مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند!

[ad_1]
همه انسان ها شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و کم پیش می آید دو نفری را پیدا کنید که از هر نظر مشابه هم فکر و رفتار می کنند. این خاصیت و جذابیت انسان بودن اســت.
آدم های مختلف با تیپ های شخصیتی متنوع در دنیا وجود دارند و مشغول کار هستند. اما با وجود همه این تفاوت ها، برخی تیپ های شخصیتی مشابهی در همه جای دنیا و در شرکت های مختلف حضور دارند که می توانند افراد موفق یا ناموفقی باشند. ما در این مطلب، 5 تیپ شخصیتی ناموفق را انتخاب کرده ایم که شاید شما هم در محل کارتان با آنها برخورد داشته باشید. یا شاید حتی خودتان (متاسفانه) یکی از آنها باشید.

شایعه‌پراکن
 فکرهای گروهی نوعی مشکل روانشناسی اســت که موجب ایجاد شایعه در محل کار می شود. افرادی که به طور دسته جمعی همیشه به همه چیز اعتراض دارند و مثلا چرا سیستم‌عامل کامپیوترها آپ‌دیت نیست، چرا ایده های جدید در گروه مطرح نمی شود، چرا سیاست شرکت به این شکل اســت و ... . این افراد را خیلی راحت می توان در میان بقیه تشخیص داد. به ویژه اگر تازه وارد شرکتی شده باشید، دید بهتری به این موضوع خواهید داشت. این افراد اصولا با هم متحد هستند و نظرات عجیبی در جلسات مطرح می کنند و همیشه به همه چیز اعتراض دارند. اگر خود را از آنها جدا کنید، مورد آزار آنها قرار می گیرید و اگر به آنها ملحق شوید، احتمال پیشرفت و ترفیع خود را زیر سوال برده اید. انتخاب با خود شما اســت!

زودباور
 اصطلاحا می توانیم به این افراد، انسان های «گول‌خور» بگوییم. افرادی که خیلی سریع و بدون هیچ جست‌وجویی هر حرفی را قبول و باور می کنند. نخستین موردی که باید در زمینه شغل خود به عنوان کارمند بدانید، این اســت که حرف های شرکت را باور نکنید. وقتی شرکت می گوید بیشترین حقوقی که در توانش اســت را به شما می دهد، باور نکنید. باور نکنید اگر شرکت می گوید امسال بودجه و درآمد کمی دارد و شاید در سال آینده جبران کند. شرکت ها همیشه می خواهند با کمترین حقوق ممکن از کارمند خود بیشترین کار را بکشند. قرار نیست هر حرفی که آنها می گویند را شما قبول کنید.

عذرخواهی کننده
افرادی که به طور مدام برای همه چیز در محل کار عذرخواهی می کنند اعتماد به نفس لازم را ندارند. آنها همیشه مشکلات و کمبودها را یادآوری می کنند و این برای کسب‌وکار به هیچ وجه روش مناسبی نیست. به طور مثال، وقتی می گویید: «می دانم ما بودجه کافی نداریم اما ...» در آن معامله یا بحث بازنده خواهند بود. به این دلیل که آنها به جای صحبت در مورد موضوع موردبحث، مشکلات و کمبودها را نشان می دهند. نمی توان از این افراد پرهیز کرد اما می توان یکی از آنها نبود. شرکت به شما پول می دهد زیرا می داند شایستگی آن را دارید. شما آنجا هستید زیرا کارهای آنها را به خوبی انجام می دهید و مهارت های شما دقیقا همان چیزهایی اســت که آنها می خواهند. پس چرا طوری رفتار می کنید که گویا به آنجا تعلق ندارید؟ به خود و مهارت های خود ایمان داشته باشید و برای هر مساله کوچکی نترسید و عذرخواهی نکنید.

ترسو
انسان ها وقتی می ترسند کارهای عجیبی از خود نشان می دهند. افراد ترسو در محل کار می توانند مشکلات عدیده ای نیز برای دیگران به وجود بیاورند. اگر همیشه از اخراج شدن در هراس باشید، مطمئن باشید همیشه انگشت نمای دیگران خواهید بود. اگر پروژه گروهی خوب پیش نرود، همه شما را مقصر این داستان خواهند دانست. شاید حتی برای حفظ موقعیت خود از روی ترس، زیرآب همکاران خود را نیز بزنند. به جای ترس از دست دادن کار، وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. شاید لازم باشد در این رابطه با مدیر خود صحبت کنید تا کمی ترس هایتان ساکت شوند. هر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید اما ترسو نباشید و موجبات دردسر خود و همکارانتان را فراهم نکنید.

