مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن

[ad_1]

شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans trade معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، قطار هیدروژنی یا hydrail در ماه دسامبر در مسیری مشخص در کشور آلمان راه‌اندازی خواهد شد.
این قطار بعد از دو سال تحقیق قرار اسـت جایگزین ناوگان حمل‌ونقل دیزلی آلمان شود.
Hydrail قطاری الکتریکی با مخزن هیدروژن در بالای سقف اسـت. این قطار توسط سلول‌های سوختی الکتریسیته تولید می‌کند و در نتیجه موجب کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود.
طرح ارائه شده اولین قطار مسافربری در خطوط ریلی با سوخت کامل هیدروژنی در جهان اسـت. البته در آینده‌ای نزدیک استفاده از چنین قطارهایی مرسوم خواهد شد.


مدیر شرکت آلستوم اظهار کرد: این شرکت مفتخر اسـت که طرحی ابتکاری در زمینه حمل‌ونقل پاک طی مدت دو سال ارائه داده اسـت.
موتورهای الکتریکی موسوم به Coradia iLint نسبت به قطارهای دیزلی سنتی صدای کمتری دارند. در واقع سرعت آن 87 مایل در ساعت بوده و تنها صدایی که مسافران می‌شنوند صدای حرکت چرخ‌ها و مقاومت هوا اسـت.
هرچند قطارهای Hydrail گران‌قیمت‌تر از قطارهای دیزلی هستند، اما کشورهایی مثل آلمان، هلند، دانمارک و نروژ ترجیح می‌دهند قطاری بدون آلودگی هوا برای حمل‌ونقل شهری داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار میکند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی ...24 سپتامبر 2016 ... طرح ارائه شده اولین قطار مسافربری در خطوط ریلی با سوخت کامل هیدروژنی در جهان است. البته در آیندهای نزدیک استفاده از چنین قطارهایی مرسوم خواهد شد.24 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم از ساخت اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی خبر داده که قرار است تا قبل از پایان سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در کشور ...25 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می کند را در نمایشگاه اینوترنس ترید معرفی کرد.24 سپتامبر 2016 ... عکس/ اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن. آفتابنیوز : قطار هیدروژنی یا hydrail در ماه دسامبر در مسیری مشخص در کشور آلمان راهاندازی خواهد شد.25 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار میکند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی ...24 سپتامبر 2016 ... دانش فناوری ایسنا نوشت شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می کند را در نمایشگاه اینوترنس...شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار میکند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans trade معرفی کرد. به گزارش ...شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار میکند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی کرد.به گزارش ...


کلماتی برای این موضوع

هواپیما ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادهواپیمابرخی از اولین پروازهای ثبت شده در طول تاریخ که توسط گلایدر انجام شده‌است به شاعر و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح بدو علم علوم فضایی و هوانوردیرونمایی از سلاح سال آمریکا دیلی میل ایالات متحده از سلاح خارق العاده قرن بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و



لینک منبع :اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن

اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/.../اولین-قطار-مسافربری-جهان-با-سوخت-هیدروژنی-تصاویر‎Cached24 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی ... Images for اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی معرفی شد - کجارو www.kojaro.com/2016/.../worlds-first-passenger-train-hydrogen/‎Cached25 سپتامبر 2016 ... طرح ارائه شده اولین قطار مسافربری در خطوط ریلی با سوخت کامل هیدروژنی در جهان است . البته در آینده‌ای نزدیک استفاده از چنین قطارهایی مرسوم خواهد شد. اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../اولین-قطار-مسافربری-جهان-با-سوخت-هیدروژنی-عکس‎Cached24 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی ... اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی +تصاویر | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...جهان.../147580-اولین-قطار-مسافربری-جهان-با-سوخت-هیدروژنی-تصاویر‎Cached24 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی ... آلمان اولین قطار مسافربری دنیا با سوخت هیدروژن را دارد – دانشمند https://danesh.news/1395/08/27/hydrogen-train-germany/‎Cachedبا اینحال انقلابی در مسافرتهای ریلی خواهد بود با یک تفاوت فاحش. آلمان در دسامبر ۲۰۱۷ اولین خدمات ریلی مسافربری را افتتاح خواهد کرد که سوخت آن هیدروژن است. اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی | پایگاه خبری و تحلیلی ... 55online.ir/news/اولین+قطار+مسافربری+جهان+با+سوخت+هیدروژنی ۵۵آنلاین : شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans) (trade معرفی کرد. اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../اولین-قطار-مسافربری-جهان-با-سوخت-هیدروژن 27 سپتامبر 2016 ... شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس ترید معرفی کرد. اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژنی - اخبارروز - پنجره ایرانیان panjereh-iranian.com/news/dailynews/20113616622693‎Cachedپنجره ایرانیان: شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به‌طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس ترید معرفی کرد. عکس/ اولین قطار مسافربری جهان با سوخت هیدروژن - تدبیر | دمادم https://damadam.ir/...اولین-قطار-مسافربری-جهان-با-سوخت-هیدروژن/3728845 شرکت فرانسوی آلستوم اولین قطار مسافربری که به طور کامل با سوخت هیدروژنی کار می‌کند را در نمایشگاه اینوترنس تریدInnoTrans trade معرفی کرد. قطار ...