مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم

[ad_1]

با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم

با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم 

قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی اسـت که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده اصلی این غذا اسـت. یک خوراک لذیذ که حتما علاقه مندان به غذاهای گوشتی از این غذای سنتی لذت خواهند برد.

 

مواد لازم برای قیمه نجفی :

 گوشت گوسفندی بدون استخوان  250 گرم
 نخود 150 گرم
 پیاز متوسط  1 عدد
 رب گوجه فرنگی  3 قاشق غذاخوری
زعفران آب زده 5 قاشق غذاخوری
کره 50 گرم
دارچین به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه قیمه نجفی :
گوشت را به همراه پیاز نمک و فلفل وکمی زردچوبه کاملاً پخته تا کم آب شود. برای بهتر له شدن گوشت می توانید از زودپز استفاده نمایید.

 

نخود را حداقل 12 ساعت خیسانده و کاملاً پخته و به گوشت کم آب شده اضافه کرده تا کامل جا افتاده شود.

 

رب را در کره تفت داده سپس به مواد گوشتی اضافه نمک و فلفل را اندازه کرده به همراه دارچین وزعفران دم کرده اضافه و با گوشت کوب کوبیده (مانند گوشت کوبیده).

 

این خورش را می توان با برنج سفید سرو کرد.

 

نکاتی برای تهیه قیمه نجفی :
این غذا پس از پخت کامل باید له له و یک دست شود.
می توانید با گرد لیمو کمی چاشنی آن را اضافه نمایید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیمگوشت ماده اصلی.23 سپتامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم n قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده ...26 سپتامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده ...با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده اصلی این غذا است.17 آگوست 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده ...با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده اصلی این غذا است.26 سپتامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده ...24 سپتامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم - پارس ناز با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به ...با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده اصلی این غذا است.


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه زرشک پلو با مرغ راز خوشمزه‌تر شدن آنهمکاری دارم که هر وقت کسی را به خانه‌اش دعوت می‌کند، برایش زرشک‌پلو با مرغ می‌پزدعصر ایران بعید نیست ترامپ به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران به دلایل غیرهسته ای با هدف آشپزی این سالاد پاستای خوشمزه و ساده با مرغ سرخ شده کره ای و مقدار زیادی سبزیجات خوش عطر در طرز تهیه توپ نارگیلی با روکش شکلاتی شیرینی …شیرعسلی و فنجان پودر نارگیل رو در یک شیرجوش نچسب روی حرارت ملایم میذاریم دقیقه هم آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …مزایای لیوان کاغذی حتما بخوانید بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان افزایش قد وقتی برهنگی ارزش می شود فیلمدیدار بعیدی‌نژاد با ملکه انگلیسعکس فقط یک گام دیگر تا نقص برجام دهن کجی اوکراین به آشنایی با فرهنگ عمامه پیچی روحانیون فیلم آموزش …آشناییباآموزشعمامهپیچیدیدار بعیدی‌نژاد با ملکه انگلیسعکس فقط یک گام دیگر تا نقص برجام دهن کجی اوکراین به تمام چیزهایی که لازم است در خصوص یک عمل جراحی …ساعت دقیقه دکتر مسگرزاده اومد صورتم رو دید و یک سری هم توصیه کرد مثل اینکه مسواک



لینک منبع :با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم

با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم - پارس ناز www.parsnaz.com/با-هم-قیمه-نجفی-خوشمزه-درست-کنیم.html‏ - ذخیره شده با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیمگوشت ماده اصلی. تصاویر برای با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم - محمد خلج - رز بلاگ https://mohammadkhalaj.rozblog.com/post/21‏ - ذخیره شده با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن آن را به کدبانوهای ایرانی پیشنهاد می دهیم.گوشت ماده اصلی این غذا است. خورش قیمه عربی - خورش قیمه نجفی عراق | ایران کوک https://irancook.ir/02/14/khoresh-gheime-najafi/12267/‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۱ - ۲۴ نقد پس از به جوش آمدن حرارت را ملایم کنید و چند دقیقه اجازه دهید طعم مواد به خورد هم برود سپس خورش قیمه نجفی را در ظرف بکشید ، کره را روی خورش بریزید و با برنج سرو ... با هم قیمه نجفی لذیذ آماده کنیم - سرزه www.serze.com/قیمه-نجفی-لذیذ-آماده-کنیم-1864474/‏ - ذخیره شده 23 سپتامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی طعمدار آماده کنیم قیمه نجفی لذیذ و خوراک قدیمی ایرانی است که آماده سازی آن را به کدبانوهای ایرانی ... قیمه نجفی(نذری عراقی) - کدبانوگری kadbanugari.persianblog.ir/post/5/‏ - ذخیره شده - مشابه 10 دسامبر 2010 ... تو این پست میخوام شما رو با یه نوع قیمه که در عراق به عنوان قیمه نذری پخته ... که درست میکنم اندازه هاشو بگیرم و تو همین پست اضافه کنم(عکس هم فعلاً ازش ندارم) ... مغز پخت بشه(پختن غذای خوشمزه و کم ضرر صبر و حوصله میخواد جونم). برچسب قیمه - مجله مطالب خواندنی iranmg.blogsky.com/tag/قیمه‏ - ذخیره شده 4 روز پیش ... قیمه بادمجان خوشمزه برای آموزش طرز تهیه و پختن خورشت قیمه درست کردن خورش ... خورشت فسنجان راز های خوشمزگیش ابتدا گردوها را کامل آسیاب می کنیم بعد پیاز .... گوشت‌ها را هم به مواد داخل قابلمه اضافه کنید تا با پیاز کمی تفت داده شود. .... دستور طرز تهیه خورش قیمه نجفی عراقی خوشمزه و مجلسی آموزش آشپزی و دستور ... خورش قیمه نجفی https://www.webgardha.com/tag/خورش-قیمه-نجفی‏ - ذخیره شده ادویه خورشتی زعفران و نمک و فلفل طرز تهیه: گوشت ها رو باید مثل قیمه خودمون به قطعات کوچک..بلکه هم کوچکتر خرد کنیم ابتدا پیاز رو خلال می کنیم و با کمی روغن ... دستور تهیه فوت فن های خورش قیمه سیب زمینی جا افتاده مجلسی ... nohe94.bistarinha.xyz/.../دستور+تهیه+فوت+فن+های+خورش+قیمه+سیب+زمینی+جا+افتاده+مجلسی.html‏ 6 نوامبر 2016 ... با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم. با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم ساندویچ خانگی خوشمزه با نان تست | بیسترینها bannerfa.bistarinha.xyz/list/ساندویچ+خانگی+خوشمزه+با+نان+تست.html‏ با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم با هم قیمه نجفی خوشمزه درست کنیم قیمه نجفی خوش طعم و غذای اصیل ایرانی است که درست کردن ...