس ویژگی های انحصاری تدارک دیده است اینستاگرام برای کاربران آی ... آیفون7 - خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه | شرکت نت www.netwebco.ir/category/آیفون7/‏ - ذخیره شده اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است. همان‌طور که ... نظر شما درباره توجه ویژه اینستاگرام به کاربران آی‌فون‌های اپل چیست؟ مجتمع کامپیوتر پایتخت (Capital Computer Center) 222277618 www.pictaram.club/toplace/222277618‏ - ذخیره شده اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است همان‌طور که می‌دانید دو تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آی‌فون 7 و 7 پلاس قادر به نمایش ... اخبار فناوری - جدیدترین و آخرین اخبار فناوری khabare24.com/categories.aspx?id=5&page=13‏ قسمتی از مغز که مسئول شناسایی چهره افراد است در بزرگسالی نیز رشد می‌کند ... اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است. آموزش اضافه کردن اکانت دوم به اینستاگرام - SPI News spinews.ir/technology/27039-آموزش-اضافه-کردن-اکانت-دوم-به.html‏ برای این‌کار، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی دستگاه خود نصب ... اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است ... Instagram-for-iPhone-gets-Wide-Color-and-Live-Photos-support ... doornegar.com/اینستاگرام-برای-کاربران-آی‌فون-7-و-7.../instagram-for-iphone-gets-wide-color-and-live-photos-support/‏ - ذخیره شده 7 ژانویه 2017 ... خانه > اینستاگرام برای کاربران آی‌فون 7 و 7 پلاس ویژگی‌های انحصاری تدارک دیده است > Instagram-for-iPhone-gets-Wide-Color-and-Live-Photos- ...