مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده!

[ad_1]
مفیدستان:
مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده!

خبرگزاری آریا - افکار ناامیدکننده و منفی
بهترین روش خلاصی از شر افکار منفی‌، سرمایه‌گذاری روی نقطه مقابل یعنی افکار مثبت است

چرا با وجود تلاش‌های ضد‌جنگ در کل کره زمین، هر روز آتش جنگ بین کشورها شعله‌ورتر می‌شود و سلاح‌های جنگی بیشتری ساخته می‌شود؟ چرا با وجودی که با همه ضدتبلیغی که علیه استعمال موادمخدر در سراسر جهان صورت می‌گیرد، هر روز شاهد به دام افتادن انسان‌های بیشتری در یکی از شاخه‌های اعتیاد هستیم!؟

چرا با وجود این همه جلسه و هشدار در خصوص اثر گلخانه‌ای و گرم شدن تدریجی کره زمین و نابودی یخ‌های قطبی و این همه تلاش گروه‌های مدافع محیط زیست، زمین هنوز گرم‌تر می‌شود؟

چرا این‌قدر جهانی بیندیشیم، در همین محیط خانواده و فامیل هم می‌توان به نمونه‌های بسیاری از رفتارها و اخلاق‌ها و حرکات منفی اشاره کرد که با وجود ضدیت و مخالفت صریح همه بزرگان فامیل و عاقلان قوم، باز توسط بسیاری مورد اقبال قرار می‌گیرد و نسل به نسل تعداد بدرفتارها و بداخلاق‌ها زیادتر می‌شود!؟ اما به‌راستی چرا همه این مبارزات با منفی، جواب عکس می‌دهد و همیشه از یک جایی یک منفی، مقابل مبارزان سیاهی، قد علم می‌کند و آن‌ها را به چالش می‌کشد.

پاسخ این سوال را باید در روش غلط برخورد با منفی جست‌وجو کرد.
می‌گویند مادرترزا راهبه معروف که عمر خود را برای کمک به فقرا و محرومین هندوستان و جهان صرف کرده بود هرگز در هیچ نهضت ضد جنگ شرکت نکرد. نه برای این‌که او با جنگ موافق بود بلکه به این خاطر که معتقد بود مبارزه با سیاهی به نوعی زنده‌سازی و هویت‌بخشی به سیاهی و تاریکی است و راه درست آن است که انسان به جای پایین آوردن ارج و قرب خود و رو‌ در رو شدن و هم‌کلام شدن با سیاهی و زشتی، به سمت روشنایی برگردد و به تبلیغ سفیدی و پاکی برخیزد. می‌گویند مادرترزا همیشه می‌گفت:" هر وقت نهضت تبلیغ صلحی راه افتاد، نام مرا در اول لیست بنویسید!"

"پرم راوات" سخنران برجسته هندی که به زبان انگلیسی در کانال خاصی به نام صلح واژه (Word of Peace) هر شب از طریق کانال‌های مختلف ماهواره‌ای و شبکه‌های تلویزیونی در سراسر جهان سخنرانی می‌کند، همیشه سوال جالبی می‌پرسد. او می‌گوید:" چرا همه کشورها وزارت جنگ دارند اما هیچ کشوری وزارت صلح ندارد!؟ چرا در همه کشورها کارخانجات ساخت سلاح‌های جنگی وجود دارد، اما در هیچ کشوری کارخانه ساخت ابزارهای صلح و آشتی برپا نشده است!؟" به عبارت دیگر پرم راوات نیز معتقد است که به جای رو در رو شدن و گفتمان با سیاهی بهتر است به سمت مقابل آن یعنی سفیدی و صلح و آرامش برگردیم و به آن رای دهیم.

اگر نوشته‌های منفی و فیلم‌های ناهنجار و گفته‌ها و درس‌های نادرست در دنیا زیاد شده، چرا وقت خود را برای محکومیت این منفی‌ها هدر می‌دهی!؟ به جای آن نوشته‌ای مثبت و انرژی‌بخش بنویس! فیلم‌های پرمعنا و اثرگذار بساز! درس‌های درست و انرژی‌بخش و امیدوارکننده منتشر کن و به یک‌باره خیل مشتریان را از سمت منفی به آثار مثبت و انرژی‌آفرین بکشان. خواهی دید که با این شیوه در طول زمان سیاهی رنگ می‌بازد و از بین می‌رود و سفیدی تمام عالم را پر می‌کند.

