مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت

[ad_1]

«کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان خبرنگار پاره‌وقت در روزنامه دیلی تلگراف لندن کار می‌کرد و زمانی که از مرز لهستان و آلمان بازدید می‌کرد هجوم تانک‌های ارتش نازی به‌سوی لهستان را مشاهده کرد و اولین فردی بود که آغاز جنگ جهانی دوم و مهم‌ترین خبر قرن بیستم میلادی را مخابره کرد.

خبر اعلام جنگ جهانی دوم، یکی از مهم‌ترین گزارش‌های خبری قرن بیستم بود که «هالینگورث» در سن ۲۷ سالگی در گزارشی در روزنامه دیلی تلگراف آن را به جهانیان اعلام کرد.

«هالینگورث» در سال ۱۹۱۱ در شهر لستر انگلستان به دنیا آمد و پس از اعلام خبر جنگ جهانی دوم به‌عنوان خبرنگار ثابت و اصلی روزنامه دیلی تلگراف فعالیت کرد. او پس از جنگ جهانی دوم به عنوان خبرنگار جنگ در خاورمیانه و ویتنام نیز  به فعالیت پرداخت و سرانجام در سن 105 سالگی در هنگ‌کنگ درگذشت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن سالگی درگذشت خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن سالگی درگذشت



لینک منبع :خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت

خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت itresan.com/.../خبرنگار-اعلام‌کننده-شروع-جنگ-جهانی-دو/.html‏ - ذخیره شده «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان خبرنگار پاره‌وقت در روزنا. بعد خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت 3my.ir/156/خبرنگار-اعلام‌کننده-شروع-جنگ-جهانی-دو/‏ 12 ژانویه 2017 ... «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان ... خبرنگار اعلام کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت ... tnews.ir/آی-تی-رسان/c35d77876130.html‏ - ذخیره شده «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به عنوان خبرنگار پاره وقت در ... خبرنگار اعلام کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت tnews.ir/news/c35d77876130.html‏ 12 ژانویه 2017 ... «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به عنوان ... خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن ۱۰۵ سالگی درگذشت hi01.ir/خبرنگار-اعلام‌کننده-شروع-جنگ-جهانی-دو/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان ... درگذشت نخستین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را اعلام کرد ... khabarfarsi.com/u/31285185‏ 10 ژانویه 2017 ... خبرنگار اعلام کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت. دوم، یکی از مهم ترین گزارش های خبری قرن بیستم بود که هالینگورث در سن 27 ... مرگِ زنی که جنگ جهانی دوم را خبر داد+عکس - فانوس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31371051‏ 12 ژانویه 2017 ... خبرنگار اعلام کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت ... بود که هالینگورث در سن 27 سالگی در گزارشی در روزنامه دیلی تلگراف آن را به ... خبرنگار اعلام‌کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن 105 سالگی درگذشت ... doornegar.com/خبرنگار-اعلام‌کننده-شروع-جنگ-جهانی-دو/‏ - ذخیره شده «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن ۱۰۵ سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به‌عنوان خبرنگار پاره‌وقت در ... خانم خبرنگاری که جنگ جهانی دوم را اعلام کرد درگذشت + تصاویر - قطره www.ghatreh.com/.../خانم-خبرنگاری-جنگ-جهانی-دوم-اعلام-کرد-درگذشت-تصاویر‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... خبرنگار خانمی که خبر جنگ جهانی دوم را اعلام کرد، در سن 105 سالگی در هنگ ... خبر داد که اعلام کننده خبر آغاز جنگ جهانی دوم، در سن 105 سالگی، در جمع ... خبرنگار اعلام کننده شروع جنگ جهانی دوم در سن ۱۰۵ سالگی درگذشت ... parsipoo.ir/news/.../خبرنگار-اعلام-کننده-شروع-جنگ-جهانی-دوم-د/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2017 ... «کلر هالینگورث» اولین خبرنگاری که خبر آغاز جنگ جهانی دوم را مخابره کرد در سن 105 سالگی درگذشت. این خبرنگار انگلیسی ابتدا به عنوان ...