بی تفاوت و بی احساس
 وقتی همکار شما مشکلی برایش پیش می آید خیلی بی تفاوت نباشید. درست اســت که همه کارهای خود و مشکلات خود را دارند، اما بد نیست اگر می توانید به او در انجام کارها و وظایفش کمک کنید.
همه ما انسان ها گاهی مورد قضاوت های نادرست قرار می گیریم و دیگران نمی توانند ما را درک کنند. به طور مثال، اگر خانمی برای زایمان خود مرخصی می گیرد، تصور نکنید او به تعطیلات می رود و در خانه برای خودش استراحت می کند و این شما هستید که با این همه کار باید وظایف او را هم انجام دهید. کمی شفقت داشته باشید. همیشه اوضاع این گونه نیست.
شاید روزی باشد که شما به کمک همکاران خود نیاز داشته باشید. بنابراین بی تفاوت و سرد نباشید.

برترین ها


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


3 ا کتبر 2013 ... این افراد هیچگاه موفق نمیشوند! آدم های مختلف با تیپ های شخصیتی متنوع وجود دارند و مشغول کار هستند. با وجود همه این تفاوت ها، برخی تیپ های ...این افراد هیچگاه موفق نمیشوند! آدم های مختلف با تیپ های شخصیتی متنوع وجود دارند و مشغول کار هستند. با وجود همه این تفاوت ها، برخی تیپ های شخصیتی مشابهی در ...29 آوريل 2015 ... تمام رهبران موفق، کارآفرینان و نیز ایدهآلیستهای موفق، این مسیر را پیمودند. ... یکی از اشتباهاتی که افراد موفق هرگز مرتکب نمیشوند، لفاظی و ...2 روز پیش ... هیچ دیدگاهی برای این افراد هیچ گاه هدایت نمی شوند! ... برخی ... 11 عادت یک رویاپرداز بسیار موفق - رایبد ... رویاپردازان موفق هیچ گاه نا امید نمی شوند.( این افراد هیچگاه موفق نمیشوند! )) ... راههای فکر کردن همانند افراد موفق ... تحول سلامت با قوت ادامه می یابد/ هر کسی که تریبونی در اختیار گرفت نمیتواند قانونگذاری کند.13 جولای 2016 ... این دسته از افراد هیچگاه در کارشان موفق نمی شوند دکتر ترِیویس برَدبِری مشهور ترین نویسنده در زمینه هوش هیجانی(احساسی) و رئیس کل تَلِنت اسمارت ...در حال بارگیری لطفا صبر کنید ::: نقل قول این افراد هیچگاه موفق نمیشوند! www.rozex.rozblog.com. صفحه اصلی انجمن ورود عضویت خوراک نقشه تماس با ما طراح.23 سپتامبر 2016 ... هیچگاه در شغلشان موفق نمی شوند این افراد هیچگاه در شغلشان موفق نمی شوند همه انسان ها شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و کم پیش می آید دو نفری ...19 نوامبر 2014 ... عامل اصلی عدم موفقیت در زندگی این است ! آنها در هر شرایطی فقط مشکلات را میبینند. همیشه شکایت میکنند که آفتاب خیلی داغ است، باران گلهای ...


کلماتی برای این موضوع

تجارت فروش موفقاستخدام بهترین افراد در واحد فروش آنچه می خوانید مقدمه ی کتابِ استخدام بهترین افراد مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایرانآموزش …سمینار اهمیت فرایند ثبت ملی و بین المللی نشان تجاری دوره های آذرماه مرکز آموزش و نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی ازدواج سن مناسب معیار مناسب و انگیزه ازدواج در افراد ازدواج سن مناسب معیار مناسب و انگیزه ازدواج در افراد مختلف مرجع کامل اطلاعاتمشروب خواری،الکل خواری لامرد نوشتمقدمه ایران جزء کشورهایی قلمداد میشود که در آن مصرف مشروبات الکلی ممنوع است این فیلم سمینار بزرگ مدرسه استادی برج میلاد …من می‌خواهم فیلم این سمینار را تهیه کنم گام بعدی چیست؟ برای این کار کافیست روی دکمه پله پله تا ملاقات خدا داستان های کوتاه آموزنده و جالبهمه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستیچرا در اسلام برده داری و کنیزداری ممنوع نشد؟ شهر سوالبا عرض سلام آنچه باید مورد دقت قرار گیرد اینکه قضاوت در مورد یک مکتب از عمل افراد جدا رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبرخی افراد در رابطه ی جنسی خود دچار اضطراب می شوند که به دلیل تصویر ذهنی آن ها از مردمی که سال عمر می‌کنند و هرگز بیمار نمی‌شوند …به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، مردم هونزا قد و قامتی بلند ، بنیه ای



