مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

[ad_1]
خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد.

وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم‌گیری شده بود ولی با توجه به قولی که داده بودم امروز موضوع و مطالب مطرح شده را با رییس محترم جمهور مطرح کردم و امیدوارم به زودی مشکل حل شود.

این در حالی است که بیش از 90 درصد از کاربران با ارسال کامنت به سایتهای خبری، صفحه وزیر ارتباطات و حتی صفحه رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به فیلتر بازی کلش اعلام کرده اند.

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کردواعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

کارشناسان نیز فیلتر کلش را راهی غیر منطقی می دانند که باعث رونق بازار فیلترشکن فروشها شده و باعث می شود بسیاری از جمعیت کم سن و سال گیمرهای کلش با استفاده از فیلترشکن، وارد سایت های مستهجن شده و آمار خطا و جرم و جنایت برخلاف تصور فیلترکنندگان بالاتر هم برود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

قطع سخنان روحانی در کرمانشاه با شعارهای مردمروحانیدرباشعارهایمردمحجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شددست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات …سید اقای اخوندی همه تلاش خود را روی خراب کردن و ویران شدن مسکن مهرگذاشته است وزیری که قطع سخنان روحانی در کرمانشاه با شعارهای مردم حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد کرمانشاه شد دست پنهان آخوندی در کاهش اقبال روحانی در انتخابات دوازدهم خریدار ازاد واقعا این یک کلاه برداری هست مدیران شرکت شیده شیاد هستند مسئولین باید با



لینک منبع :واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد

واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد‎Cachedواعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد. وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. امتیاز خبر: 92 از ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد + ... - صبحانه آنلاین sobhanehonline.com/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد-عکس‎Cached1 ژانویه 2017 ... وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد/6695460 خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس ... - دمادم https://damadam.ir/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد.../6692083 وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام کرد: اگرچه موضوع بازی کلش در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تصمیم گیری شده بود ولی با توجه به ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - برترین ها 94.182.146.175/fa/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد. وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. امتیاز خبر: 92 از ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صحبت-کرد/ 31 دسامبر 2016 ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد. وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد +عکس econews.com/5x560396 9 ژانویه 2017 ... اقتصاد ایران: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - کشاورزنیوز keshavarznews.ir/1395/10/12/واعظی-با-روحانی-درباره-کلش-آف-کلنز-صح/ واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد. کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): خبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن ... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد - گذار نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/30744171 2 ژانویه 2017 ... واعظی با روحانی درباره کلش آف کلنز صحبت کرد. خبرآنلاین: وزیر ... صورت اشتباه نظام با صدای بلند اعلام می کرد اشتباه کردیم. البته همان رئیس ... واعظی با روحانی درباره «کلش آف کلنز» صحبت کرد - پورتال خبری و ... tnews.ir/news/aaed77175363.html‎Cachedخبرآنلاین: وزیر ارتباطات از پیگیری موضوع رفع فیلتر کلش و مطرح کردن آن با سوی رییس جمهور خبر داد. وزیر ارتباطات در پست خود بر روی شبکه اینستاگرام اعلام ...