مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌

[ad_1]
وب سایت پدال - امیر دهقان: چند وقتی اســت خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس‌واگن منتشر شده اســت. چندی پیش این کراس‌اوور که به‌احتمال فراوان ترامونت نام خواهد داشت بدون هیچ پوشش استتاری در چین دیده شده و چند تصویر نه‌چندان واضع از آن منتشر گردید. حال بار دیگر نمونه‌های دیگری از ترامونت بازهم در چین بدون هیچ‌گونه پوششی دیده شده و این بار تصاویر کاملاً واضحی از آن منتشر شده اســت.
 تصاویر کاملاً بدون پوشش از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن ترامونت

همان‌طور که بارها گفته‌شده، این کراس‌اوور فول سایز بر اساس کانسپت Crossblue که در نمایشگاه دیترویت 2013 رونمایی شد، ساخته شده اســت. حال این تصاویر واضح و بدون پوشش جدید همانند تصاویر جاسوسی اولیه و همین‌طور تصاویر بدون پوشش قبلی، کاملاً نشان می‌دهند که ترامونت در طراحی تا حد زیادی به کانسپت کراس‌بلو وفادار مانده اســت.
 تصاویر کاملاً بدون پوشش از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن ترامونت

منبع منتشرکنندهٔ این تصاویر جدید و همین‌طور تصاویر بدون پوشش قبلی، سایتی چینی بنام «Autohome» اســت که به همراه تصاویر جدید، ابعاد رسمی و دقیق ترامونتِ دیده شده در چین را هم اعلام کرده اســت. این در حالی اســت که خصوصیات و مشخصات ترامونت دیده شده در چین به‌احتمال بسیار زیاد با نسخهٔ بین‌المللی یکسان خواهد بود و فروش آن نیز از اوایل سال آینده در ایالات‌متحده آغاز خواهد شد.
 تصاویر کاملاً بدون پوشش از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن ترامونت

با توجه به مقالهٔ سایت Autohome دربارهٔ ترامونت، این کراس‌اوور بزرگ ابعادی شبیه به آئودی Q7 دارد به‌نحوی‌که با طول 5.39 متر، عرض 1.99 متر، ارتفاع 1.77 متر و فاصلهٔ بین دو محور 2.98 متر، تقریباً هم‌اندازهٔ Q7 با طول، عرض و ارتفاع 5.05، 1.97 و 1.74 متر و فاصلهٔ محوری 2.99 متر اســت.
 تصاویر کاملاً بدون پوشش از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن ترامونت

البته هرچند فولکس‌واگن ترامونت ازلحاظ ابعاد و فضای داخلی در حد و اندازهٔ آئودی Q7 اســت اما ازلحاظ لوکس بودن و تجهیزات پایین‌تر از Q7 قرار خواهد گرفت و به همین دلیل قیمت کمتری هم نسبت به آن خواهد داشت. قیمت این کراس‌اوور فول سایز سه ردیفهٔ فولکس‌واگن از رقم بسیار معقول و مناسب 30 هزار دلار آغاز شده و با طیف وسیعی از رقبا همچون شورلت تراورز، فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت، هیوندای گرند سانتافه و مزدا CX-9 روبرو خواهد بود.
 تصاویر کاملاً بدون پوشش از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن ترامونت

از مارک روی درِ صندوق بار ترامونت موجود در تصاویر می‌بینیم که مدل در نظر گرفته شده برای بازار چین مجهز به یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ TSI خواهد بود که این موتور به‌احتمال‌زیاد در بازار ایالات‌متحده هم ارائه خواهد شد. همچنین برای بازار ایالات‌متحده علاوه بر این موتور، یک واحد بنزینی V6 هم ارائه می‌گردد درحالی‌که احتمالاً چندی بعد یک نسخهٔ پلاگین‌هیبرید با موتور چهار سیلندر نیز عرضه خواهد شد. تمامی این مدل‌ها به‌صورت دیفرانسیل جلو یا با سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion قابل انتخاب خواهند بود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 سپتامبر 2016 ... تصاویر کامل از کراساوور فول سایز فولکس. چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراساوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکسواگن ...8 سپتامبر 2016 ... فولکس واگن, خودرو, تصاویر جاسوسی, کراس اوور عکس های کامل از کراس اوور فول سایز فولکسچند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک ...9 سپتامبر 2016 ... پدال نیوز: چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس واگن منتشر شده است. حال نمونه هایی از ...چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراساوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکسواگن منتشر شده است. حال نمونههایی از ترامونت در چین بدون هیچگونه ...خریداران قادر به انتخابهای زیاد در فضای درونی هستند که شامل جنس چرم برای روکشها تا شکل و ظاهر دکمهها در کابین خودرو میشود. درنمایشگاه خودروی "ژنو" که در ماه مارس( ...چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراساوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکسواگن منتشر شده است. حال نمونههایی از ترامونت در چین بدون هیچگونه ...8 سپتامبر 2016 ... چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراساوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکسواگن منتشر شده است. حال نمونههایی از ترامونت در چین ...چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراساوور فول سایز سه ردیفه ... حال نمونههایی از ترامونت در چین بدون هیچگونه پوششی دیده شده و این بار تصاویر کاملاً ...در جهان تحت سلطه کراساوورها، در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو نیسان از SUV فول سایز خود با نام آرمادا با سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب رونمایی کرد. آرمادا ۲۰۱۷ از ...