لینک منبع :این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند!

این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../این-افراد-هیچگاه-موفق-نمی‌شوند‏ - ذخیره شده - مشابه 3 ا کتبر 2013 ... این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند! آدم های مختلف با تیپ های شخصیتی متنوع وجود دارند و مشغول کار هستند. با وجود همه این تفاوت ها، برخی تیپ های ... تصاویر برای این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند! افرادی که هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند! - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../افرادی-که-هیچ‌گاه-موفق-نمی‌شوند‏ افرادی که هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند! چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 15:21. در این مطلب، ۵ ویژگی شخصیتهای ناموفق را انتخاب کرده‌ایم که شاید شما هم در محل کارتان با آن‌ها ... این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند! - اعصاب و روان - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/83916/این-افراد-هیچگاه-موفق-نمی‌شوند!‏ 5 ا کتبر 2013 ... برخی تیپ های شخصیتی در شرکت های مختلف حضور دارند که می توانند افراد موفق یا ناموفقی باشند. این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند! | پایگاه خبری تحلیلی گرمسار آنلاین www.garmsaronline.ir/?q=taxonomy/term/747/0‏ 5 ا کتبر 2013 ... گرمسارآنلاین :همه انسان ها شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و کم پیش می آید دو نفری را پیدا کنید که از هر نظر مشابه هم فکر و رفتار می کنند. این ... این افراد هیچ گاه هدایت نمی شوند! - بیتوته www.beytoote.com/religious/.../people2-never-driven.html‏ - ذخیره شده خداوند آنگاه که انسان را آفرید، بی راهنمایش رها نکرد که به هر سویی خواست برود و هر کاری خواست بکند، بلکه سلسله ارسال رسل را تبیین کرد و همراه این پیامبران منبع ... این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند tabnakbato.ir/fa/news/28471/‏ - ذخیره شده 20 فوریه 2016 ... این افراد هیچگاه موفق نمی‌شوند. همه انسان ها شخصیت های منحصر به فرد خود را دارند و کم پیش می آید دو نفری را پیدا کنید که از هر نظر مشابه هم فکر و ... افراد موفق هر روز این ۹ کار را تکرار می‌کنند | شبکه www.shabakeh-mag.com/success-and-entrepreneurship/3366‏ - ذخیره شده در زیر فهرستی از کارهایی آورده شده که افراد موفق هر روز به آن عمل می‌کنند: ... اما لزوما همیشه برنده نمی‌شوند؛ همیشه موفق نمی‌شوند. ... ممکن است بیافتد؛ اما اگر تلاشی نکنید و چیزی بیرون ندهید هیچ‌گاه فرصت قرار گرفتن در این مسیر را پیدا نمی‌کنید. 7 جمله ای که افراد موفق هیچگاه بر زبان نمی آورند - دیجیاتو digiato.com/.../7-جمله-ای-که-افراد-موفق-هیچگاه-بر-زبان-نم/‏ - ذخیره شده - مشابه 23 آگوست 2015 ... گفتنی است افراد موفق هیچگاه این هفت جمله را به زبان نمی آورند زیرا با طرز ... یکی از اشتباهاتی که افراد موفق هیچگاه مرتکب نمی شوند، لفاظی و یاوه ... ۹ عبارتی که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند | چطور chetor.com/8370-افراد-هوشمند-عبارات-منفی/‏ در این نوشته شما با جملات منفی‌ آشنا می‌شوید که افراد باهوش هرگز در مکالمه‌ها به‌کار نمی‌برند .... مقاله مرتبط: ۱۵ اشتباه زبان بدن که افراد موفق مرتکب نمی‌شوند ...