مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه

[ad_1]

سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه

کودک و نوجوان > آثار نوجوانان - تازگی‌ها دوچرخه‌خوان قهاری شده‌ام. پنج‌شنبه‌ها هم داستان داریم. پنج‌شنبه‌ها کلاس طراحی دارم. وقتی می‌خواهم بروم، به بابا می‌گویم: «سفارش همیشگی من که یادتون هست؟»

- روزنامه؟ آره یادمه.

وقتی هم که از کلاس برمی‌گردم، یک‌راست می‌روم سراغ روزنامه‌. اول دوچرخه را نگاه می‌کنم، بعد بقیه‌ی روزنامه‌ را. صفحه‌های روزنامه که پخش می‌شوند کف زمین، بقیه هم می‌آیند و می‌خوانند.

همین دوچرخه‌خواندن من، کلی سرانه‌ی مطالعه را در خانه بالا برده! البته من زیاد هم نوجوان نیستم. تازه رفته‌ام توی 13 سال. برای همین زیاد بلد نیستم نوجوان‌بازی دربیاورم و کارهای عجیب و غریب بکنم.

البته لازم نیست زیاد هم منتظر باشم. چند ماه دیگر هم نوجوان‌بازی درمی‌آورم، هم کارهای عجیب و غریب می کنم.

 

حدیث گرجی، 12ساله از تهران

 

دوچرخه شماره ۸۴۵

تصویرگری: فاطمه میر‌شجاعی، 16 ساله از تهران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

همشهری آنلایننسخه چاپیسرانه‌ی مطالعه با دوچرخهتازگی‌ها دوچرخه‌خوان قهاری شده‌ام پنج‌شنبه‌ها هم داستان داریم پنج‌شنبه‌ها سرانه ی مطالعه روزانه در کشور دقیقه استسرانهیمطالعهروزانه کتاب استان ، سرانه ی مطالعه در کشور می توانند با خلاقیت خود ، مطالعه را از پایگاه تحلیلی تبیینی برهان سرانه‌ی مطالعه‌ی … سرانه‌ی مطالعه‌ی کتاب مقایسه‌ی خام آن با سرانه‌ی مطالعه در دیگر کشورها سرانه مطالعه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادسرانهمطالعهیکی از تحقیقات آماری انجام شده در زمینه سرانه مطالعه با عنوان کتابخانه‌های عمومی و سنجش سرانه سرانه سرانه منابعایران؛ جامعه بی مطالعه مطالعه و نشر ، شرایط ناگوار و دل آزاری دارد با نوشیدن یک جرعه می، بد مستی می کنیم و سرانه ی پایین مطالعه در ایران ویدئو بیگ بنگسرانهیپایینسرانه ی پایین مطالعه در با این آمار سرانه مطالعه در ایران در حد فاجعه استپارسی نیوز دوچرخه‌ی شماره ۸۴۵ منتشر شددوچرخه‌ی شماره ۸۴۵ منتشر سبک اما با دست سرانه‌ی مطالعه با سرانه مطالعه در جهان سرانهمطالعهدرجهان سرانه‌ی مطالعه‌ی کتاب در دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اعلام خانه‌ی باصفا همین دوچرخه‌جان کافی است خودت باش سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه رونالدینهو با یک دوچرخه سواری یکدوچرخهسوارییک دوچرخه سواری



لینک منبع :سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه

سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه - همشهری آنلاین hamshahrionline.ir/details/345800/Children/youngadultbooks‎Cached16 سپتامبر 2016 ... سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه. کودک و نوجوان > آثار نوجوانان - تازگی‌ها دوچرخه‌خوان قهاری شده‌ام . پنج‌شنبه‌ها هم داستان داریم. پنج‌شنبه‌ها کلاس طراحی دارم. Images for سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه سرانه ی مطالعه با دوچرخه - همشهری آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/28a070590068.html‎Cached16 سپتامبر 2016 ... تازگی ها دوچرخه خوان قهاری شده ام. پنج شنبه ها هم داستان داریم. پنج شنبه ها کلاس طراحی دارم. وقتی می خواهم بروم، به بابا می گویم: «سفارش همیشگی من ... سرانه‌ی مطالعه با دوچرخه - مفیدستان mofidestan.ir/سرانه‌ی-مطالعه-با-دوچرخه/‎Cachedسرانه‌ی مطالعه با دوچرخه. کودک و نوجوان > آثار نوجوانان – تازگی‌ها دوچرخه‌خوان قهاری شده‌ام. پنج‌شنبه‌ها هم داستان داریم. پنج‌شنبه‌ها کلاس طراحی دارم. وقتی می‌خواهم بروم، به ... چگونه سرانه مطالعه کشور را بالا ببریم؟! | روزنامه اصفهان زیبا www.isfahanziba.ir/.../چگونه-سرانه-مطالعه-کشور-را-بالا-ببریم؟‎Cached23 نوامبر 2016 ... احمدرضا کاظمیهمانطور که می‌دانید سرانه مطالعه در کشور ما در حد مدت زمانی است ... را هم با دوچرخه می‌رود و کشکک زانوهایش عین کفِ دستِ بچه صاف شده است. همشهری فرهنگ شهر | #سرانه مطالعه را بالا می‌برم! farhang.hamshahrilinks.org/Contents/سرانه-مطالعه-را-بالا-می‌برم!?feed... لااقل برای من یکی این‌طور است که مشخصا هیچ‌چیز جای کتاب‌های حقیقی با ورق‌های کاغذی را نمی‌گیرد و هنوز که هنوز است تورق کتاب یکی از بهترین کارهای دنیاست، اما ... سرانه مطالعه افغانستان کمتر از یک دقیقه است/تغییر سبک ... af.farsnews.com/culture/news/13941202000466‎Cached21 فوریه 2016 ... به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، با یک دوچرخه و صندوقچه‌ای در پشت، رکاب زنان ... فارس: سرانه مطالعه مردم افغانستان چقدر است؟ میانگین سرانه مطالعه در کشور "یک دقیقه" در روز است - عصر ایران www.asriran.com/.../میانگین-سرانه-مطالعه-در-کشور-یک-دقیقه-در-روز-است‎Cached2 روز پیش ... رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با انتقاد از عدم رواج فرهنگ کتابخوانی در کشور اعلام داشت: سرانه مصرف مواد آسیب رسان در کشور ما چندین برابر ... سرانه مطالعه در کشور چقدر است؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/307118/سرانه-مطالعه-در-کشور-چقدر-است‎Cached3 دسامبر 2013 ... سرانه مطالعه در کشور چقدر است؟ مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی گفت: میزان سرانه مطالعه در کشورمان 76 دقیقه در روز است که با افزایش ایستگاههای مطالعه و منابع کتابخانه ها زمینه ... برچسب ها: سرانه ، مطالعه ..... دوچرخه 27.5تیتان. روزنامه ایران_ پرواز با کتاب www.iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/146435‎Cached17 آگوست 2016 ... دوچرخه سوار دشتستانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه مسیر ... در ارتباط با پایین بودن سرانه مطالعه کتاب و لزوم بالابردن ساعت مطالعه در ایران برای مردم ...