مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این اپلیکیشن‌ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، کاهش عمر باتری، استفاده زیاد از اینترنت و یا پر کردن حافظه داخلی گوشی تان از جمله پیامدهای استفاده از چنین اپ هایی است. گاهی تعداد اپ های موبایل مان آنقدر زیاد می شود که کنترل شان از دست خارج می شود. اما این چند اپ را همین الان از گوشی خود پاک کنید:


اپلیکیشن هایی که ادعا می کنند حافظه رم گوشی را خالی می کنند


اپ هایی که به طور پس زمینه اجرا می شوند، حتی اگر در حالت استندبای باشند هم رم و باتری زیادی مصرف می کنند. ایده اپ هایی که ادعا می کنند می توانند حافظه داخلی گوشی را خالی کنند این است که برنامه های پس زمینه را می بندند. اما این باعث تشدید مشکل می شود. اپ هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، با هر بار بسته شدن دوباره باز می شوند و باتری و حافظه را اشغال می کنند. تکرار مداوم این فرایند می تواند باعث ناپایداری گوشی شود. به علاوه، خود سیستم عامل اندروید می داند که چه زمانی اپ ها را باز و بسته کند.


اپلیکیشن های پاکسازی مثل Clean Master


اپلیکیشن های پاکسازی وعده بهبود عملکرد کلی گوشی را می دهند. هرچند درست است که اپ های پاک شده همچنان کمی اطلاعات را روی گوشی به جا می گذارند، اما نیازی نیست که یک پاک کننده جانبی نصب کنید. کافی است به مسیر Settings، Storage رفته و گزینه cached data را انتخاب کنید. حال با دکمه Clear cached data می توانید اطلاعات بی مصرف را از گوشی پاک کنید.


اپلیکیشن های آنتی ویروس


سیستم عامل اندروید و فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور در کنار هم می توانند شما را از نصب آنتی ویروس بی نیاز کنند. برای پیشگیری از سرقت هم Android Device Manager بدون اپ های جانبی به خوبی کار می کند. آلوده بودن اپ ها نیز ابتدا در گوگل پلی استور بررسی می شود. تنها هنگامی نیاز به آنتی ویروس دارید که منبع دریافت اپلیکیشن های جدید، جایی غیر از گوگل پلی باشد.


اپلیکیشن های کاهش مصرف باتری


معضل تمام شدن زودهنگام باتری گوشی های هوشمند همچنان پابرجاست و هیچ برنامه جانبی نمی تواند در این زمینه معجزه کند. برای دیرتر تمام شدن باتری، باید میزان مصرف باتری از سوی سیستم عامل و برنامه ها کاهش یابد و به این منظور، باید گوشی خود را روت کنید تا بتوانید در مصرف انرژی اندروید تغییری ایجاد کنید. در غیر این صورت، بهتر است این اپ های کاهش مصرف باتری را از دستگاه خود پاک کنید.


اپلیکیشن های پیش فرض گوشی


پس از خرید یک گوشی اندرویدی جدید ،با تعداد زیادی اپلیکیشن مواجه می شوید که از قبل روی گوشی نصب است. بهتر است تک تک اپلیکیشن هایی که برای شما کاربردی ندارند را از دستگاه خود پاک کنید. به عنوان یک توصیه اصلی، بهتر است فقط اپ هایی را روی دستگاه داشته باشید که واقعا از آنها استفاده می کنید. در غیر این صورت با مشکلاتی اعم از پر شدن حافظه و خالی شدن باتری روبرو خواهید شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان نرم افزار شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود …آخریننسخهاندرویدآیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟ به عبارتی دیگر آیا باید چگونه گوشی اندرویدی خود را فکتوری ریست کنیم؟راهنمایاندرویدبیشتر ما تجربه فکتوری ریست کردن گوشی‌های تلفن همراه را داریم؛ چه آن زمان که گوشی‌های با فایل ها را بیشتر از حد معمول فشرده کنیدبا فایل ها را بیشتر از حد معمول فشرده کنید در حال حاضر میتوان با اطمینان گفت نرم آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدیآموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود چگونه حافظه ی داخلی اندرویدتان را آزاد کنیداندروید سیستم عامل اندروید تنظیمات اندروید حافظه داخلی پاک کردن فایل های گوشی استفاده از برنامه جی پی اس اندروید در گوشی های …در سفرهای نوروزی می توانید از جی پی اس اندروید بهره مند گردید فعال سازی جی پی اس اندرویدبررسی سامسونگ گلکسی از نگاه …تصاویراگر بخواهیم دو سمتِ جانبی این گوشی را بررسی کنیم باید گفت که سامسونگ همان قالب همیشگی مشخصات فنی و قیمت گوشی بلک بری پاسپورت …موبایلمن همین هفته پیش پاسپورت رو خریدم انقدر مردم از محیط پیچیده بلک بری گفته بودن که من دانلود بازی بازی کلش اف کلنز …موبایلبازی آندروید– فایل مورد نظر را با کمک کد توسط گوشی دانلود کرده و یا فایل را با کامپیوتر دانلود دانلود رایگان نرم افزار شرکت ارتباطات نت میهن فعالیت خود را از سال با عنوان میهن وب هاست آغاز نمود که در مدت فعالیت آیا باید همیشه آخرین نسخه اندروید را در گوشی خود داشته باشیم آخریننسخهاندروید آیا لازم است نسخه فعلی اندروید خود را به روزرسانی رسانی کنیم؟ به عبارتی دیگر آیا باید همیشه چگونه گوشی اندرویدی خود را فکتوری ریست کنیم؟ راهنمایاندروید گاهی برای برطرف کردن مشکلات گوشی لازم است تمام اطلاعات آن را پاک کنیم یا اصطلاحا آن را ریست با فایل ها را بیشتر از حد معمول فشرده کنید با فایل ها را بیشتر از حد معمول فشرده کنید در حال حاضر میتوان با اطمینان گفت نرم افزار آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی آموزش استفاده از در گوشی های اندرویدی که در اصطلاح به همان گفته میشود یکی از چگونه حافظه ی داخلی اندرویدتان را آزاد کنید اندروید سیستم عامل اندروید تنظیمات اندروید حافظه داخلی پاک کردن فایل های گوشی سیستم استفاده از برنامه جی پی اس اندروید در گوشی های اندرویدی فعال سازی جی پی اس اندروید در گوشی موبایلآموزش نصب جی پی اس اندرویدنصب نقشه‌های گوگل برای بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه تکرا تصاویر اگر بخواهیم دو سمتِ جانبی این گوشی را بررسی کنیم باید گفت که سامسونگ همان قالب همیشگی خود مشخصات فنی و قیمت گوشی بلک بری پاسپورت موبایل مشخصات فنی کامل گوشی بلک بری پاسپورت،قیمت گوشی به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی دانلود بازی بازی کلش اف کلنز اندروید موبایل بازی آندروید – فایل مورد نظر را با کمک کد توسط گوشی دانلود کرده و یا فایل را با کامپیوتر دانلود کرده و



