مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است

[ad_1]

گاردین:

زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است

دانش > محیط زیست جهان - همشهری آنلاین:
روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر لندن، به نقل از کارشناسان محیط زیست هشدار داد که این کلان‌شهر، طی سال جدید میلادی با افزایش آلودگی هوا دست و پنجه نرم خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه گاردین نوشت: بر اساس قانون، ذرات سمی دی اکسید نیتروژن در هر ساعت نبایستی از 200 میکروگرم در مترمربع و به طور کلی 18 بار در سال تجاوز کند؛ این در حالی است که این میزان امروز (جمعه) در خیابان بریکستون در قلب لندن شکسته شد.

این روزنامه انگلیسی با بیان این که میزان آلودگی هوا در برخی از مناطق شهر لندن طی سال گذشته بالغ بر یک هزار بار از حد مجاز آلودگی هوا فراتر رفت نسبت به روند فزاینده آلودگی هوا در پایتخت انگلیس طی سال جاری میلادی هشدار داد.

گاردین نوشت: صادق خان، شهردار لندن به دنبال راهکارهای عملی و موثر برای کاهش سطح آلودگی هوای لندن بوده و از دولت تقاضای افزایش اعتبارات در این رابطه کرده است.

این روزنامه انگلیسی افزود: "الن اندروز" وکیل انگلیسی و عضو کارزار مدنی"کلاینت ارث" که پیش‌تر از دولت انگلیس به دلیل اهمال در خصوص رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا شکایت کرده بود، می‌گوید: این یک تذکر دوباره، در خصوص افزایش شرم‌آور آلودگی هوای لندن است. دولت باید از طرح شهرداری در خصوص مقابله با آلودگی هوا حمایت کند. ما نیازمند اقدامی سریع و زودبازده هستیم تا از جان ساکنین لندن محافظت کنیم.

یک سخنگوی شهرداری لندن نیز روز جمعه اعلام کرد که به زودی 10 منطقه این شهر به فهرست طرح مقابله با آلودگی هوا اضافه خواهد شد.

گاردین نوشت: "جنی بیتس" عضو کارزار دوستان زمین گفت: "آلودگی هوا یک تهدید جدی برای سلامت انسان، به ویژه کودکان و افراد آسیب‌پذیر به شمار می‌رود. ترافیک خیابانی و خودروهای دیزلی مشکل اصلی هستند. دولت باید هر چه سریع‌تر اقدام کند و ماشین‌های دیزلی را تا سال 2025 از خیابان‌ها جمع کند".

پیش از این یک کمیته پارلمانی مجلس عوام در گزارشی انتقادی ضمن هشدار نسبت به آثار سوء آلودگی هوا برای سلامتی مردم و محیط زیست انگلیس، گفته بود این آلودگی سالانه باعث مرگ زودرس 40 تا 50 هزار تن از مردم این کشور می‌شود که از این میزان 9 هزار تن تنها مربوط به ساکنین لندن است.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط کمیته محیط‌ زیست مجلس عوام انگلیس، ترافیک وسایل نقلیه موتوری سبب انتشار 42 درصد از مونوکسید کربن، 46 درصد از دی‌اکسید نیتروژن و 26 درصد از سایر گازهای خطرناک آلوده‌کننده در هوای شهرهای این کشور شده است.

دی‌اکسید نیتروژن، دی‌اکسید گوگرد و مونواکسید کربن از جمله گاز‌های بسیار خطرناکی هستند که افزایش میزان آنها در هوا می‌توانند سبب ایجاد و تشدید بیماری‌های ریوی، قلبی، سرطان و عوارض شدید پوستی و چشمی شوند.

به گفته کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل آلودگی هوا در لندن و سایر کلانشهرهای انگلیس تعداد بسیار زیاد خودروهای دیزلی در این کشور عنوان شده است.

برخی ارزیابی‌های صورت گرفته نشانگر آن است که هوای خیابان آکسفورد که از مهم‌ترین مراکز خرید در پایتخت انگلیس شمرده می‌شود، عمدتاً به دلیل تردد بیش ‌از حد خودروهای دیزلی (اتوبوس‌های شهری) از نظر میزان دی‌اکسید نیتروژن آلوده‌ترین مکان دنیا است.

