مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید!

[ad_1]
در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید!

بر اساس جدیدترین پژوهش های انجام شده خانم هایی که به طور منظم در رژیم غذایی خود ماست پرچرب مصرف می‌کنند کمتر مبتلا به افسردگی می شوند.

 

خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری های مفید روده در ارتباط اســت و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش ، خلق و خوی افراد نیز بهتر شود و علائم بیماری افسردگی در آنها کاهش یابد.

 

خوردن ماست پروبیوتیک نیز با کشتن میکروب ها و باکتری ها در روده در ارتباط اســت و مواد مخمر موجود در ماست می تواند درایجاد روحیه مثبت و شاد در افراد موثر باشد.

 

براساس آمارها افسردگی بالینی در سالهای آینده به یکی از بیماری های بسیار شایع و با جامعه آماری بالا در سطح دنیا تبدیل خواهد شد و به دلیل اقداماتی که فرد مبتلا به افسردگی می تواند انجام دهد ازجمله خودکشی یا اقدامات جنایت آمیز، کشورهای صنعتی از رشد این بیماری در هراس هستند.

 

علل مختلفی باعث ابتلای شما یا اعضای خانواده تان به این بیماری می شود ازجمله ، عوامل ژنتیکی، محیط زندگی، نوع تغذیه و حوادث پیرامون و روزمره که می تواند ازافسردگی خفیف تا انواع حاد را در افراد ایجاد کند.

 

به منظور محافظت ازبدن در برابر این بیماری روحی سخت درمان، علاوه بر شاد زیستی، مثبت اندیشی، مشاوره با متخصص، می توان با خوردن مواد غذایی سالم بویژه ماست پرچرب به میزان 6 وعده در هفته تا 32 درصد کمتر از سایرین در معرض ابتلا به آن  قرار گرفت.

 

این تحقیقات توسط پژوهشگران دانشگاه آکسفورد انجام شده اســت و کارشناسان امیدوارند از این مکمل درمانی طبیعی وبی ضرر برای درمان بیماران مبتلا به  افسردگی و کاهش علائم بیماری استفاده کنند.

 

ماست منبع غنی ازکلسیم ، انواع پروتئین و مواد معدنی اســت و برای حفظ تراکم استخوان ها ، جلوگیری از چاقی وابتلا به دیابت، همینطور حفظ زیبایی پوست و مو بسیار مفید اســت.

 

شما می توانید در مواقعی که دچار استرس یا ناراحتی هستید درکنار غذا از ماست پرچرب استفاده کنید تا خیلی زود روحیه خود را بدست آورید وکمتر دچار نوسانات خلقی شوید.

 -

منبع: health

باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: ماست ، باکتری روده ، افسردگی پاییزی ، ماست پرچرب


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... افسردگی پاییز در کمین است/ در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید ... در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش ، خلق ...24 سپتامبر 2016 ... خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه ...23 سپتامبر 2016 ... خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه ...24 سپتامبر 2016 ... اگر همزمان با شروع پاییز احساس می کنید که دچار افسردگی فصلی شده اید می توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به ...24 سپتامبر 2016 ... خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه ...24 سپتامبر 2016 ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! -آکاپایگاه خبری میگنا، میگنا، پایگاه خبری علمی،آموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا، ...24 سپتامبر 2016 ... روز نو : خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب با کتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی ...در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! -آکاپایگاه خبری میگنا، میگنا، پایگاه خبری ...26 سپتامبر 2016 ... آکاایران: در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! ... خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب باکتری های مفید .خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب با کتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش ،...


کلماتی برای این موضوع



لینک منبع :در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید!

افسردگی پاییز در کمین است/ در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید www.yjc.ir/.../افسردگی-پاییز-در-کمین-است-در-پاییز-روزانه-یک-لیوان-ماست-بخورید‎Cached24 سپتامبر 2016 ... خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب با کتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه ... Images for در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! در پاییز ماست بخورید تا افسرده نشوید! - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/.../در-پاییز-ماست-بخورید-تا-افسرده-نشوید‎Cached24 سپتامبر 2016 ... به گزارش صدای ایران، خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب با کتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید آکا www.airvideo.ir/.../در_پاییز_روزانه_یک_لیوان_ماست_بخورید_تا_افسرده_نشوید_آکا‎Cachedدر پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید آکا. دانلود بلند شو و موفق شو · دانلود پرکن ماست تک نفره 09128154102 · دانلود دستگاه چاپ پرس حرارتی ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! -آکا | رایافان rayafun.ir/در-پاییز-روزانه-یک-لیوان-ماست-بخورید-تا/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! -آکاپایگاه خبری میگنا، میگنا، پایگاه خبری علمی،آموزشی و تحصیلات تکمیلی میگنا، ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید! - لیست اخبار newslist.ir/news/health/.../در-پاییز-روزانه-یک-لیوان-ماست-بخورید‎Cachedاگر همزمان با شروع پاییز احساس می کنید که دچار افسردگی فصلی شده اید می توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو در. در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید آکا - رهتا www.rahta.com/.../در_پاییز_روزانه_یک_لیوان_ماست_بخورید_تا_افسرده_نشوید_آکا‎Cachedصاحب‌خبر - به گزارش ایلنا به نقل از العالم، مهمترین مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی. پیشگیری از پیری زودرس مس ماده‌ای طبیعی برای جلوگیری از پدید آمدن چین و ... در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید :: تفریح و ... sindae.blog.ir/.../در-پاییز-روزانه-یک-لیوان-ماست-بخورید-تا-افسرده-نشوید‎Cachedاگر همزمان با شروع پاییز احساس می کنید که دچار افسردگی فصلی شده اید می توانید تنها با خوردن یک محصول لبنی بسیار خوشمزه این بیماری را به زانو در آورید. در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید آکا www.rahekhob.ir/.../در_پاییز_روزانه_یک_لیوان_ماست_بخورید_تا_افسرده_نشوید_آکا در پاییز روزانه یک لیوان ماست بخورید تا افسرده نشوید آکا. دانلود لیوان هم زن ... دانلود آیا روی این میز، یک لیوان است و یا شما در اشتباه هستید؟ دانلود مراحل تولید و ... تاثیر شگفت انگیز ماست در مقابله با افسردگی پاییز - نمناک namnak.com/ماست-ضد-افسردگی.p37269‎Cachedماست از تخمیر شیر به دست می آید، پس از حرارت دادن شیر تا دمای 80 درجه سانتی گراد و تغییر و تخریب پروتئین کازئین در شیر و ... خوردن روزانه یک لیوان ماست به مقابله با افسردگی پاییزی کمک میکند ... برای مقابله با افسردگی ماست بخورید.