مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید!

[ad_1]

وب‌سایت عصر خبر: در اولین جلسه آشنایی، تنها نازک‌کاری‌های شخصیت کسی که می‌خواهید با او زیر یک سقف بروید نیست که از چشم‌تان پنهان می‌ماند.با ما همراه باشید.


شما نمی‌توانید مرد یا زنی که برای اولین‌بار در مقابل‌تان نشسته را خوب بشناسید و البته نمی‌توانید وضعیت سلامت جسمش را هم ارزیابی کنید. اما نگران نباشید. برخی بیماری‌هایی که ممکن اسـت عمر این مرد یا زن زندگی‌تان را کوتاه کند را نه با آزمایش‌های پیچیده که تنها با نگاه کردن به دست‌هایش، می‌توانید بشناسید. نگاهی به دست‌هایش بکنید؛ به بند انگشت‌هایش، با آرامی یا لرزان بودن دست‌ها، خوب نگاه کنید. متخصصان می‌گویند بیماری‌هایی که شاید همسر آینده‌تان در جلسه معارفه نتواند از آنها برای‌تان صحبت کند یا حتی دردهایی که خود او هم از وجود‌شان خبر ندارد را می‌توانید با نگاه کردن به دست‌هایش شناسایی کنید.


آیا میدانستید با نگاه کردن به دست های همسرتان میتوانید پی به مشکلات او ببرید؟
 
انگشتش بلند اسـت؟

 شاید آرتروز دارد

به انگشت حلقه کسی که به خواستگاری‌اش رفته‌اید، نگاه کنید و با مقایسه کردنش با انگشت‌های دیگر پرده از راز پنهان یک بیماری بردارید. محققان می‌گویند زنانی که‌ انگشت حلقه‌شان بلندتر از انگشت سبابه‌شان اسـت، معمولا دو برابر بیشتر از خانم‌های دیگر با خطر ابتلا به آرتروز در زانو روبه‌رو هستند. به گفته محققان، سطوح پایین استروژن می‌تواند دلیل تغییر اندازه انگشت‌ها شود و به چنین مشکلی منجر شوند. البته محققان می‌گویند زنانی که این ویژگی را دارند احتمالا روحیات مردانه دیگری هم دارند. مثلا توانایی ورزشی‌شان بالاتر اسـت یا بیشتر پرخاشگری کلامی می‌کنند. براساس بررسی‌های انجام شده زنانی که انگشت اشاره آنها از انگشت حلقه‌شان کوتاه‌تر اسـت، بیشتر احتمال دارد یک شغل سنتی مردانه مانند وکالت یا مدیریت صنعتی را انتخاب کنند.

 همچنین زنان دارای انگشت اشاره بلندتر ممکن اسـت در کارهای کلیشه‌ای زنانه‌تری مانند پرستاری یا معلم کودکان ابتدایی مشغول شوند. از‌سوی دیگر، داشتن انگشت حلقه بلند برای مردها یک مزیت محسوب می‌شود. آقایانی که به‌خاطر بیشتر بودن سطح تستوسترون‌شان دچار این ویژگی می‌شوند، قدرت باروری بالاتر و البته رابطه بهتری با همسرشان دارند. اما اینجا هم یک جای کار می‌لنگد. این مردهای خوش‌مشرب و پرطرفدار بیشتر با خطر ابتلا به سرطان پروستات روبه‌رو هستند. اما محققان در بررسی‌های مختلفی دریافتند که بلند بودن انگشت حلقه به نسبت انگشت اشاره در مردها فایده‌های زیادی دارد. از نظر آنها مردهایی که چنین ویژگی دارند بیشتر برای رسیدن به ثروت و قدرت می‌جنگند، ‌در ورزش پیشرفت می‌کنند،
 
شجاع‌ترند و پدرهای بهتری هم هستند. حالا قضاوت با خودتان؛ حاضرید با مردی که این همه ویژگی مثبت دارد اما ممکن اسـت به سرطان پروستات دچار شود ازدواج کنید؟ البته یک نکته دیگر را هم فراموش نکنید. در این تحقیق‌ها مشخص شد افرادی که اندازه انگشت حلقه آنها مشابه انگشت اشاره باشد، وفادارتر از افراد دارای انگشت حلقه بلندتر هستند؛ به‌همین دلیل اگر به‌دنبال یک همسر وفادار و سر به راه می‌گردید و حاضرید قید جذاب بودنش را بزنید، یکی از افرادی که این ویژگی را دارند را انتخاب کنید.
 