انجمن سلطنتی پزشکان انگلیس چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که آلودگی هوا سالانه حدود 40 هزار مرگ زودرس در انگلیس را منجر می‌شود که هر سال 20 میلیارد پوند برای این کشور هزینه در بردارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقالاتمقالات بررسی عوامل موثر در آلودگی هوا و منابع آب دبیرستان نمونه دولتی گرگان و کاروفناوری کَلالهبه وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در زنان نیمه‌ عریان در خیابان‌های تهران تصاویر – ……تصور کنید ۳۰ سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که عکس پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هواییایراندرنبردهایهواییزنده‌یاد تیمسار سرتیپ جلیل زندی پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هوایی سالهای مردم نگاری یک بیماری فرهنگ شناسیاین مقاله در فصلنامه انسان شناسی شماره که در تیر بیرون آمد انتشار یافت موقع نگارش پارسی نیوزخبرگزاری مهر سازمان ملل از ثبت بیش از ۱۹ هزار قربانی در جریان اقدامات خشونت بار و قدکوتاه ترین بدنساز جهان را بشناسید تصاویرآدیتیا رومئو دو فردی هندی است که به عنوان کوتاهترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت گلشیفته فراهانی روز به روز شبیه تر به شیطان …گلشیفتهفراهانیروزبهروزمپ بنظر شما ظاهر گلشیفته فراهانی شبیه به کسی است که دارد از مال مردم خوری شکایت می کند؟مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچیده از …مرض قند فشار خون کمر درد پادرد و انواع دردهای جسمی افسردگی تنگی نفس آسم چاقی ۱ سایت خود را در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی ثبت نمایید مقالات مقالات بررسی عوامل موثر در آلودگی هوا و منابع آب دبیرستان نمونه دولتی گرگان و دانشگاه کاروفناوری کَلاله به وبلاگ کاروفناوری کلاله خوش آمدید دوستان لطف نمایید در نظر سنجی کاروفناوری که در قسمت زنان نیمه‌ عریان در خیابان‌های تهران تصاویر – جدیدترین اخبار تصور کنید ۳۰ سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که هیچ عکس پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هوایی درنبردهایهوایی زنده‌یاد تیمسار سرتیپ جلیل زندی پرافتخارترین خلبان ایران در نبردهای هوایی سالهای جنگ و پارسی نیوز «خبرگزاری مهر» سازمان ملل از ثبت بیش از ۱۹ هزار قربانی در جریان اقدامات خشونت بار و قدکوتاه ترین بدنساز جهان را بشناسید تصاویر آدیتیا رومئو دو فردی هندی است که به عنوان کوتاهترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی اسانس ها خبرگزاری پردیس کلیات گردشگری گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می مطالب زیبا پندآموز و جالب متنوع و برچیده از اینترنت سرما نخورده‌اید، سینوزیت دارید باید گفت سینوزیت مثل سرماخوردگی است، با این تفاوت که گلشیفته فراهانی روز به روز شبیه تر به شیطان می شود عکس گلشیفتهفراهانیروز گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی تصاویر گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی گلشیفته فراهانی ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی اصولا شیوه‌های ارزیابی قابلیت اطمینان بر ارزیابی «احتمال خطر» استوار است، البته در گذشته



لینک منبع :زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است

ایرنا - گاردین: زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است www.irna.ir/fa/News/82376738/‎Cached6 ژانویه 2017 ... لندن - ایرنا - روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر لندن، به نقل از کارشناسان محیط زیست هشدار داد که این کلان شهر، ... Images for زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/07/1597972‎Cached7 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین: روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر لندن، به نقل از کارشناسان محیط زیست هشدار داد که این کلان‌شهر، ... گاردین: زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است - ایرنا ... khabarfarsi.com/u/31028773 6 ژانویه 2017 ... گاردین: زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است. لندن - ایرنا - روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر ... زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../زنگ-خطر-آلودگی-هوا-در-لندن-بار-دیگر-به-صدا-در-آمده-است‎Cached7 ژانویه 2017 ... همشهری آنلاین:روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر لندن، به نقل از کارشناسان محیط زیست هشدار داد که این کلان‌شهر، ... گاردین زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است www.airvideo.ir/.../گاردین_زنگ_خطر_آلودگی_هوا_در_لندن_بار_دیگر_به_صدا_در_آمده_است‎Cachedگاردین زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است. دانلود گزارش تصویری گاردین از زیبایی های دریاچه ارومیه · دانلود نمایشگاه ۵۰۰ سال تاریخ روبات ها در ... گاردین: زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است https://www.espeli.ir/.../گاردین%3A+زنگ+خطر+آلودگی+هوا+در+لندن+بار+دیگر+به+صدا+در+آمده+است‎Cachedلندن - ایرنا - روزنامه گاردین روز جمعه با انتشار گزارشی در خصوص آلودگی هوای شهر لندن، به نقل از کارشناسان محیط زیست هشدار داد که این کلان شهر، طی سال جدید میلادی ... توسعه ظرفیت معابر به ویژه در کلانشهرها، ترافیک زا است | پایگاه ... mohitbanedamavand.ir/1395/.../توسعه-ظرفیت-معابر-به-ویژه-در-کلانشهرها/ 7 ژانویه 2017 ... توسعه ظرفیت معابر به ویژه در کلانشهرها، ترافیک زا است. Posted By: رحمتی ۰ ... گاردین: زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است ... به صدا در آمدن زنگ خطر ریزگردها در آلمان | محیط زیست | DW | 29.01.2017 www.dw.com/fa-ir/به-صدا-در-آمدن-زنگ-خطر...در.../a-37321040‎Cached29 ژانویه 2017 ... شهرهای مونیخ، نورنبرگ و اشتوتگارت در آلمان از آلودگی هوا رنج می‌برند. ... ۵۰ میکروگرم در هر متر مکعب که برای سراسر اتحادیه اروپا اعتبار دارد، شکسته شود، زنگ خطر به صدا درمی‌آید. این اتفاق چندین بار در روز، از ده روز پیش بدین‌سو رخ داده است. ... کارخانه‌های صنعتی و بخاری‌های هیزمی هم از دیگر منابع ریزگردها هستند. گاردین زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است www.vavo.ir/.../گاردین_زنگ_خطر_آلودگی_هوا_در_لندن_بار_دیگر_به_صدا_در_آمده_است‎Cachedگاردین زنگ خطر آلودگی هوا در لندن بار دیگر به صدا در آمده است. دانلود دوربینی که میزان آلودگی هوا را نمایش می دهد · دانلود دستگاه تزریق فوم فیلتر هوا ...