مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند + تصاویر

[ad_1]

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، محققان تاکنون انواع مختلف سنگواره‌ها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را شناسایی کرده‌اند و مطالعه روی هر کدام از آنها ابهامات زیادی را برطرف کرده اســت. ولی این نخستین باری اســت که چنین فسیلی در جهان شناسایی می‌شود.

دریاچه آتشفشانی ماقبل تاریخ Messel Pit در آلمان از جمله کمپ‌هایی اســت که محققان و تاریخ‌شناسان روی آن فعالیت‌های گسترده انجام می‌دهند. محققان در آخرین بررسی‌های خود یک فسیل عجیب در این دریاچه شناسایی کردند.

 

بررسی‌ها روی این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود. این فسیل به گونه‌ای باقی مانده بود که رسوبات آن به خوبی بقایای هر سه موجود زنده را نشان داد.

 

این سه موجود زنده در دوره ماقبل تاریخ می‌زیسته‌اند که احتمالا مدت کوتاهی پس از آنکه حشره توسط مارمورک بلعیده شد، یک مار بزرگ آنها را به صورت یکجا در شکم خود جا داده اســت.

این فسیل به دانشمندان نشان داد 48 میلیون سال قبل چرخه غذایی بین موجودات زنده چگونه بوده اســت. تاریخ‌شناسان با این کشف بزرگ عادات غذایی را بین حیوانات شناسایی کردند و متوجه شدند که در آن زمان هم مارها غذاهای مشابه را می‌خوردند.

انتهای پیام /

http://fna.ir/ALWSMM

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


21 سپتامبر 2016 ... این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود.27 سپتامبر 2016 ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیدهاند. این سه موجود زنده در دوره ماقبل تاریخ میزیستهاند که احتمالا مدت کوتاهی پس از آنکه ...27 سپتامبر 2016 ... این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود.این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود. به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محققان تاکنون انواع ...26 سپتامبر 2016 ... محققان تاکنون انواع مختلف سنگواره ها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را شناسایی کرده اند و مطالعه روی هر کدام از آنها ابهامات زیادی را ...22 سپتامبر 2016 ... خبر شمارهی ۴۸۸۲۵ را از با خبر بخوانید: به گزارش با خبر و به نقل از فارس، محققان تاکنون انواع مختلف سنگوارهها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ...نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیدهاند تصاویر. Ads. خرید وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان قوی سرعت بالا وی پی ان وی پی ان قوی وی پی ان ...22 سپتامبر 2016 ... به نقل از گزارشگر گروه دانستنیهای خبرگزاری فارس، محققان تاکنون انواع مختلف سنگوارهها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را ...نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیدهاند تصاویر. 2 هفته پیش ... محققان در آخرین بررسیهای خود یک فسیل عجیب در این دریاچه شناسایی کردند.


کلماتی برای این موضوع

اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …در این گزارش دو مرد را با خاصیت مغناطیسی ببینید که دیگر نگران گم کردن هیچکدام از وسایل حیوانات …شامپانزه‌ها نسبت به انسان از خودگذشتگی دارند محققان آلمانی دریافته‌اند که شامپانزه



لینک منبع :نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند + تصاویر

Images for نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند + تصاویر نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند + تصاویر www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950630000074‎Cached21 سپتامبر 2016 ... این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود. نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده اند عکس onvansho.ir/.../نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدیگر-را-بلعیده-اند-عکس.html نخستین فسیل کشف شده از سه فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند . اولین موجودی که غذایش را هورت می‌کشید تصاویر دیده بان دایناسورها تصور شده‌اند ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند+ عکس ... www.dolatebahar.com/view-314468.html‎Cached27 سپتامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار، این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود.دریاچه آتشفشانی ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده اند+ عکس www.ghatreh.com/.../نخستین-فسیل-کشف-شده-حیوانی-همدیگر-بلعیده-اند-عکس 26 سپتامبر 2016 ... محققان تاکنون انواع مختلف سنگواره ها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را شناسایی کرده اند و مطالØ. نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند / تصاویر www.javaniha.com/نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدی/‎Cachedنخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند / تصاویر مجموعه: اخبار گوناگون این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند+ عکس ... vista.ir/.../نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدیگر-را-بلعیده‌اند-عکس‎Cachedدولت بهار: محققان تاکنون انواع مختلف سنگواره‌ها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را شناسایی کرده‌اند و مطالعه روی هر کدام از آنها ابهامات زیادی را برطرف کرده ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند+ عکس harlahze.com/.../نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدیگر-را-بلعیده‌اند-عکس 26 سپتامبر 2016 ... محققان تاکنون انواع مختلف سنگواره‌ها از دایناسورها و دیگر موجودات زنده ماقبل تاریخ را شناسایی کرده‌اند و مطالعه روی هر کدام از آنها ابهامات زیادی را ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند + تصاویر news.shomalgardi.com/.../نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدیگر-را-بلعیده‌اند-تصا/ این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار بلعیده شد بود نوشته نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را ... نخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند / تصاویر takmatlab.com/نخستین-فسیل-کشف-شده-از-سه-حیوانی-که-همدی/‎Cachedنخستین فسیل کشف شده از سه حیوانی که همدیگر را بلعیده‌اند / تصاویر. این فسیل یک حشره را داخل شکم یک مارمولک نشان داد که البته این مارمولک نیز توسط یک مار ...