دست‌هایش می‌لرزد؟

شاید پارکینسون دارد

دست‌های لرزان، می‌توانند عوارض مصرف برخی داروهای خاص مثل داروهایی که برای درمان آسم یا مشکلات روانشناختی ازقبیل افسردگی تجویز می‌شوند، باشند. اما همیشه نمی‌توانیم به این مشکل تا این اندازه خوش‌بینانه نگاه کنیم. گاهی آسیب بخشی از مغز یا وجود تومور مغزی می‌تواند چنین عارضه‌ای را ایجاد کند و گاهی هم ابتلا به بیماری‌هایی ازقبیل پارکینسون با چنین عوارضی همراه می‌شود. البته بیماری‌های روانشناختی یکی از رایج‌ترین دلایل لرزیدن دست‌ها هستند.
 

آیا میدانستید با نگاه کردن به دست های همسرتان میتوانید پی به مشکلات او ببرید؟

ناخن‌هایش رنگ عوض کرده؟ 

شاید سرطان پوست دارد

یک پژوهش هندی نشان می‌دهد که تغییر رنگ ناخن‌ها می‌تواند نشانه ابتلا به بیماری‌های کلیه باشد. تغییراتی که در ترشح هورمون‌های مختلف ایجاد می‌شود باعث این تغییر رنگ می‌شود و البته افراد کم‌خون هم اغلب ناخن‌هایی رنگ پریده دارند. اما اگر دیدید که فرد مقابل‌تان نیمی از ناخنش سیاه اسـت یا اینکه نوارهای رنگی عمودی زیر بستر ناخن‌هایش ایجاد شده، می‌توانید احتمال ابتلایش به سرطان پوست از نوع ملانوم پنهان را هم در‌نظر بگیرید.

 دست هایش جان ندارد ؟

شاید قلبش خوب نمی تپد

افرادی که دست‌های ضعیف دارند و قبل از رساندن یک‌بار به مقصد بارها آن را به زمین می‌اندازند، ممکن اسـت به بیماری‌های قلبی دچار باشند. محققان در بررسی‌هایی ثابت کرده‌اند که ضعیف و بی‌جان دست دادن یکی از نشانه‌های ابتلا به بیماری‌های پنهان قلبی اسـت. از طرف دیگر سردی پاها هم می‌تواند گویای بدکارکردی قلب خواستگار‌تان باشد. برخی بررسی‌ها نشان می‌دهند بیماران قلبی ممکن اسـت به‌خاطر اختلال در گردش جریان خون که در صورت طولانی شدن قلب‌شان را بیمار می‌کند، دچار سردی انگشتان پا شوند. در صورتی که این سردی با کبودی هم همراه باشد، این افراد باید فورا به متخصص مراجعه کنند. بی‌بی‌سی نوشته اسـت یک تحقیق نشان می‌دهد بین کاهش قدرت دست هنگام گرفتن اشیا و مرگ به‌خاطر برخی بیماری‌ها، هم علل قلبی (سکته قلبی) و هم غیر‌قلبی ارتباط وجود دارد و این احتمال در تمام کشورها و طبقات اقتصادی و اجتماعی یکسان اسـت. از نظر پژوهشگران هر چه سرعت کاهش قدرت دست بیشتر باشد احتمال مرگ به‌علت بیماری‌های مختلف بالا می‌رود. برای مثال هر پنج کیلو کاهش، احتمال مرگ به‌علت بیماری‌های مختلف را ۱۶درصد و احتمال مرگ به‌علت بیماری‌های قلبی و غیرقلبی را ۱۷درصد (سکته قلبی 7درصد، سکته مغزی ۹درصد) افزایش می‌دهد.

