مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی

[ad_1]

مجله آشپزی مثبت: در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم. در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت را به شما آموزش داده ایم.

 

مواد لازم:

  • 200 گرم گوشت گوساله
  • 6 عدد سیب‌زمینی کوچک به دو نیم شده
  • 2 عدد پیاز متوسط خرد شده
  • 1 ق س پوره گوجه‌فرنگی
  • 400 گرم گوجه‌فرنگی خرد شده
  • 1 عدد چوب دارچین
  • 1 ق س زیره
  • زردچوبه،پودر فلفل یا فلفل خشک شده و نمک به میزان لازم
  • 3 عدد هل
  • 3 حبه سیر
  • به میزان کم پودر زنجبیل
  • 3 ق س  سرکه سیب  طبیعی
  • 3 ق س روغن مایع

 خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی

 

1. ابتدا در یک قابلمه کمی روغن بریزید و یک پیازخرد شده  را در آن طلایی کنید. سپس به آن کمی ادویه زده و گوشت‌ها را که از قبل خرد کرده‌اید به آن اضافه کنید و در روغن و پیاز به خوبی تفت دهید. هنگامی که رنگ گوشت تغییر کرد به آن آب اضافه کرده و در قابلمه را تا زمانی که گوشت‌ها به صورت کامل نپخته از روی آن بر ندارید.


2. در قابلمه ای دیگر سیب‌زمینی‌ها را قرار داده و بگذارید تا پخته شود. سپس آنها را آبکش کرده و پوست‌شان را با یک چاقوی اره‌ای بگیرید. هنگامی که گوشت‌ها  به طور کامل پخت آنها را درون آبکش ریخته و دو لیوان از آب گوشت را نگاه دارید.


3. در یک تابه گود کمی روغن ریخته و یک عدد پیاز خرد شده را درون آن تفت دهید وقتی که پیاز کمی طلایی شد کمی زردچوبه، زیره، پودر فلفل، نمک، سیر و زنجبیل را به همراه سرکه سیب اضافه کنید و به آرامی آنها را با پیاز تفت دهید. سپس گوشت آماده شده را به همراه سیب‌زمینی‌های پخته شده درون تابه بریزید و کمی آب گوشت را که از قبل داشته‌اید بر آن اضافه کنید. چوب دارچین و هل را درون آب‌ گوشت بگذارید. در تابه را گذاشته و بگذارید تا با شعله کم این مواد با هم مخلوط شوند و گوشت گوساله را مزه‌دار کنند.  


4. در این مرحله پوره گوجه‌فرنگی را به همراه گوجه‌فرنگی‌های خرد شده با کمی روغن تفت دهید و هنگام سرو غذا روی خوراک بریزید تا رنگ و مزه بهتری به خود بگیرد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی. در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی ...9 سپتامبر 2016 ... در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم. در این مطلب طرز ...9 سپتامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم ...9 سپتامبر 2016 ... آشپزی در غذاهای ایرانی گوشت پیدا شود، دوست خلاقیت خرج و جدید این ها کنیم. این طرز خوراک را شما داده لازم: 200 گوشت 6 سیبزمینی به نیم 2 پیاز ...9 سپتامبر 2016 ... مجله آشپزی مثبت: در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم ...9 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی. در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی ...10 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی در اغلب خوراکی های ما مردم کشورمان گوشت قرمز یافت می شود، پیوسته پسندیدیم ابتکار به خرج دهیم و ...در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم. در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت ...در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت را به شما آموزش داده ایم. مواد لازم: 200 گرم گوشت گوساله 6 عدد سیب زمینی کوچک به دو نیم شده 2 عدد پیاز متوسط خرد شده 1 ق س پوره ...


کلماتی برای این موضوع

رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما همه چی در باره مهمانی گرفتندیگه لازم نیست هردفعه …خدایا شکرت که با تمام سختیا بمن داری لذت مادر شدن رو اعطا میکنیبارداری پر فراز و غذاهای محلی استان گیلان اشپزی ایرانیغذاهای …غذاهایمحلیاستانمیرزا قاسمى براى نفر میرزا قاسمى اغلب با کته و ماهى شور روى پلو گذاشته شده یا با ماهى آشپزی سالادهابرای خیلی از شکموهایی که می خواهند رژیم بگیرند، اینکه بگوییم سر و ته شام را با یک کاسه بهترین راهنما برای افزایش حجم جلوبازو پایگاه …بهترین راهنما برای افزایش حجم جلو بازو در مقدمه یه تعریف کلی از عضله بازو میگم عضله دندان پزشکی پزشکان ایرانتوجه به سلامت دهان،‌ دندان و زبان ما را برای اصلاح و ادای درست گفتار خود یاری می‌کندفان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران دیدگاه شما کدام فست فود و رستوران شیراز را …بنابه پیشنهاد برخی از بازدیدکنندگان از این پس موضوعات مختلف بصورت هفتگی و مرتبط با بارداری با میکرواینجکشن ادامه صفحه گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود گاهی بساط عیش خودش جور بهترین زمان مصرف پروتئین وی پایگاه تخصصی …طبیب طبیعت طبیب طبیعت با خواص این خوراکی ممتاز بیشتر آشنا شوید خوراکی های مختلفی در



لینک منبع :ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی

ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمینی‎Cached9 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی. در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی ... Images for ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news2016997383750252.html‎Cached9 سپتامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی https://www.webgardha.com/.../ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمینی 11 سپتامبر 2016 ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - مجله اینترنتی گلثمین www.golsamin.ir/ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمی/ 9 سپتامبر 2016 ... با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آشپزی همراه باشید : مجله آشپزی مثبت: در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه. ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - اروم زیست تاک uzt.co.ir/2016/09/ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمی/ ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی. شهریور ۱۹, ۱۳۹۵; ارسال توسط: news; دسته بندی: اخبار. بدون دیدگاه. 985118_179.jpg. کشاورزنیوز (اخبارکشاورزی ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/533134/ در اکثر غذاهای ما ایرانی ها گوشت قرمز پیدا می شود، همیشه دوست داشتیم خلاقیت به خرج دهیم و غذایی جدید با این گوشت ها درست کنیم. در این مطلب طرز تهیه خوراک گوشت ... ناهار جمعه: خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - برترین ها | خبر فارسی 7.khabarfarsi.com/u/24927273 9 سپتامبر 2016 ... با گیاه یاب همراه باشید. مواد لازم برای تهیه سوپ نخود فرنگی و جعفری با خامه ترش موسیر 2 عدد ژامبون گوشت دودی 4 ورقه روغن زیتون نخود سبز 500 ... آخرین خبر | ناهار/ برای جمعه خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی akharinkhabar.ir/.../ناهار-برای-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمینی 9 سپتامبر 2016 ... برترین ها/ چی لازم دارم:200 گرم گوشت گوساله6 عدد سیب‌زمینی کوچک به دو نیم شده2 عدد پیاز متوسط خرد شده1 ق س پوره گوجه‌فرنگی400 گرم ... ناهار جمعه خوراک گوشت گوساله با سیب زمینی - پادشا padsha.com/tag/ناهار-جمعه-خوراک-گوشت-گوساله-با-سیب-زمینی‎Cachedخوراک گوشت و به مواد لازم: گوشت گوسفندی ۵۰۰ گرم هویج و لوبیا سبزخرد شده ۱۵۰ گرم سیب زمینی خرد شده ۱۵۰ گرم رب گوجه فرنگی ۱۰۰ گرم به خرد شده یک عدد روغن ...