لینک منبع :این اپلیکیشن‌ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید

تک شات | این اپلیکیشن ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید https://www.techshot.ir/apps/104696‎Cached19 ژانویه 2017 ... امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند. همچنین، اپلیکیشن های مختلفی برای این گوشی ها عرضه شده و برخی از آنها ... این اپلیکیشن‌ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/click/.../این-اپلیکیشن‌ها-را-همین-امروز-از-گوشی-خود-پاک-کنید 22 ژانویه 2017 ... امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند. همچنین، اپلیکیشن های مختلفی برای این گوشی ها عرضه شده و برخی از آنها ... این اپلیکیشن‌ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../این-اپلیکیشن-ها-را-همین-امروز-از-گوشی-خود-پاک-کنید‎Cached22 ژانویه 2017 ... امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که از گوشی های هوشمند استفاده نکند. همچنین، اپلیکیشن های مختلفی برای این گوشی ها عرضه شده و برخی از آنها ... این 5 برنامه را همین الان از روی گوشی موبایلتان حذف کنید - آسمونی www.asemooni.com/.../the-5-program-already-on-your-phone-to-delete‎Cachedاین اپ به شما کمک می کند تا در تمامی لحظات به تمامی دوستان خود مرتبط باشید و بتوانید از تمامی اطلاعات اشتراک گذاشته شده توسط آنها دسترسی پیدا کنید، اگر شما هم ... چرا هر مدیری باید همین امروز فیسبوک را پاک کند www.mania-co.com/content/TextContent/NewsPrint.php?id...‎Cachedبا رشد شبکه‌های اجتماعی و گسترش روزافزون استفاده از اسمارت‌فون، این وسیله تبدیل ... خود را به‌طور کامل پاک کنید بلکه فقط اپلیکیشن فیسبوک را از روی گوشی ... این اپلیکیشن ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید - تک شات | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...dGVjaHNob3QuaXIvYXBwcy8xMDQ2OTY... این اپلیکیشن ها را همین امروز از گوشی خود پاک کنید - تک شات | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. 5 دسته اپلیکیشن که باید همین حالا آنها را پاک کنید - جی اس ام www.gsm.ir/.../5-دسته-اپلیکیشن-که-باید-همین-حالا-آنها-را-پاک-کنید/‎Cached10 فوریه 2017 ... بسیاری از ما اپ‌هایی روی گوشی داریم که کاملا به درد نخور هستند اما شاید به این فکر نکنید بعضی از اپ‌هایی که با هدف بهتر کردن کارایی گوشی هم ... ریکاوری عکس های پاک شده - Android Apps on Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=farsi...persanapp...‎Cached Rating: 4.2 - 969 votes - Free 24 فوریه 2017 ... با " ریکاوری عکس توسکا " عکس های پاک شده گوشی خود را به راحتی بازیابی کنید. همچین عکس های پاک شده و یا پنهان شده برنامه هایی مثل تلگرام و ... 5 اپلیکیشنی که باید همین حالا از گوشی یا تبلت خود حذف کنید ... www.saat24.com/news/232341/‎Cached17 ژانویه 2017 ... گاهی اوقات تصمیم می گیریم به وجود اپ های بسیار زیاد در گوشی خود خاتمه ‌دهیم و زمان مرتب کردن آن‌ها فرا می‌رسد. این اپلیکیشن ها را امروز حذف کنید و از ... اپلیکیشن‌هـایی مضر برای گوشی‌هـایتان - خبرگزاری انصار ansarpress.com/m/view.php?kindex=5136‎Cached25 ژانویه 2017 ... اپلیکیشن‌هـای اضافی که اگر نباشند گوشی سالمـ‌تـر است، امروزه کمتر کسی را پیدا میکنیدکه از ... اما این چند اپ را همین الـان از گوشی خود پاک کنید ...