کلماتی برای این موضوع

عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …صابر ابر حتما پیراهنی سفید در زندگی داشته باشید، که لکه ای مهدی پاکدل روز از نو عصر خودرو پرفروش‌ترین خودرو جهانبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از افکارنیوز، خریداران خودرو همیشه به دنبال گالری تصاویر خودرو تصاویر رنو ساندروگالری تصاویر خودرو در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی اطلاعات فنی میتسوبیشی لنسر فولاطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه ورود خودروهای منطقه آزاد به کشور بررسی دوج دارت مدل ۲۰۱۵ پدال، مجله خودرو و حمل و نقلداجبررسیدوجدارتمدل۲۰۱۵حدود ۴۰ سال پس از آخرین دوج دارت اولیه، مدل جدید با مأموریتی مشابه، ویژگی‌های اساسی پول نیوز چرا بانکداری الکترونیک در ایران از دنیا عقب است؟ گریت وال در صدد تصرف بازار استرالیاسانگ یانگ رودیوس پدال، مجله خودرو و حمل و نقلسانگیانگرودیوستصاویر غیررسمی از نسل جدید رودیوس برخلاف آنچه که از تیزرهایش مشخص بود، با کمترین



لینک منبع :تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌

Images for تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌ تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تصاویر-کامل-از-کراس‌اوور-فول-سایز-فولکس‌‎Cached8 سپتامبر 2016 ... چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس‌واگن منتشر شده است. حال نمونه‌هایی از ترامونت در چین ... تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌ - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../تصاویر-کامل-از-کراس‌اوور-فول-سایز-فولکس‌ 8 سپتامبر 2016 ... چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس‌واگن منتشر شده است. حال نمونه‌هایی از ترامونت در چین ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس واگن +تصاویر - تی نیوز tnews.ir/news/727470195550.html 9 سپتامبر 2016 ... پدال نیوز: چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس واگن منتشر شده است. حال نمونه هایی از ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24941585 8 سپتامبر 2016 ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس. وب سایت پدال - امیر دهقان: چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس اوور فول سایز سه ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس - onvansho onvansho.ir/result/تصاویر-کامل-از-کراس-اوور-فول-سایز-فولکس.html یک کراس اوور فول سایز سه تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس واگن تصاویر . بررسی تخصصیمشخصات فنی دی اس 6 ds6 اول خودرو یک کراس اوور جذاب در ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس واگن +تصاویر - پدال نیوز tnews.ir/news/3b9c70193721.html‎Cached9 سپتامبر 2016 ... پدال نیوز: چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس واگن منتشر شده است. حال نمونه هایی از ... عکس های کامل از کراس اوور فول سایز فولکس - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../کامل-کراس-اوور-فول-سایز-فولکس.html‎Cached8 سپتامبر 2016 ... کراس اوور تصاویر جاسوسی خودرو فولکس واگن عکس های کامل از کراس اوور فول سایز فولکسچند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس ... تصاویر کامل از کراس‌اوور فول سایز فولکس‌ - خبرهای roozame.com/detail/1028068 8 سپتامبر 2016 ... چند وقتی است خبرهای فراوانی مبنی بر ساخت یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفه توسط فولکس‌واگن منتشر شده است. حال نمونه‌هایی از ترامونت در چین ... تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس www.rahekhob.ir/ch/تصاویر_کامل_از_کراس_اوور_فول_سایز_فولکس تصاویر کامل از کراس اوور فول سایز فولکس ... دانلود اسکچ فولکس قورباغه ای یا فولکس واگن ... دانلود تصاویر و جزئیاتی از خودروی کراس اوور ۲۰۱۶ Infiniti QX۳۰.