دست‌هایش عرق کرده؟

 شاید به  اختلال تیروئید  مبتلاست

اگر فردی که به خواستگاری‌اش رفته‌اید، دست‌هایی خیس از عرق دارد، می‌توانید احتمال مضطرب بودنش را به ذهن‌تان راه دهید اما اضطراب تنها عاملی نیست که دست‌ها را خیس عرق می‌کند. محققان می‌گویند افرادی که در آستانه یائسگی قرار دارند، با چنین شرایطی روبه‌رو می‌شوند و اگر کسی که برای ازدواج انتخاب کرده‌اید دچار چنین علامتی اسـت، نباید احتمال ابتلایش به یائسگی زودرس را از سرتان بیرون کنید. گذشته از این، محققان می‌گویند این افراد گاهی هم از اختلالات در کارکرد غده تیروئید رنج می‌برند. پس اگر در روز آشنایی با فردی با دست‌های خیس مواجه شدید، به او پیشنهاد دهید که به یک متخصص غدد مراجعه کند. البته بعید نیست که چنین پیشنهادی در یک قرار عاطفی، با خشم او و طرد کردن‌تان همراه شود.

آیا میدانستید با نگاه کردن به دست های همسرتان میتوانید پی به مشکلات او ببرید؟

اثر انگشتش مارپیچ اسـت؟

 شاید فشار‌خون دارد

شاید درخواست ارائه اثر انگشت در روز خواستگاری، در‌خواستی عجیب، غیرمعمول و حتی برخورنده به‌نظر برسد اما بد نیست بدانید که اثر انگشت افراد می‌تواند احتمال دچار بودن‌شان به فشارخون بالا را ارزیابی کند. به گفته محققان، کسانی که اثر انگشت‌شان مارپیچ اسـت، دو برابر بیشتر از افرادی که اثر انگشت‌شان شبیه حلقه یا قوس‌دار اسـت به بیماری فشارخون دچار می‌شوند. چنین اثر انگشتی به‌خاطر تغییراتی که در زمان جنینی اتفاق افتاده ایجاد می‌شود و همان تغییرات باعث می‌شوند که فرد در مراحل بعدی زندگی‌اش دچار بیماری نوسان فشارخون شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیریدپرشین …کنترل شوهرتان را اینگونه در دست بگیریدچگونه شوهر را تحت کنترل خود درآوریم که دروغ نشانه های عشق واقعی را بشناسیدنشانه های عشق واقعی چیست؟پیدا کردن عشق واقعی و باید و نباید هایی در این رابطهعشق شاهزاده خانم دانمارکی همه نگاه ها را به خود خیره کرد …پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینندباهوش‌ها را بشناسیم ویژگی های افراد باهوش پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده کنید دختر و پسرهای اهل ذوق ببینندنشانه‌هایی برای آن که بفهمید او به شما علاقه داردنشانه‌هایی برای آن که بفهمید او به شما علاقه دارد مردان بامزه مردان در مقابل زنان سایت و مجله سرگرمی ناقلا ستاره این روزهای سینمای ایران و یک عکس قدیمی آرایشگاه‌های زنانه تهران و باندهای راه برای پیدا کردن استعداد های پنهان مردمانلید کار این است که آن استعداد پنهانتان را پیدا کنید و بعد آنرا به شکل یک بیزنس دربیاوریدآموزش تفکر مثبت و آرامشآموزشاگر ۱۹ روش زیر را انجام دهید کسالت دیگر معنا نخواهد داشت برای این که به زندگی احساس چگونه شوهر خود را علاقمند نگه دارید؟ صفحه چگونه همسر خود را علاقمند نگه دارید؟ برای کنترل مردان عشق ابزار کارا تری از شهوت استگردگیری ذهن از افکار منفی با ۶ راهکاروسواس فکری و علت آن را بشناسید و خود را درمان کنید ۱۲ قانون زندگی که حقیقت محض



لینک منبع :به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید!

