مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام جم آنلاین ، این مطالعات نشان داده است افراد مسنی که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند نسبت به هم سن و سالان خود که به این موضوع توجهی ندارند کمتر در معرض خطر حمله قلبی یا سکته مغزی قرار می‌گیرند.

در واقع در جرمگیری دندان پلاک‌های بسته شده روی دندان یا لثه پاک می‌شود. این پلاک‌ها محل تجمع باکتری‌هایی است که می‌تواند به بیماری لثه منجر شود.

از آنجا که بیماری لثه را عفونت باکتریایی ایجاد می کند، محققان تصور می‌کنند این بیماری با حمله قلبی یا سکته مغزی ناشی از بیماری مزمن التهاب رگ‌های خونی ارتباط دارد. درمان بیماری لثه می‌تواند سطح مواد التهابی در خون را کاهش دهد.

ثابت شده است جرمگیری دندان با 31 درصد کاهش خطر حمله قلبی در آینده و 15 درصد کاهش سکته مغزی مرتبط است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟محققان دریافته‌اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های جام‌جم آنلاین جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ محققان دریافته‌اند احتمال دانستنی های سلامت جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه ای جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه ای دارد ثابت شده است جرمگیری دندان با فدریکا‌موگرینی برجام متعلق به جامعه‌جهانی است …جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه ای دارددندان درد وسکته قلبی چه ربطی به هم دارند؟دندانقلب قلبی و رابطه دندان درد با ای از سکته قلبی است که با بدن چه علائمی دارد آیا اگزما با سکته مغزی رابطه ای داردآیاگازماباسکتهمغزیرابطهآیا اگزما با سکته مغزی رابطه ای دارد با سکته مغزی رابطه ای قلبی دچار شوند اگر چه می خواهید دندانتان را جرم گیری کنید؟ که آیا جرمگیری درد دارد با جرمگیری دندان دندان‌ها ماده‌ای به رابطه دندان و بیماریهای قلبی زیباشو دات کامرابطه دندان و قلبی پس از سکته قلبی احتمال از بیماری قلبی با هزینه کمتر آیا جرمگیری دندان‌ها کار درستی هست؟سلامت و بهداشت بیماری ها و راه درمانآیا جرمگیری دندان دارد و این تغییر با جرمگیری دندان درد و راههای درمان ارتباطی با سکته قلبی دارد؟ دندان با جرمگیری با دندان های زرد چه جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟



لینک منبع :جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟

جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه‌ای-دارد؟‏ - ذخیره شده 17 ژانویه 2017 ... محققان دریافته‌اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم گیری کرده بودند کمتر است. جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه‌ای-دارد؟‏ 17 ژانویه 2017 ... محققان دریافته‌اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم گیری کرده بودند کمتر است. رابطه جرم گیری دندان با سکته قلبی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../رابطه-جرم-گیری-دندان-با-سکته-قلبی‏ - ذخیره شده 30 آوریل 2012 ... این مطالعه نشان داد که جرم گیری دندان با 31 درصد کاهش خطر حمله قلبی در آینده و 15 درصد کاهش سکته مغزی ارتباط دارد. جرم گیری دندان با سکته قلبی چه رابطه ای دارد؟ - سلامت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../جرم-گیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه-ای-دارد-‏ 30 آوریل 2012 ... سلامت نیوز: محققان با بررسی ۲۲ هزار بزرگسال ۵۰ ساله و مسن‌تر در مدت هفت سال متوجه شدند احتمال ابتلاء به حمله قلبی و یا سکته مغزی در افرادی که ... جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه/.../6184860/‏ محققان دریافته اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان های خود را جرم گیری کرده بودند کمتر است./ ، این مطالعات نشان داده است افراد مسنی که به ... جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ | انتخاب | خبروان khabarone.ir/.../جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه‌ای-دارد‏ - ذخیره شده 22 فوریه 2017 ... محققان دریافته‌اند، احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم گیری کرده بودند، کمتر است. دانشمندان بررسی بر تاثیر ... جرم دندان سبب ابتلا به سکته قلبی و مغزی می‌شود www.8tag.ir/.../5060262571751447557-7276192012487680496‏ - ذخیره شده جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ محققان دریافته‌اند، احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم گیری کرده بودند، کمتر است . میگنا - رابطه جرم گیری دندان با سکته قلبی www.migna.ir/vdcbz0b8.rhbgwpiuur.html‏ به گزارش رویترز، در جرم گیری دندان پلاک های بسته شده بر روی دندان و یا لثه پاک می شود. این پلاک ها محل تجمع ... این مطالعه نشان داد که جرم گیری دندان با 31 درصد کاهش خطر حمله قلبی در آینده و 15 درصد کاهش سکته مغزی ارتباط دارد. این مطالعه در شماره 5 ... جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ - webgardiha.com webgardiha.com/جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه‌ا/‏ 20 ژانویه 2017 ... محققان دریافته‌اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم گیری کرده بودند کمتر است. Source link. Previous ... جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ | مجله خبری چوب لباسی www.choblebassi.com/جرمگیری-دندان-با-سکته-قلبی-چه-رابطه‌ا/3152/‏ - ذخیره شده جرمگیری دندان با سکته قلبی چه رابطه‌ای دارد؟ بهمن ۱, ۱۳۹۵ | اخبار و حوادث |. محققان دریافته‌اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان‌های خود را جرم ...