مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه

[ad_1]
مفیدستان:

روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه

روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه

 اگر برای درست کردن یک ناهار عالی می خواهید دست به کار شوید می توانید پاپ کورن میگو را انتخاب کنید که بسیار خوش طعم است. این غذای خوشمزه را می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه درست کرده و از طعم و مزه عالی آن به همراه سس موردنظر خود لذت ببرید.

 

مواد لازم:

۱ پیمانه آرد
۱ قاشق غذاخوری ادویه مخلوط (پاپریکا، فلفل سفید، پودر سیر، پودر پیاز، آویشن و فلفل کاین)
۲ قاشق چایخوری نمک
۱ قاشق چایخوری فلفل سیاه
۴۵۰ گرم میگو (بدون دم و پوست)
۱ عدد تخم مرغ
۳ قاشق غذاخوری شیر
۱ قاشق چایخوری ادویه مخلوط
روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزهطرز تهیه:

1-در یک کاسه متوسط، آرد، ادویه مخلوط، نمک و فلفل سیاه را با یکدیگر مخلوط کنید.

 

2-نیمی از مخلوط آرد را درون زیپ بگ (کیسه های پلاستیکی زیپ دار) قرار دهید.

 

3- میگوها را داخل کیسه ریخته و خوب تکان دهید تا همه سطح میگوها آردی شود.

 

4- در کاسه های جداگانه، تخم مرغ هم زده، شیر و ادویه مخلوط را ریخته و کنار بگذارید.

 

5- روغن را درون تابه بزرگی روی حرارت ملایم داغ کنید تا دمای آن به ۱۸۰ درجه سانتی گراد برسد.

 

6- میگوها را ابتدا درون تخم مرغ، سپس آرد و در آخر درون مخلوط ادویه بغلتانید. آن را تکان دهید تا آرد اضافه شان گرفته شود و سپس درون روغن داغ بیندازید تا دو طرف آن کاملا طلایی گردد.

 

7- این پاپ کورن های میگو را می توانید با سس مورد علاقه خود سرو نمایید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مواد لازم برای شله زرد برای نفر تک آشپزموادلازمبرایشلهزردمواد لازم برای شله زردروش پخت شله زردشله زردآموزش انواع دسرآموزش انواع غذاهاآشپزی آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستآموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …نان های مغزدار خوشمزه گزینه عالی برای عصرانه و میان وعده مدرسه بچه ها مواد لازم برای روش برای سوزاندن کالری در یک روزیکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید که این به روش برای سوزاندن کالری در یک روز روش برای سوزاندن کالری در یک روز یکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هایی به جز ورزش و رژیمکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان اولین و پر فروش ترین دکتر برند دنیا؛ ساخت آمریکا از سال دکتر مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت …با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست مواد لازم برای شله زرد برای نفر تک آشپز موادلازمبرایشله مواد لازم برای شله زرددستور تهیه شله زرددستور شله زردآموزش تصویری پخت شله زردطرز تهیه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با نان های مغزدار خوشمزه گزینه عالی برای عصرانه و میان وعده مدرسه بچه ها مواد لازم برای نان های روش برای سوزاندن کالری در یک روز یکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کالری بیشتری بسوزانید که این به کمک یک هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هر چیزی که تو لاغر شدن به دردمون میخوره اینجا هست روش هایی به جز ورزش و رژیم روش برای سوزاندن کالری در یک روز روش برای سوزاندن کالری در یک روز یکی از اساسی ترین روش ها برای کم کردن وزن این است که کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان محصولات اولین و پر فروش ترین دکتر برند دنیا؛ ساخت آمریکا از سال دکتر هاوارد مامانایی که بچه هاتون به پروتئین گاوی حساسیت داشتن بیایید تو با این روش سرماخوردگی دائم فرزندتان را درمان کنید داروی اشتباه به کودک‌تان داده‌اید؟



لینک منبع :روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه

Images for روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه پاپ کورن میگو؛ غذای 30 دقیقه‌ای - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../پاپ-کورن-میگو-غذای-30-دقیقه‌ای‎Cached20 ژانویه 2017 ... این غذای خوشمزه را می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه درست کرده و از طعم و مزه عالی آن ... پاپ کورن میگو. طرز تهیه: 1-در یک کاسه متوسط، آرد، ادویه مخلوط، نمک و فلفل سیاه را با یکدیگر مخلوط کنید. ... با این روش بوی میگو را از بین ببرید. روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/روش-تهیه-پاپ-کورن-میگو-غذای-خوشمزه.html‎Cachedروش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه ،آموزش درست کردن پاپ کورن میگو خوشمزه،روش پخت پاپ کوردن میگو،درست کردن غذا با میگو،روش تهیه غذا با میگو. طرز تهیه پاپ کورن میگو در 30 دقیقه‌ - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/177512/popcorn-shrimp-recipe/‎Cachedدر این قسمت برای شما طرز پخت پاپ کورن میگو را به شما اموزش خواهیم داد. این غذای خوشمزه را می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه درست کرده و از طعم و مزه عالی آن. روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه | سوسوگروپ soosoogroup.ir/روش-تهیه-پاپ-کورن-میگو-غذای-خوشمزه/‎Cached20 ژانویه 2017 ... روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه. اگر برای درست کردن یک ناهار عالی می خواهید دست به کار شوید می توانید پاپ کورن میگو را انتخاب کنید که ... پاپ کورن میگو غذای 30 دقیقه ای - onvansho onvansho.ir/result/پاپ-کورن-میگو-غذای-30-دقیقه-ای.html پاپ کورن میگو را به شما اموزش خواهیم داد این غذای پاپ کورن میگو در 30 دقیقه . اسنک پاپ ... طرز تهیه پاپ کورن میگو یک غذای نیم ساعته خوشمزه مجله. طرز تهیه پاپ ... طرز تهیه پاپ کورن میگو یک غذای نیم ساعته خوشمزه | مجله اینترنتی ... birclick.ir/2017/01/پاپ-کورن-میگو-یک-غذای-نیم-ساعته/‎Cached20 ژانویه 2017 ... طرز تهیه پاپ کورن میگو یک غذای نیم ساعته خوشمزه. پاپ کورن میگو یک غذای خوشمزه می باشد که خواص غذایی بسیاری زیادی نیز دارد.میگو منبع عالی ... طرز تهیه پاپ کورن میگو +عکس - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/506241/طرز-تهیه-پاپ-کورن-میگو-عکس/‎Cachedاین غذای خوشمزه را می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه درست کرده و از طعم و مزه عالی آن به همراه سس موردنظر خود لذت ببرید. طرز تهیه پاپ کورن میگو را در ادامه با هم ببینیم: طرز تهیه پاپ کورن میگو +عکس -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh.../news201722020172481382.html 20 فوریه 2017 ... طرز تهیه پاپ کورن میگو را در ادامه با هم ببینیم: طرز تهیه پاپ کورن میگو این غذای خوشمزه را می توانید در کمتر از ۳۰ دقیقه درست کرده و از طعم و مزه ... روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه - مفیدستان mofidestan.ir/روش-تهیه-پاپ-کورن-میگو-غذای-خوشمزه/ روش تهیه پاپ کورن میگو غذای خوشمزه. اگر برای درست کردن یک ناهار عالی می خواهید دست به کار شوید می توانید پاپ کورن میگو را انتخاب کنید که بسیار خوش طعم است ...