Images for به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! - برترین ها www.bartarinha.ir/.../به-دست-های-همسرتان-نگاه-کنید-او-را-بشناسید‎Cached15 آگوست 2016 ... به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! شما نمی‌توانید مرد یا زنی که برای اولین‌بار در مقابل‌تان نشسته را خوب بشناسید و البته نمی‌توانید ... به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! - مجله اینترنتی جدیدترین www.jadidtarin.com/mag/pezeshki/salamat/5019‎Cachedبه دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! برخی بیماری‌هایی که ممکن است عمر این مرد یا زن زندگی‌تان را کوتاه کند را نه با آزمایش‌های پیچیده که تنها با نگاه کردن به ... به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../به-دست-های-همسرتان-نگاه-کنید-او-را-بشناسید/3330281 به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! وب سایت عصر خبر: در اولین جلسه آشنایی، تنها نازک کاری های شخصیت کسی که می خواهید با او زیر یک سقف بروید ... به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! | شما نمی توانید - قطره www.ghatreh.com/news/.../دست-های-همسرتان-نگاه-کنید-بشناسید‎Cached15 آگوست 2016 ... شما نمی توانید مرد یا زنی که برای اولین بار در مقابل تان نشسته را خوب بشناسید و البته نمی توانید وضعیت سلامت جسÙ. به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../_____________________________به_دست_های_همسرتان_نگاه_کنید،_او_را_بشناسید!______________________...‎Cachedبه دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! دانلود نقش انتظارات در روابط زوجین قسمت1 محسن محمدی نیا(معین) · دانلود رگ خواب مردها را بشناسید؛ هیس، دخترها فریاد ... چگونه ارضا کردن مرد! – کاندوم Redlight redlightcondom.com/چگونه-ارضا-کردن-مرد‎Cached24 مه 2017 ... حتما سعی کنید عوامل تحریک همسرتان را بشناسید . ... هدف ما این است که دیدگاه روشنی از آنچه که برای تحریک کردن او باید انجام دهید و آنچه نباید انجام دهید ، به دست آوریم . ... گزینه های زیر مرا برای رابطه جنسی با همسرم سرحال می کند : … ... یا دو تا قرعه از جعبه انتخاب کنید یا به راحتی به لیست خود نگاه کنید تا تصمیم ... به دست های همسرتان نگاه کنید او را بشناسید - فان سیتی f30t.ir/search/?q=به+دست+های+همسرتان+نگاه+کنید+او+را+بشناسید‎Cachedبه دست های همسرتان نگاه کنید او را بشناسید ... در هر صورت فکر می کنید که چون به همسرتان خیانت نکرده اید، پس به او وفادارید اما برخی از کارها هستند که فرقی با ... به دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! - دانلود فیلم - دانلود آهنگ www.vavo.ir/.../_____________________________به_دست_های_همسرتان_نگاه_کنید،_او_را_بشناسید!_________________________‎Cachedبه دست های همسرتان نگاه کنید، او را بشناسید! دانلود نقش انتظارات در ... دانلود Mazyar Fallahi Dast Bezan (New 2017) آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام دست بزن ( فیلم). با این جمله ها رابطه خود را با همسرتان صمیمانه کنید! www.eghtesadnews.com/.../169687-با-این-جمله-ها-رابطه-خود-را-با-همسرتان-صمیمانه-کنید‎Cached25 مه 2017 ... شما نیاز دارید تا همسرتان را بشناسید و به مرور زمان جملات خاص خود او را ... نیست اما می‌توانید با نگاه مثبت بیشتری نگاه کنید و خوبی‌هایی که ... فکر نکنید مردتان به‌خاطر دست‌های قوی و توانایی‌های مردانه‌اش نیازی به شنیدن تشکر ندارد.