اگر از افکار ناامیدکننده و منفی عذاب می‌کشی و نسبت به حرف‌ها و گفته‌های افراد منفی احساس ناراحتی می‌کنی، بی‌جهت خود را درگیر یافتن راهی برای زمین زدن این افراد، نکن. چرا که هر نوع کلنجاری با تفکر منفی به شکل غیرمستقیم جان بخشیدن و طولانی کردن عمر آن پدیده منفی است و بهترین روش خلاصی از شر این منفی‌ها، سرمایه‌گذاری روی نقطه مقابل یعنی افکار مثبت و حرف‌های انرژی‌بخش و امیدآفرین است. خواهی دید به محض چرخش به سمت پنجره مثبت‌ها و خارج ساختن منفی‌ها از مقابل چشمانت، جریانی آرام‌بخش کل زندگی تو را دربرمی‌گیرد و با هر گامی که به سمت مثبت‌ها برمی‌داری، سایه منفی‌ها روی تو و زندگی‌ات کم‌رنگ‌تر و کم رمق‌تر می‌شود و سرانجام زمانی می‌رسد که در اطراف تو چیزی جز برکت، امید، آرامش و غنا وجود ندارد.

پس به هیچ وجه وقت خود را به درگیری و کلنجار رفتن با افکار و رفتارها و گفته‌های افراد منفی هدر ندهید. به جای آن وقت و انرژی خود را صرف تولید و تقویت گفتار و پندار و کردار نیک کنید. خواهید دید که به طور معجزه‌آسایی شر و پلیدی از همه جنبه‌های زندگی شما محو می‌شود و همه انسان‌های اطراف شما نیز در دریایی از آرامش و برکت شناور می‌شوند. تنها در آن موقع است که می‌فهمید چرا منفی‌ها برای زنده ماندن این‌قدر به توجه من و شما نیاز دارند!

منبع: مجله موفقیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سیره پیامبر اکرم مشورت با مردم در کارهایى که از طرف خدا فرمان مخصوصى صادر نشده و کار به خود امت و مشورت علی جنتی روحانی تمایل نداشت بروم امام جمعه، …علی جنتی از وزارت سه ساله‌اش ، همکاری با روحانی و فشارها به اعتماد می‌گویدآیا یک خانم شیعی می تواند با یک فرد سنی ازدواج کندتاریخ آبان تعداد بازدید آیا یک خانم شیعی می تواند با یک فرد سنی ازدواج کند ؟آذر راه زندگیترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را راه زندگی دومین عامل موفقیت انسان مهارت خودباوری …دومین عامل موفقیت انسان خودباوری متکی بر خدامحوری استخداوندانسان را اشرف مخلوقات الف تحلیل ماده قانون مجازات اسلامی درخصوص …البته در ایران دارد میگین نه به مناظره آقای موسوی با آقای احمدی نژاد مراجعه کنیدچگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیمیکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟مصرف کالای داخلی چه با کیفیت، چه بی کیفیت به تنهایی موجب بهبود وضعیت نمی شود الزامات سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهریاخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهری سیره پیامبر اکرم مشورت با مردم در کارهایى که از طرف خدا فرمان مخصوصى صادر نشده و کار به خود امت و مشورت با آذر راه زندگی ترس از خدا عامل خودباوری و اعتماد به نفس امام علی علیه السلام در حکمت ترس از خدا را یکی از راه زندگی دومین عامل موفقیت انسان مهارت خودباوری و اعتماد دومین عامل موفقیت انسان خودباوری متکی بر خدامحوری استخداوندانسان را اشرف مخلوقات آفریده علی جنتی روحانی تمایل نداشت بروم امام جمعه، برای هدایت علی جنتی از وزارت سه ساله‌اش ، همکاری با روحانی و فشارها به « اعتماد» می‌گوید الف تحلیل ماده قانون مجازات اسلامی درخصوص افترا البته در ایران دارد میگین نه به مناظره آقای موسوی با آقای احمدی نژاد مراجعه کنید آیا یک خانم شیعی می تواند با یک فرد سنی ازدواج کند تاریخ آبان تعداد بازدید آیا یک خانم شیعی می تواند با یک فرد سنی ازدواج کند ؟ چگونه با تجاوز جنسی مقابله کنیم یکی از مشکلات اساسی در راه کمک به قربانیان تجاوز جنسی و سکس خشونت آمیز ، نه تنها در ایران الف چرا باید کالای بی کیفیت ایرانی بخریم؟ مصرف کالای داخلی چه با کیفیت، چه بی کیفیت به تنهایی موجب بهبود وضعیت نمی شود الزامات دیگر اخبار تکان‌دهنده از جلسات عرفان حلقه محمد علی طاهری یکی از دانشجویان شرکت کننده در کلاس‌های عرفان کیهانی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه مسلح



لینک منبع :مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده!

مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده! - بیتوته www.beytoote.com/...behtar/combating4-negative-banned.html‎Cachedمبارزه با منفی ممنوعمبارزات با منفی,اخلاق‌ها و حرکات منفی ,نوشته‌های منفی ,افکار ناامیدکننده و منفی,خارج ساختن منفی‌ها,سایه منفی‌ها. خبرگزاری آریا - مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده! www.aryanews.com/News/.../مبارزه-با-منفی-ممنوع-به-مثبت-رای-بده 31 ژانویه 2017 ... مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده! خبرگزاری آریا - افکار ناامیدکننده و منفی بهترین روش خلاصی از شر افکار منفی‌، سرمایه‌گذاری روی نقطه مقابل ... مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده! | | linkchee.com/I3QQAAAAAAAIA 28 دسامبر 2016 ... بهترین روش خلاصی از شر افکار منفی ، سرمایه‌گذاری روی نقطه مقابل یعنی افکار مثبت است. چرا با وجود تلاش‌های ضد‌جنگ در کل کره زمین، هر روز آتش ... مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده! - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../مبارزه-با-منفی-ممنوع-به-مثبت-رای-بده‎Cached31 ژانویه 2017 ... با عنایت به اینکه سایت «رویکرد ۲۴» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در ... مبارزه با منفی ممنوع!به مثبت رای بده! - ایمپریا imperia.ir/.../combating-negative-prohibited-to-leave-a-positive-vote‎Cachedمبارزه با منفی ممنوع!به مثبت رای بده!, می گویند مادر ترزا راهبه معروف که عمرخود را برای کمک به فقرا و محرومین هندوستان و جهان صرف کرده بود هرگز در هیچ نهضت ضد ... 8 کار که نباید انجام دهید تا روانی سالم و شخصیتی موفق داشته باشید https://uok-tic.ir/8-کار-که-نباید-انجام-دهید-تا-روانی-سالم-و/‎Cachedمبارزه با منفی ممنوع : به مثبت رای بده! ... برای اینکه شخصیت خود را کامل تر کنید و بتوانید روانی سالم داشته باشید، باید بدانید که انجام دادن یک سری ... با شناختن این کارها و اعمال و دوری کردن از آنها، می توانید راهی شفاف تر برای آینده ی خود در پیش ... روانشناسی|زیبایی|پزشکی https://uok-tic.ir/‎Cachedمطالب پیشنهادی. عشق چیست؟ زیباترین خانم خانه دار باشید؟ تست تشخیص افسردگی دکتر دیوید برنز · نکته های مهم درباره لوازم آرایش · مبارزه با منفی ممنوع : به ... احساس - روانشناسی https://uok-tic.ir/tag/احساس/‎Cachedهمواره به خودتان یادآوری کنید عمر به سرعت باد می گذرد، آیا نگرانی به دلیل ... حد متعارف آن موجب حرکت، پویایی و تلاش بیشتر می شودو برای دستیابی به شرایط بهتر، ... چگونگی رفتار با نوجوان لجباز - روانشناسی https://uok-tic.ir/چگونگی-رفتار-با-نوجوان-لجباز/‎Cachedمطالب پیشنهادی. مبارزه با منفی ممنوع : به مثبت رای بده! ... در افراد لجباز پایین بودن اعتماد به نفس و عدم داشتن خود باوری مثبت و پذیرفتن خود واقعی مشهود است. ... در این فرصت به لجبازی نوجوانان، علل آن و راهکارهای کنار آمدن و مقابله با آن خواهیم پرداخت. موفقیت در خانواده و سبک زندگی - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.amozesh.movafaghyatdarzendeghi/?l=fa‎Cached Rating: 4.8 - 6 votes - Free - Android - Business/Productivity راههای ساده برای ایجاد انگیزه اعتماد به نفس‌تان را تقویت کنید از همین شنبه شروع می کنم! «نه گفتن» هنری که باید آموخت مبارزه با منفی ممنوع! به مثبت رای بده!